Project CARS teszt

  • Írta: Daks
  • 2015. május 13.
  • project cars, teszt, xbox one
Link másolása
Community Assisted Racing Simulator. A világ első játéka, melyet a rajongók szavára hallgatva készítettek. Nagykiadói finanszírozás és belepofázás nélkül, versenyzők, versenyzőknek.

Több, mint egy Kickstarter-projekt. A Need for Speed: Shift, a Shift 2: Unleashed, a Test Drive: Ferrari Racing Legends és a hamarosan béta állapotba kerülő World of Speed játékokat is készítő brit Slightly Mad Studios nem csupán pénzt kért új fejlesztéséhez. A befektetőket részvényesekké, és egyúttal kreatív tanácsadókká is tette, minél többet adományoztunk a játék készítésére minél korábbi szakaszban, annál nagyobb súllyal szólhattunk bele a fejlesztésbe, a megjelenés után most pedig annál nagyobb részesedésünk lehet a bevételekből. Ha valaki öt vagy tíz dollárt akart adni, megtehette, de nyitva állt a kapu a kockázati tőkebefektetők előtt is, akik akár több százezer, vagy millió dollárt is invesztálhattak a közel öt éven át készülő játékba. A Project CARS némi szokásosnak mondható késés után megérkezett, a játék hat hónappal a legutóbb beígért dátum után május 8-án végre megjelent PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A két régebbi konzolra készült változatot törölték, a Wii U-s átirat pedig valamikor az év végén jön majd, a tesztet a Microsoft fekete masináján végeztük, miközben a PC-s verzió Zoenn és K2 gépén fordult meg a szerkesztőségben.


Ilyet akartunk, ilyen lett. A Project CARS a keményvonalas stílus felé forduló, de a hétköznapi játékos számára még szórakoztató autóverseny mellett tette le a voksát, háromféle beállítást kínálva a száguldozásra. A kezdő, hétköznapi és haladó szintek klasszikus hármasa biztosítja, hogy jól érezzék magukat azok is, akik szeretnek padlógázzal körözni a pályán, és azok is, akik tizedmásodperceket faragnak megszállottan minden kanyaron csak azzal, hogy a sokadik kört futva folyamatosan végeznek apró módosításokat az autó teljes egészén, kezdve a guminyomástól, a lengéscsillapítón át a súlyponteltolódásig. Ha szeretted a Race: The WTCC Game, a Grid: Autosport, a Forza Motorsport, a Gran Turismo és az rFactor játékokat, akkor a Project CARS is kedvedre való lesz. De felejtsd el a hangosan üvöltő rockzenét, a visszatekerést, és a többi eyecandy szarságot, a főszerep most az autósporté. A professzionális autósporté. 


A vezetési élmény ennek megfelelően marokizzasztóan száraz. Figyelnünk kell a kocsi minden mozdulatára, együtt élni a pályával, együtt lélegezni a motorral, és úgy koncentrálni minden egyes másodpercben, mintha anyánk élete múlna rajta. Egy igazi versenyautót 300 km/h mellett még a modern elektronika korában is férfimunka pályán tartani, ennek megfelelően pedig a billentyűzetes irányítást el is felejtheti bárki, a vezetéshez legalább kell egy rendes kontroller, de ajánlott a kormány és a pedál. A játéknak én Xbox One-kontrollerrel futottam neki, és még így sem volt könnyű dolgom, folyamatosan koncentrálnom kellett, hogy ne nyomjam tövig a gázt és a féket, meg ne csináljak hirtelen kormánymozdulatokat, nehogy elszálljon alólam az autó. Ráadásul ahány kategória és modell van, úgy kellett változtatnom a vezetési stíluson. Gokartok, sorozatgyártású modellek, luxus sportkocsik, retro versenyautók, Le Mans-prototípusok, open wheel Formula autó képviseltetik magukat, és a játék olyan márkákat vonultat fel ezeken belül, mint az Ariel, az Aston Martin, az Audi, a BMW M, a Ford, a Ginetta, a Lotus, a McLaren, a Mercedes-Benz, a Pagani, a Renault, a Ruf, a Sauber és az SMS. Nem sorolom őket, felesleges is lenne, hiszen a sor mostantól kezdve minden hónapban egy ingyenes autóval bővül majd, melynek első darabja a közel-keleti W Motors első szuperautója, a 740 lóerős, 2,8 másodperc alatt 100-ra gyorsuló Lykan Hypersport lesz. Már a szemem is remeg tőle.


