Sokszor úgy érezhetik a rajongók, hogy hiába kiabálják tele a fórumokat, hiába adják a javaslatokat a fejlesztőknek, panaszaik nem találnak megértő fülekre. Nos, az Epic design nagyfőnöke, Cliff Bleszinski éppen arról beszélt, hogy a Gears of War 3 fejlesztése előtt alaposan átnézték a fórumokat, a Twitter-csatornákat és az egyéb rajongói visszajelzéseket, s igyekeztek javítani azokon a dolgokon, melyeket sokan emlegettek.
Habár azt is hozzátette, hogy a rajongók visszajelzései nem mindig passzolnak össze a saját méréseikkel: a játékosok java része például a lefűrészelt csövű shotgunt nevezte meg a legerősebb fegyvernek, míg az Epic statisztikái szerint ez a stukker egyáltalán nem volt hatékony. Persze nem bízhatnak mindig a számokban és a visszajelzésekben sem: "Végül a megérzéseinkre is hagyatkoznunk kell. Ha nem tudunk abban bízni, akkor akár abba is hagyhatnánk az egészet" - majd példaként azt hozta, hogy például a hasalást sem tették be végül a játékba, mert egyszerűen nem érezték helyesnek.
CliffyB ezek mellett hozátette, hogy igyekeznek elkerülni olyan dolgokat, melyek kilógnak az alap játékmenetből: példaként a Dead Space 2 aszteroidás vagy a Gears of War 2 tankos részeit hozta, mely sok játékosnak nem nyerte el a tetszését.
Azt már tudjuk, hogy a BioWare például folyamatosan monitorozza a játékosok cselekedeteit, s így tudják meg, mi az, amit szeretünk a játékaikban, s mi az, amit nem nagyon. Most Cliff Bleszinski beszélt arról, hogyan kezelik a rajongók visszajelzéseit a Gears fejlesztése közben.
1: Már legalább fél / egy éve kinn van a három és drasztikusan csökkennek az eladások,
2: Bejelentik a következő box generációt és teljes erővel (marketinggel) mögé áll az ms és kvázi halottá nyilvánítják a 360-at
Mindkettővel az a probléma, hogy soká lesz. Akármekkora húzócím is a Gears, sajnos 2012+ már nem biztos, hogy egy "1 az 1" port elég lenne PC-re az üdvösséghez. Sokat eladna maga a cím, de sokan fanyalognának, hogy ennél láttak már sokkal jobbat. Tipikus példa erre a HALO széria, ami a 2 éves késésnek köszönhetően már a kutyát nem érdekelte PC-n és joggal tartották idejétmúltnak a "port" megjelenésekor. :(((
PS változatra meg ugye a box emulátor megjelenéséig ne is számítson senki :)))
Volt amúgy egy PC-s pletyka, hogy kijön 2012-ben, de egyetértek a véleményeddel, szerintem is megtartják box exkluzívnak.
Meg még a Pc-s platformra sem fog megjelenni szerintem! Ha a 2.részt nem adták ki, akkor ezt sem fogják! Mert a Micronak nem érdeke hogy ki adják, ők exkluzivitást szeretnének élvezni.
és nagyon élvezném, ha gow 3-t dx 11-ben megcsinálnák, dehát előtte megkell csinálni,
szerintem nem fog kijönni, marad oxos
OFF
De ott egy ellenpélda is ahol a killzone3at sikerült úgy elbarmolniuk,hogy a közel tökéletes multiplayer részt összecsapták vmi szarrá. És állítólag a rajongók kérték ezeket. Hát én a fórumot olvasva ennek az ellenkezőjét tapasztaltam.
A K2 multiját hónapokig nyomtuk, a K3ét hamar le is tettük 2-3 hét után. A klánmeccs meg külön vicc kategóriává változott.
Na, jó, inkább reménykedjünk tovább.
Azért, szerintem egy játékfejlesztő-cégtől ez lenne a minimum...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.