Ha valami igazán forradalmi az L.A. Noire játékmenetében, akkor az nyilvánvalóan az a tény, hogy a karakterek arckifejezései, s gyakorlatilag a színészi játék képes alakítani a dolgok végkimenetelét. Vagyis, hogy az egyszerű, arcon megjelenő érzelmeknek igenis fontos szerepe van a cselekményben és az interaktivitásban. Éppen ezért érdekli a technika az érzelmekben dús címeiről híres Kojima mestert is.
"Nagyon várom már, hogy megjelenjen Japánban is az L.A. Noire, s végre kipróbálhassam. Még nem játszottam vele, de volt szerencsém megfordulni abban a motion capture stúdióban, ahol az arcjátékokat vették fel, és a technológia abszolút fantasztikus" - nyilatkozza a legendás designer, de rögtön hozzá is tette, hogy habár nagyon érdekli az újdonság, a következő játékában nem tudja hasznát venni, nem lesz rá szüksége.
Ettől függetlenül Kojima úgy gondolja, hogy innentől a kalandjátékok egy korszaka nyílhat meg, amikor minden érzelem befolyásolhatja a játékmenetet.
Habár még a megjelenés előtt több nyilatkozat született arról, hogy ugyan az L.A. Noire technológiája látványos, de már most elavult, sőt, állítólag néhány konkurensnél már sokkal jobb dolgok vannak készülőben a hátsó kertben. Ettől függetlenül Hideo Kojima azért érdeklődik a dolog iránt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.