A játékmódok listája némileg vérszegény lett, a stílusból eredően gyakorlatilag csak hagyományos versenyeken, vagy versenyhétvégéken vehetünk részt, utóbbi esetében szabadedzéssel és időmérő futamokkal bővítve a felkészülést. A menüben a karrier, a solo weekend, a free practice, a quick random, a time trial, az online, az online create és a community events lehetőségek várnak ránk, kellemes órákat előlegezve az autósport szerelmeseinek, egyedül a split screen maradt ki, amit a készítők teljesítménykímélő döntéssel magyaráztak. A Project CARS olyan szép grafikával rendelkezik, és olyan simán fut, hogy minek elrontani az egészet egy teljes lefelezéssel - hallhattuk a korábbi nyilatkozatokat, és igazat is kell adnom nekik. Élvezzük ezt így, teljes valójában, aki pedig a barátaival akar nyomulni, az szervezzen online futamokat. És akkor még a kólát se szlopálja fel senki a hűtőből.


A játék a zárt körpályák világát nyitja meg előttünk, lehetőséget adva néha, hogy kimerészkedjünk kedvenceinkkel a közutakra is, természetesen szigorúan ellenőrzött körülmények között, forgalom és gyalogosközönség nélkül. Nürnburgring, Chesterfield, Greenwood, Sakitto, Brno, Willow Springs, Dubai Autodrome, Hockenheim, Imola, Monza, olyan helyek ezek, melyek hallatán égnek áll a szőr minden valamire való petrolhead karján. A Project CARS összesen 33 pályát tartalmaz, köztük két közutat, a California Interstate 1-es autópályát, és a Nizzán áthaladó Azure Coast E80-as utat, a helyszínek legtöbbje pedig nem csak különféle verziókban érhető el, de még a körülményekkel is kedvünk szerint variálhatunk rajtuk. Lehet napsütéses, borult, felhős, ködös, esős, viharos, vagy már felszakadozó időjárást beállítanunk, többszintes skálán fokozva ezek intenzitását, de dönthetünk úgy is, hogy legyen mindenből egy kicsike, változzon az időjárás meglepetésszerűen, vagy úgy, ahogy mi sorba rakjuk a hatásokat. Ugyanilyen logika szerint pedig a napszak is variálható, órára pontosan megadhatjuk, hogy mikor kezdődjön a verseny, és azt is, hogy milyen gyorsan teljen az idő, sötétedjen ránk hamar, vagy menjen az egész úgy, ahogy beállítottuk. A készítők tényleg mindent megtettek, hogy ne legyen két ugyanolyan futam a játékban, ha pedig bírod a beállításokat és precíz a finomhangolásokat, akkor a következő bekezdéstől tuti le fogsz ülni.


A garázsban gyakorlatilag bármit beállíthatunk, amit egy professzionális mérnök egy igazi autóversenyen is beállíthat. Dönthetünk, hogy milyen gumi kerüljön az autóra, hány bar legyen a guminyomás mind a négynél egyenként, a kerekeknél maradva pedig módosíthatunk a fékerőn, a fékerőelosztáson, és a fékhűtésen is - ez magas értéken tartva az aerodinamika, és a leszorító erő rovására fog menni, minden kapcsolatban van mindennel. Utóbbit egyébként állíthatjuk külön is, így segítve állapottól függően a sebességet vagy a kormányzást, de igazíthatunk a súlyelosztáson és a súlyponteltolódáson is, melyek a kanyarodásra lesznek hatással. Ha a pálya folyton jobbra tart például, akkor érdemes jobbra előre tenni a súlyozást, így csökkentve a bal kerekeket megterhelő erőt, és javítani az alul- vagy túlkormányzottságon, de lehet még hangolni a kormányérzékenységen, az utánfutási szögön, a lengéscsillapító rendszeren, a differenciálművön, a hasmagasságon elől és hátul, illetve a kerékdőlési- és kerékösszetartási szögön is. Ezek segíthetnek nekünk a kanyarodásban, de hatással vannak a gyorsulásra, a fékezésre, a stabilitásra, és mondjuk ki, összességében mindenre. Nem kell megijedni viszont, ha nem érted az angol kifejezéseket: a játék minden beállítás mellé rövid leírást, és sokszor példát is társít, ha úgy érzed tehát, hogy a hátsókerekes autó mindig kiugrik alólad a kanyarokban, és ezzel folyamatosan szívsz, csak meg kell keresni az ezt kompenzáló beállításokat, és meglátod, a következő körben már jobb lesz minden.


