Miért kopaszok a Gears of War katonái?

  • Írta: Ghost
  • 2009. július 3.
  • Érdekesség
Link másolása
Cliff Bleszinski egy interjú során elmesélte, hogy miért is kopaszok a Gears of War és többi Unreal Engine 3-at használó játék főhősei és egyéb szereplői.
Cliff Bleszinski egy interjú során elmesélte, hogy miért is kopaszok a Gears of War és többi Unreal Engine 3-at használó játék főhősei és egyéb szereplői.


Az Xbox 360 legismertebb játékának kitalálója, Marcus Fenix atyja elmondta, hogy miért is úgy néznek ki a katonák, ahogy. Elmondása szerint a jelenlegi technológia nagyszerűen megtudja jeleníteni a fémeket és remekül lehet játszani a fényeffektekkel is, ám a haj, az egy teljesen más kérdés. Bleszinski szerint az Unreal Engine 3 nem elég fejlett ahhoz, hogy élethű hajat készítsenek benne, viszont ez is jól áll a katonáknak. Emellett azt is megtudtuk, hogy Cliff jelenleg 5 játékon dolgozik, amelyek közül egyik a Shadow Complex, másik vélhetően a Gears of War harmadik része, s emellett van három bejelentetlen projektje is.
41.
41.
renato999
Dehát Marcusnak,Dom-nak,Baird-nek van haja csak Cole mnak nincs akkor most mivan xDD
40.
40.
tutikoko
Nem gondoltam hogy ilyen nehéz élethű hajat alkotni pedig a F.E.A.R-ban élethű
39.
39.
killi
39,40#

Érdekes, én pont ellenkezőleg gondolom! Az hogy a karakterek milyenek, azzal nem vitatkozom, tényleg elég ocsmány pofák...dehát milyen feje legyen egy hétpróbás köztörvényes bűnözőnek, szóval szerintem ide jó lesz az a fej...

...Viszont azzal nem étrek egyet, hogy a grafika csúnya lenne! Szerintem igen is hogy szép, kidolgozott, stílusos( nézd meg az épületeket...konkrétan építészetileg kitaláltak egy stílust!!!az azért nem piti!!!)

..ráadásul szerintem az sem igaz feltétlen hogy a valóságra kell hasonlítania...mert csak a játékélmény számít és én annyira el tudok veszni ebben a játékban, hogy teljesen beleélem magam.

Szerintem nincs egyenes arányosság a valóság hű ábrázolás és a játékélmény között...sőt sokkal jobban élvezhető a kissé eltúlzott grafika!

csókolom
38.
38.
Kyuubi
39: Végre valaki megfogalmazta! Teljesen egyet értek, csak én eddig nem tudtam miért látom rondának. Kösz!
37.
37.
demon68
ha csak a haj lenne probléma, az nem is lenne gáz, de az egész karaktermodell ocsmány a gow-ban. hiába van rajtuk egy rakás textúra, mindegyik úgy néz ki mint egy páncélos kertitörpe, és a legtöbb környezeti elemre is igaz, hogy van rajta egy nagy halom textúra, de valahogy még így is csúnya, nem is hasonlít a valóságra. persze a motor neve is Unreal, egy de egy jó grafikájú játék (Resident Evil 5, Crysis, Assassin's Creed), szerintem azt jelenti, hogy hasonlít a grafika a valóságra, erre kéne törekedni. persze ettől még jó játék a gow, csak nem szép.
36.
36.
Mathia$
37: már a MGS2ben is mozgott raiden hosszú haja, nem is kicsit.



Engem nem is zavar hogy nem mozog a hajuk mert: 1:rövid, 2:ilyen nagy amerikai katonás játékban ahol csak óriási disznókkal tudunk lenni (xd)

