A Ubisoft szerint sikeres volt a másolásvédelme

  • Írta: fojesz
  • 2011. július 30.
  • Érdekesség
Link másolása
Bár a játékosok egytől-egyig rühellték a Ubisoft állandó internetkapcsolatot követelő másolásvédelmét, és a kiadó is eltávolította utólag több játékából a rendszert, a minap a PC Gamernek adott interjúban a szóvivőjük mégis sikeresnek értékelte a kezdeményezést, mert az visszaszorította a kalózokat.

Ahogy arról a napokban írtunk, a Driver: San Francisco PC-s változata a sokat szidott, állandó internetkapcsolatot megkövetelő DRM-mel érkezik, ami a mi szemszögünkből abszolút érthetetlen döntés volt, elvégre azt hittük, hogy a rendszer kudarcát a Ubisoft is elismerte azzal, hogy még a korábbi játékaiból is eltávolította azt.

Nos, ez abszolút nincs így, ahogy azt a kiadó szóvivője a PC Gamernek elárulta, a DRM sikeres volt, mert visszaszorította a kalózkodást, így ebben a tekintetben mindenképpen megérte bevezetnie azt. Mindez azért is furcsa, mert a másolásvédelmet egyébként rentegen utálták: emlékezetes, hogy annak idején az eredeti játékkal játszók nem tudtak bejelentkezni a hitelesítő szerverre, mert az - állítólag külső támadások révén - lehalt.

A rendszert olyan címekben használta a kiadó, mint az Assassin's Creed II, a Silent Hunter V és a Settlers 7, ám később a legtöbb ilyen játékból kiszedette a DRM-et, és az Assassin's Creed: Brotherhoodban, illetve a R.U.S.E.-ban a rajongók nagy megkönnyebbülésére már egyáltalán nem alkalmazta.

A Ubisoft egyébként nem mindegyik játékába fogja beépíteni a DRM-et, így például míg a Driverben benne lesz, az augusztusban megjelenő From Dustból kimarad a védelem.

24.
24.
Quent1n
Srácok ez csak egy szóvivő :) Azt mondja amit kérnek tőle, hogy mondjon, ennyi. Gondolom semmilyen adattal nem támasztotta alá a mondandóját. Lhet, hogy megnehezítették a warezolást de ettől még marhára nem lett a HAWX2 egy bestseller játék. Az ACII meg van annyira jó, hogy eladja magát warez mellett is. Ha tényleg kitartanak e mellett a védelem mellett, szerintem irtó nagyot fog bukni a PC-s porondon a Driver:SF. Attól mert kevesebben tudják törten tolni nem fogják annyival többen venni.
22.
22.
Józsi_Doe
SZánalmas már az az ubisoft. Még szerencs hogy magasról teszek a driverre.
21.
21.
randall13
#10: "A rendszert olyan címekben használta a kiadó, mint az Assassin's Creed II, a Silent Hunter V és a Settlers 7, ám később a legtöbb ilyen játékból kiszedette a DRM-et..."

Ha nem tudsz olvasni, legalább ne dicsekedj vele.
20.
20.
bsg09
#17: Az első hónap kivételével nem volt azzal gond. Max ha dinamikus ip-d van akkor lehet szopóka, de egyébként közel sem olyan szar a helyzet. Amellett persze, hogy feltörték ez inkább csak a használt játék kereskedelem visszaszorítása miatt hasznos.
18.
18.
Dudi
Régebben volt egy olyan védelem, hogy Starforce amibe rekord rettenet sok pénzt öltek. Annak is az egyik főszponzora az Ubisoft volt. És sokáig azt hitték, hogy törhetetlen. Aztán egyszercsak jött a RELOADED és R.I.P. starforce :D
17.
17.
Dudi
Ez mekkora vicc :D Feltörték a védelmüket, és ezzel azt érték el, hogy kb. jobb a warez verzió mert nem kell hozzá net, és nincs vele olyan probléma hogyha megszakad a net akkor szétkapcsol a másolás védelem miatt. Igazi barom állat aki megveszi ezeket a játékokat, nem érdemes pénzt adni érte mivel stabilabb játékélményt nyújt a warez mint az eredeti. Szvsz egyetlen "másolásvédelem" van ami működik, multiplayerre tervezett játékoknál amihez kell egy központi szerver (pl. MMO-k), erre a legjobb példa a Starcraft 2, hiába törik fel a single playert alapvetően leginkább multiban élvezetes a játék, és nem fog soha senki házi battle.net-et emulálni. Szerintem ezen a megoldáson kívül minden próbálkozás halálra van ítélve, mert úgyis feltörik. Hab a tortán anno a Settlers 7nél hazavágták a login servert így csak az tudott vele játszani akinek a tört verzió volt meg :D :D Meg is érdelemték....
16.
16.
Neo1989
Minden feltörhető :) De ha valaki véletnelül egy ilyennel szeretne játszani (eredetivel )
és olyan helyen van ahol nincs net . Azzal jól kicsesztek :(
15.
15.
Sethiran
Minden azon múlik milyen célokat tűztek ki. Lehet, hogy 1-2 hétre volt csak becélozva. Tehát "sikeres" volt. A HAWX 2 esetében inkább tették volna ingyenesen letölthetővé. Többen játszanának vele. Bár nem sokáig.
14.
14.
"Az augusztusban megjelenő From Dustból kimarad a védelem." Ámen.
11.
11.
Darox
Egyébként ha számukra ez a sikeres, akkor milyen lehet a sikertelen??? És ha befuccsol a terv majd lefordítjuk nekik a Gamekapcsot és elküldjük nekik az Ő nyelvükön a "Mi megmondtuk" szöveget!
10.
10.
daenath
"A Ubisoft szerint sikeres volt a másolásvédelme"
Aha azert tolja szinte minden haverem az AC 2 warez verziojat :)))))))
8.
8.
TryGun
#1: Nem hinném hogy a készítők tudnának magyarúl XD
6.
6.
Cooper911
Najóvan kaptyák be. Ekkora nagyarcu birkákat. Sikeres volt a másolásvédelem csak pár ezer VÁSÁRLÓ kapott agykörcsöt amikor játszhatta újra az adott részt.

Ha DRMes lesz a Driver akkor nem fogom megvenni. Ennyi. A Silent Hunter 5öt sem vettem meg emiatt. Az viszont jó hogy a From Dustban nem lesz mert az is tervben van.
4.
4.
Donpedro
A szóban forgó DRM tegyük hozzá hogy elég sikeres volt, az AC II-t kb. 1-2 hónap volt feltörni, a HAWX 2-t pedig a mai napig nem tudták feltörni :)
3.
3.
vuliem
Enyhén olyan szaga van az egésznek, hogy "hát nem jött be, jól be is égtünk vele mert két hét alatt feltörték, ráadásul be is szóltak, de azt nem ismerhetjük el, hogy rossz volt, mert az már végképp ciki lenne." Respect!
1.
1.
Darox
Nos igen, meg állította a kalózkodást... kemény 2 hétre! Az Ő döntésük, de ha valami rosszul sül el, nem mondhatják hogy mi nem mondtuk!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...