A kocsi finomhangolása mellett ráadásul dönthetünk még a versenystratégiáról is. Megadhatjuk, hogy hány liter benzinnel induljunk el, és kiállásnál mennyit töltsenek be az autóba, legyen-e kerékcsere, mennyi nyomás legyen az új gumikban, és milyen sérüléseket javítsanak meg a szakemberek. Mindegyik fontos, hiszen nem csak század- és tizedmásodpercek, de helyezések is múlhatnak azon, ha a sok benzin miatt túl nehéz a kocsi, vagy embereink túl sokat szöszölnek velünk a garázsban. Szimulátor lévén pedig jó hír, hogy a hagyományos külső és belső nézetek mellett kapott helyet a játékban egy bukósisakos kameraállás is, ami egy kicsit kitakarva látóterünkből, még közelebb hozza azt az élményt, melyet az igazi pilóták élnek át minden nap. És ha már beállítások, a készítők nem tudták megállni, hogy ne szabják ezeket is darabokra. A menüben különböző értékeken állíthatjuk be magunknak, hogy az egyes kameraállásoknál mi a nekünk ideális mélység és látószög, ha pedig itt vagyunk, akkor elvégezhetjük a grafikai finomhangolásokat is. Van rain drop, ami döbbenetesen szép lett, képernyő-koszosodás, forró időben képhullámosodás az aszfalt fölött, lens flare, és néhány tétel, ami számomra teljesen ismeretlen volt elsőre, például post proccessing filter, bloom, global specular irradiance, explosure compansation, és még sorolhatnám. Konzolon ritka, hogy ilyen mélységig bele lehet menni a látvány állítgatásába, a PC-ről meg ne is beszéljünk, ott tényleg minden a végtelenségig bütykölhető. 


Ha már a konzolos és számítógépes összehasonlításnál tartunk, jöjjön a fekete leves. A Project CARS a két nagykonzolon sajnos közel sem hozza azt a minőséget és teljesítményt, amit egy rendes gamer PC-n ki lehet belőle sajtolni. A játék PlayStation 4-en 1080p felbontással, Xbox One-on pedig 900p-vel fut, és a beígért 60 fps sincs meg mindig. Az időjárástól és a pályán lévő autók számától függően mindkettőre a 35-55-60 közti ugrálás jellemző, amit én személy szerint jobban utálok, mintha kisebb értéken lenne lockolva a játék, de hát ennyit tudtak kihozni szegény konzolokból. Számítógépen minden érték addig húzható, míg a vas bírja, a játék nem ijed meg a 12K felbontástól sem, a kocsik ezen a platformon ráadásul ultra high setting mellett elérhetik a 200-300 ezer polygon részletességet, ami már a Driveclub szintje, ennek ellenére konzolon mégis 60 ezer lett a limit. De legalább az átlagnál több ellenfelet meg tud mozgatni a motor, ez is valami, és akkor a környezet részletességéről nem is beszéltem, amit szintén a gyenge dobozos hardver miatt kellett visszavenni. Fáj a szívem, ha mellé teszem a PC-s verziót.

Nem akarok nagyon panaszkodni, de a teszt során volt még pár negatívum, aminek nagyon nem örültem. Először is, a day1 patch ellenére a játék először el se akart indulni Xbox One-on, a töltőképernyő kétszer dobott vissza a dashboardra, és harmadjára volt hajlandó eljuttatni a játékig, de állt már meg a töltés futam előtt, egyszer pedig a játék elfeledkezett a motorhangokról, és némán kellett végigcsinálnom az egész versenyt. Nem fogom már sokáig húzni a dolgokat, már csak egy valamit hozok fel, autórajongóként imádom nézegetni ezeket a fantasztikus gépeket, a játék menüjében a kocsiválasztó mégis kimerül annyiban, hogy alacsony felbontású screenshotok között lehet pörgetni, ami nagyon lelombozó. Mondjuk utána elmehetünk a garázsba, és körbeforgathatjuk szerelmünk körül a kamerát, de zoomolni itt se lehet, ajtókat nyitogatni, vagy üresben bőgetni a motort főleg nem. Pedig a Forza-sorozatban milyen jók is ezek. Érdekesség viszont, hogy a készítők mennyire komolyan vették az autóra ható minden külső tényezőt. A Project CARS fizikai motorját a Need for Speed: Shift címekben debütált Madness Engine továbbfejlesztett változata adja, a gumik körről-körre használódnak el attól függően, hogy mennyire erőltetjük meg őket, kopnak és túlmelegednek az alkatrészek, ütközéskor pedig nem csak a kaszni sérül, de a kerék, a motor, a felfüggesztés és a lengéscsillapító is. Nagyjából tehát minden, ami csak lehetséges. Ez pedig tényleg igazi, felsőkategóriás autós játékká emeli a címet.