ott kinek lenne egyáltalán hosszú haja a harctéren?!
35.
35.
K.G.
Érdekes. Már a Prince of Persia Sands of Timeban is mozgott a Prince haja, mikor futott, pedig az kicsit régebben volt.
34.
34.
Evilsmile
Az sem biztos amit Cliff bácsi mond! Lehet ő egy designer, de ki tudja mit lehet még ki hozni az engine-ből. A történelem már meg mutatta párszor, hogy rengeteg dolog van egy grafukus motorbam, amit csak évek múlva a debütálása után vélnek felfedezni és ki használni.
33.
33.
dzsiádzsó
Dom is eléggé hajas, pedig CO-OP ban ő a másod számú főszereplő, szóval lehet tényleg a sokat látott karaktereken nem erőltetik a hajat, de így ez a hír nem állja meg a helyét, gyanítom vki gyenge fordító képessége miatt jutottunk ide, szivesen megnézném az eredeti cikket is :P:P
32.
32.
laca009
sry most jut eszembe hogy még ugy reklámozták a ue3-at hogy olyan fejlett a motor hogy még a szőr is látszik a gow-ban ...
31.
31.
laca009
32 de nem csak a wheelmanröl beszélek baxt kiajtot hanem arrol hogy töbségben az összes ue3-at használó játékban van haj még az mk vs dc-ben is tessék van mégegy oszt vedd semminek a wheelmant de abban az összes mellék szereplőnek volt haja....
30.
30.
nomcsa
31:persze volt haja a többinek akit olyan 2 másodpercre látod mer vagy lelövöd,vagy elmész mellette..Vin Dieselnek meg még jó hogy nincs sérója,ott nem az engine miatt nem adtak neki.
29.
29.
laca009
22 igaz mivel a wheelmanben is nem a föszereplőnek hanem többinek volt haja a brothers in arms hh-ban is... szal nem értem minek kellet ez a fos hír
27.
27.
dzsiádzsó
Sztm Braid kurv,,, ra nem kopasz :D

Marcus se, csak leköti a buksiját, amugy ja nyilván gagyi haj megjelenítés miatt, de sztm nem olyan gáz, talán UE4 majd megoldja ezt a gondot.
26.
26.
Scoo
Pont tegnap csodálkoztam rá a Call of Juarez-ben vagymia a címe, hogy milyen kőből vannak a szereplők hajai. Meg úgy általában az összes szőr a játékban (pl a tehén is)
25.
25.
Raam989
25:

És a God of War mióta U3 engine? Itt nem az volt a fő téma, hogy a katonák kopaszok, hanem az, hogy az Unreal 3 motoros karakterek kopaszok. 8)
24.
24.
zsizsi
22:ott a God of War ! Kratosnak sincs haja de van helyette szakálla. egyébként ha megnézitek akkor rádöbbentek hogy az ókori görögök borotválták a hónaljukat (csak nézz meg egy képet kratosról mikor felemeli a kezét) ;)
23.
23.
Pukhi-zik
Ez az U engines haj ügy már elég régóta köztudott. :) Hajra nem jó ..
22.
22.
Raam989
Az hogy nem mozog, sem igaz. A Lost Odyssey-ben nagyon is mozognak a hosszú hajak. (és majdnem mindenkinek van haja)
21.
21.
Raam989
Egyrészt: a katonák többnyire kopaszok, mert le kell vágatniuk a hajukat.



Másrészt: HOL VANNAK KOPASZ FŐHŐSÖK???? Mindnek van haja, egy-két kivétellel... A GoW-ban is és a Rainbow6-ben is, sőt még az Unreal3-ban is, de még a Velvet Asassinban és a Wolwerine-ban is...
20.
20.
Ca$h
Szerintem meg azért, mert le van nyírva nekik!
19.
19.
Kyuubi
Egyébként szerintem azért kopaszak mert nincs hajuk XD
18.
18.
szambotomi
16: te már megint csupa okosságot írsz, inkább mesélj, hogy megy a mondeód, meg mennyi pénzt kapsz egy hónapba ;-D
17.
17.
kharami
hát nem tudom ez szerintem fasság már bocsánat, ugyanis mind az ue 3 ban, mint a strangehold ban, mind a gow ban volt haj, és még sorolhatnám! Igaz nem olyan fejlett, meg szálankénti :D de volt!
16.
16.
OldM4n
A valóság az, (csak meg akarják kímélni ártatlan gyermeki lelketeket) hogy rendes tisztességes skinheadek vannak ezekben a játékokban, és még elgondolkodnádok, hogy akkor kik is a szörnyek...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...