A The Witcher 2 1.1-es verziószámú javítócsomagja számos változást hoz a játék életében: az egyik legfontosabb, hogy most már nem kell közvetlenül Paksra kötni a számítógépünket ahhoz, hogy nagyjából játszható sebességgel fusson az anyag, valamint bekerült az inverz egér támogatása is - ami megmagyarázhatatlan okokból kimaradt az alapverzióból.
De ezeknél is fontosabb azonban, hogy a sokaknál telepítési-, aktiválási- és egyéb problémákat okozó DRM-védelmet is teljesen eltávolították a játékból. Az okokról a CD Projekt RED fejlesztési vezetője, Adam Badowski beszélt: "A célunk, hogy boldogok legyenek a vásárlóink, s úgy érezzék, érdemes volt megvenni a játékot. A DRM nem támogatja ezt a célunkat, az ugyanis extra nehézségeket és akadályokat emelhet a vásárlók elé."
Badowski szerint eleve csak azért vetették be a DRM-et, hogy a játék ne szivárogjon ki warezbe már hetekkel a megjelenése előtt. Most, hogy ezt sikerült elérniük, már nyugodtan levehetik a védelmet. Ráadásul az úriember megjegyezte, hogy a DRM állhat a sokaknál jelentkező komoly teljesítmény problémák mögött is: habár a játék megjelenése előtti tesztekben csak kisebb különbségek jelentkeztek a DRM-es és az anélküli verziók között, a megjelenés után több felhaználó is akár 30 százalékos teljesítmény csökkenésről számolt be.
Azt hiszem, elmondhatjuk, hogy ez egy igazán rendes lépés volt a CD Projekt részéről. Mit gondoltok? (Kösz, Daenath!)
A The Witcher 2 több problémával is küzdött a megjelenés után, amiből az egyik a néhány felhasználónál jelentkező nehézkes installálás és aktiválás volt. De a DRM-védelem állítólag más bajokat is okozott, így a készítők inkább kivették az egészet a frissiben megjelent 1.1-es javításban.
spoiler:
az első fejezet "grand bossa" (több karú) mikor vagy 20adszorra próbálom csak azért mert bugg miatt beszorulok a kövek közé, vagy mert nagyon nem egyértelmű hogy a végén hogyan kell kivégezni stb stb...
ilyenek miatt volt az többszőr is hogy törlöm a fenébe.. csak hát a kiadott pénz...
dupla annyi mellék küldetés lenne ,valamint legalább 5 ször annyi legyártható fellelhető fegyver/ruha ,illetve (ilyen játékokban régebben szokás volt) több logikai feladvány lenne egy élvezetes játék volna.. ja és a játék idő sem sok...
Meg az is furcsa, hogy nekem jön egy bármilyen lény, 10-15 csapástól hosszú "csatában" pusztul meg, visszatöltöm, ugyanott ugyanazt és 3 ütéssel kivégzem ! Azt hittem rosszul látok, mondom ilyen nincs ! Teszem azt a kard 11-21-et sebez nincs bónusz, akkor sem értem, optimális esetben 3x21= 63-at sebez, legrosszabb, leggyengébb pedig 10x11=110 !!! Ha a monstra HP60 akkor is maximum 6 bevitt találattól kinyiffan, de nem !!! Szóval a szörnynek vagy óriási nagy "luck factora" van vagy random számolja a játék a találatokat :)))
*** SPOILER ***
Az ostromnál amikor Foltestet be kell engedni, na ott van vagy 6-8 katona amiből egy durva lovag és 3 pajzsos, akiknek baromi jó így a védelmi szintjük, na az 15 perc körbe-körbe rohangálás volt ! Azt hittem szét ütöm a monitort !!! Vagy 20x kezdtem újra azt a harcot, próbáltam mindenféle módon, de csak futkározva sikerült ami nagyon szánalmas :(
A barlangokban, mocsárban, meg rád ugrik (tök véletlenszerűen) akár 10+ fojtólidérc / nekker, akkor ott egyetlen esély van, az állás visszatöltése, nincs is értelme harcba bocsátkozni és imádkozni, hogy legközelebb nem jön csak 3 ! Mert röhej, de így működik.
Szóval legyen nehéz a játék nem mondom, hogy ne, de ez így nem nehéz hanem infantilis és sokszor ott van a kiszámíthatatlansági faktor ami szétcsinál mindent: elmegyek valamerre, rám ugrik 5-10 ellen, ha lehet elszaladok / újra töltöm, majd vissza és láss csodát jön 2-4 ugyanott, a többi eltűnt ! Egyébként a tör dobálás nagyon hasznos, sokkal többet ér, mint az összes varázslat együttvéve, csak hát limitált mivel pénzbe kerül :(
Na mindegy, 10e-ret nem fogok adni érte, nekem annyit nem ér, majd ha lemegy 2-3e-re akkor megveszem, addig meg felejtős. De szégyen szemre könnyű fokozattal nem fogok játszani, ez elvi kérdés!!! :) A szomorú, hogy megint az van, hogy van egy tök jó játék, szinte minden klappol, de van egy dolog amivel az összes erényét hazavágják, mert inkább vagyok frusztrált és ideges játék közben. :(((
Még könnyü fokozatoni is kell használni!!!!
Másfelől nem adtak demót. Így örülök, hogy előtte kipróbálhattam, mert csúnyán nagy bukta lett a számomra. Szép, komplex, jó a történet, minden tetszene, csak épp a harctól és a véletlenszerűen nyakamba szakadó 5-10 ellenségtől állandóan a hajam téptem! Aztán én, mint szörnyvadász 3 ütéstől meghalok, de egy utolsó hájas purdé parasztot több percig kell kaszabolnom, hogy hajlandó legyen megpusztulni. Vagy rám-dob 10 ellent és nincs más kiút (mászni persze nem lehet harc módban, így rendszeresen bezár egy szűk helyre), mint körbe-körbe szaladni és tűzvarázzsal dobálni egyszer majd csak megpusztulnak. Baromira nincs kiegyensúlyozva a játék! Számomra a harc inkább frusztráló, nehézkes a fejlődés, a tárgyak majdnem semmire, a fegyverek dettó és nagyon nehezen található jobb a csákánynál :( Aztán ami pont szerint sokkal jobb fegyver, mégsem úgy sebez, szóval furcsa és idegesítő az egész. :( Én feladtam. Pedig a DA2 után ami szerintem egy 2-3 pontos játék nagyon vártam, de kell a francnak az idegbaj. :(
Most komolyan az ember kicsenget egy csomó pénzt azért, hogy utánna többet keljen a legális cuccal szenvednia, mint ha rádobná a cracket és tolná vígan.
vicc az egész
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.