Visszatérve viszont a játék profizmusához, a fejlesztésben a finanszírozó közösség újdonsült tanácsadói és a Slightly Mad Studios szakemberei mellett igazi autóversenyzők is részt vettek. A készítőket a Top Gear legendás tesztpilótája, a Stig karakterét 2003-től 2010-ig alakító Ben Collins, az európai túraautó kupa és a Clio Cup híres résztvevője, Nicolas Hamilton, illetve a Formula Renault 3.5L korábbi versenyzője, jelenlegi Le Mans-pilóta, Oli Webb segítette. Külön öröm pedig, hogy a játék támogatja az Oculus Rift szemüveget (ez a magyar videó tényleg elég kemény vele), a Sony Project Morpheus VR-jét, illetve különböző alkalmazások útján az Android-, az iOS- és a Windows-eszközöket is, második képernyőként. Csak le kell töltenünk a nekünk tetsző programot, és telefonunk vagy tabletünk máris realtime telemetriai eszközzé válik, köridőket, motorteljesítményt, gumikopást, melegedést, és ki tudja milyen adatokat összegezve táblázatokkal és grafikonokkal. A készítők pedig nem álltak meg itt, és támogatnak minden szimulációs eszközt. Már most letölthetővé tettek olyan third party kiegészítőket az oldalról, melyek segítségével professzionális, nyolchangszórós, ledekkel, emelőkkel, és más visszajelzőkkel felszerelt versenyszékek építhetőek. Azt hiszem, komoly jövője lesz a játéknak.

A Project CARS összességében egy brutálisan kidolgozott, gyönyörű szép, és végletekig tökéletes PC-s versenyszimulátor. És egy középszerűen kidolgozott, de rengeteg szimulációs lehetőséget tartogató konzoljáték. Ennek következtében pedig nem való mindenkinek, élvezni kell a nyers erőt, nincsenek itt olyan izgalmak, mint egy DiRT-, GRiD-, vagy Need for Speed-játékban, csak te vagy, az autó és az aszfalt. Ha nem vágysz drámára és adrenalinra, de szereted a komoly kihívásokkal teli, minőségi kikapcsolódást nyújtó játékokat, akkor a Project CARS neked való. Nem fogsz benne csalódni.

 

 

91.
91.
crashpipi
Végre tegnap tesztelhettem egy fél napot PS4-en is. A grafika és a tempó tényleg necces néha. Meg nem akad sosem, mindig 30-35 fölött van, még ha az a 2 effekt be is van kapcsolva, ami alapból off-on van (heat haze, vignette), inkább csak a 15-20-as fps hullámzás az ami zavarja a szemet sokszor. Valahol ott lehet a látvány, ahol egy 7870-en PC-n. Medium és high közelében.

(Kb ezt erősítették meg mások is:
http://www.nextpowerup.com/news/20742/project-cars-graphics-on-ps4-is-equivalent-to-high-settings-on-pc/)

A kontrolleres irányítás szerencsére egész élvezhető. Nem olyan durván szimulátoros, mint az Assetto Corsa, mert ott a sikertelenség után inkább vettem egy kormányt hozzá és még úgy is húzós néha. (A Steam fórumból loptam egy beállítást, ahol lényegében minden deadzone 0 és ahhoz van hangolva minden.)
Így egyedül a menetstabilizátort kellett visszakapcsolnom, amúgy minden segítség ki van nyomva. (kormány, ABS, ív, stb)
Ígyis 3 lépcsőben fel kellett venni az AI erősségét 80-ra, hogy küzdős legyen.

