HWSW Informatikai Kerekasztal: America's Army Operations - 2.0 Special Forces - HWSW Informatikai Kerekasztal

Ugrás a tartalomhoz

Oldal 1 / 1
  • Nem indíthatsz témát.
  • A téma zárva.

America's Army Operations - 2.0 Special Forces

#1 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2003. 11. 12. 08:23

Remélem nem kerülte el figyelmemet egy azonos nevű topic, de ha eddig nem lett volna, legfőbb ideje, hogy legyen! Nekem ugyebár nem olyan régóta van szélessávú netem (DSL), és azóta még nem is próbáltam ki, milyen online játszani. Viszont nagy FPS barát vagyok, sőt, kimondottan az élethű cuccokat kedvelem, ráadásul eléggé érdekelnek a komoly hadseregek és az igazi katonák viselt dolgai is, tehát eléggé predesztinált dolog volt, hogy egyszer találkozzak ezzel a játékkal...

Megtörtént a dolog, és meg kell, hogy állapítsam, ez egy egészen kiváló játék! Szép, élvezetes (realisztikus) szabályokkal rendelkezik. Igaz, elég kezdő vagyok még, és eddig egy embert sem sikerült megölnöm... Hiába lövöm el a lőtéren a piros fémfigurákat, az "éles" bevetésen egészen más a helyzet:) Két méterre előttem előáll valaki, és képes vagyok rongyálőni körülőtte a fal minden pontját:)



#2 Felhasználó inaktív   Nasty 

  • Tag
  • PipaPipa
  • Csoport: Alkalmi fórumtag
  • Hozzászólások: 179
  • Csatlakozott: --

Elküldve: 2003. 11. 12. 18:06

Ez is egy nagyon fasza kis játék!Már az első verzióval is toltam ahol még csak M16 volt és semmi több!Egészen fasza dologgá fejlödött ez a game amióta nem toltam vele!Még az első sniper lehetőséget kiprobáltam de azóta nem gameltem vele!
No buts miau!That's the law!

#3 Guest__*

  • Csoport: Vendég

Elküldve: 2003. 11. 13. 18:49