Engem az zavar leginkább, hogy nem úgy van felépítve a karrier, mint ami megszokott. Megrögzött single playerként, én szeretem a fokozatosan nehezedő, korrektül jutalmazott kampányt és az apró extra teljesítenivalókat, amikért trófea vagy öcsi jár. Itt sajnos nagyon száraz az egész. Ez a versenynaptár is elég átláthatatlan, zagyva...

Bug is akad bőven. Beragadó hang, kidobáló játék, szellemautók, stb. stb.

Kicsit félkész szájízem van és még sokat kell barátkoznom vele, mert nem pont ezt vártam, sok dologban kevesebb lett a gém sajnos...

90.
90.
gabeee
#88: Akkor ez elvileg a következő frissítésekkel megoldódik ugye?
89.
89.
gabeee
#87: Ps4-re gondolok konkrétan.
88.
88.
vanpear
#86: Elég sokszor kidob a dash-ra PS4-en. Szóval a játékkal vannak problémák.
87.
87.
KopyAti
Először is, melyik konzol?
Nekem ps4-en semmi problémám nincs vele.
86.
86.
gabeee
Hello mindenki!Lenne egy kérdésem hozzátok.Aki konzolra vette meg a játékot az nem tapasztalt olyasmit,hogy a time trial játékmódban 2-3 kör után lefagy a játék és kidob a dashboardra?Vagy bármilyen fagyást tapasztaltatok?Minden frissítésem a legutóbbi tehát valami más van a háttérben.Kösz előre is.
85.
85.
TheNuke
Sziasztok! Lajos vagyok, alkoholista...
Éppen ezért nem nagyon vezethetek autót, mert mindig ittas állapotban tartózkodom. :) Na de komolyra fordítva a szót! Tényleg alkoholista vagyok! Csak nem Lajos. :D

Én már elővételben megvettem a játékot és nagyon tetszik! Szerencsére a gépem is megvan hozzá, hogy közepes beállításokkal 40-60 (inkább 60) fps környékén mozogjon. Élvezem minden percét. Logitech F710 kontrollerrel tolom. Egész tűrhető az irányítás. De olvastam korábbi hozzászólásokban, hogy lehet állítgatni és úgy még jobb? Ezt hol, vagy hogyan? Nagyon nem akarom eltekergetni, nehogy használhatatlan legyen.
A játékról annyit, hogy karrier módban 1 percet sem mentem még. Szinte mindig online-ban tolom, ha már nem Ncore-os verzió. :) És pár ellenfél laggolását leszámítva (ami az Ő hibájuk), tök jó meccseket lehet futni. Sokszor ha koccanunk, vagy megtolnak, még bocsánatot is kérnek! :O Látszik, hogy milyen játékos közössége van ennek a programnak. Nem a sok noob, aki azt gondolja, hogy ez 1 roncsderby.
67.
67.
Yanez
#64: +1

Nagyon jól látod a dolgokat! Én már emiatt sem állok le vitatkozni a témáról, mert egyesek egész egyszerûen képtelenek különbséget tenni egy szimulátor, és szimuláció közt. Egy Fifa is szimulátor, pedig nem te futsz a pályán, nem te izzadsz, nem te rúgsz labdába, stb. Olyan mintha azt mondogatnának, hogy a fôzés és evés ugyanaz. :)
62.
62.
Scofield86
#61: Elküldöd nekem privátba a te beállításaidat? Vagy itt is jó, hátha kellene másnak is :) Köszi előre.
59.
59.
crashpipi
Végre sikerült kunyerálnom tesztelésre egy Steam fiókot. Két dolgot emelnék ki első benyomásra. A szimuláció és a fizika számomra pont elegendő, szerencsére jóval könnyebb, mint az Assetto Corsa, viszont azt érezni végig, hogy ez is egyfajta meglátása a "fizikának", ami azért a valóságtól durván eltér és ezt is újra kell tanulni, mint más játéknál. Kifejezetten rossz érzés, ha felváltva Assetto-zol, Forzázol és tolod a Driveclub-ot is. :(
A másik a grafika. Pont az ajánlott konfigom van és ha bekapcsolom a csicsa effekteket, medium-ra állítom az összes lehetőséget, FullHD-ban teljes mezőnnyel nagyon messze van az ÁTLAG a 60 fps-től. Szakadó esőben olyasmit produkál, mint a cikkben szereplő PS4-es videó.
Szóval biztos nagyon szép tud lenni PC-n, de sajnos PS4-en nem toltam még, viszont így már bátran be mernék ruházni rá.
Pozitívum, hogy PC-vel megy a Driving Force GT, viszont konzolon nem. :(
58.
58.
Qbász
Attól hogy valamit lehet gamepaddal is jól irányítani, miért ne lehetne szimulátor. Én az Assetto Corsát és RSRBR2015-öt is gamepaddal játszom. Csak a kuplung automata.
Anno a GTR2 idejében még gamepadom sem volt. Egérrel kormányoztam és a bal gomb volt a gáz a jobb a fék. Azzal is elvoltam :)
57.
57.
Angelwing
Jó lett a játék,akinek a Project Cars nem tetszik,annak ott van az egyetlen valósághoz legközelebb álló játék és szimulátor,a Richard Burns Rally. Oda már nem elég a joystick.
56.
56.
godach
#53: Fotelsofőr. Azt hiszem ezt a szót kerestem. ;)
55.
55.
Wolverine
Szerintem édes mind1 mennyire szimulátor egy autós játék, a lényeg az élményen van, vannak a kevésbé élethűk vagy arcade-ok közt is nagyon jók meg a realisztikusabb szimulátorok közt is, és persze mindegyiknél vannak hanyagolható darabok is, mindenki eldöntheti mire van igénye.

Viszont aki tökéletes élethűségre vágyik az fogjon magának egy igazi versenyautót és próbálja ki annak azt tanácsolom, de állítom hogy a fikázódó emberek döntő többsége még csak közelében sem volt ilyen autónak és úgy szólja le ezt a játékot is, szóval innentől kezdve tárgytalan az egész.
Eleve ezek a játékok nem tudják 100%-ig visszaadni azt az élményt, csak próbálják, hisz ezért szimulátor a neve, az meg hogy kinek mekkora mértékű realitás kell, mindenki eldöntheti saját maga, van már pár autós cím a palettán.

Én mindenesetre azt gondolom ez egy korrekt alkotás lett, főleg egy olyan új project-től, hogy éljek a játék nevének szóviccével, ami elsőre birkózik meg az emberek igényeivel, de szépen lerakta a magáét, akár vizualitásban, akár játékélményben és a folytatások ennél már csak ütősebbek lehetnek. Egy 8-ast nálam is simán megér.
54.
54.
KopyAti
Ez már a kezdetektől fogva fél szimulátotnak készült. Nem is értem mi ez a vergődés itt.
53.
53.
randall13
Sok fotelsofőr :D Ha egy versenykocsit vezetnétek, amiről nem tudnátok hogy igazi, ti arra is azt mondanátok, hogy nem eléggé szimulátor.
45.
45.
KopyAti
Srácok! Nem tudjátok, hogy miért nincs féktárcsa izzás? Külön kéne bekapcsolni? PS4.

Idegesítő ennek a hiánya, mikor nézem a replayt!
44.
44.
GAMEROD
Nekem nem ad nagyobb játékélményt mint akármelyik korábbi Simbin féle játék. A grafika szebb, de ebben ki is merült a tudomány. Na meg hiába a szép grafika ha amúgy semmi látnivaló nincs a pályákon. De az is inkább esős időben hat élethűnek, egykét effektet viszont hiányolok, főleg éjszakai vezetés és visszatükröződések tekintetében. NVidia reklámból viszont jutott bőven.
36.
36.
godach
#35: Tudom, láttam hogy érdeklődsz a bitcoin kémprogik után ;)
35.
35.
randall13
#31: Nem töltöttem le, ha arra célzol. Nem is hiányzik. Meg a tört játékokat feltörők mostanában olyan plusz programokkal kedveskednek a letöltőknek, amik bitcoint bányásznak.
31.
31.
godach
#30: És a GTA5 milyen?
28.
28.
KPCS1975
#26: Maximálisan egyetértek...ahhogy tetszik mondani,az a nagy helyzet,hogy ez nem való mindenkinek.
25.
25.
logic5
RIFT-tel oda fog vágni :D Alig várom
23.
23.
shooter1234
#22: Olvasd el a cím alatt az apróbetűs részt, ott van hogy: "project cars, teszt, xbox one"
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...