Gears of War 3 - fontos volt a rajongók szava

  • Írta: InGen
  • 2011. szeptember 5.
  • Érdekesség
Link másolása
Azt már tudjuk, hogy a BioWare például folyamatosan monitorozza a játékosok cselekedeteit, s így tudják meg, mi az, amit szeretünk a játékaikban, s mi az, amit nem nagyon. Most Cliff Bleszinski beszélt arról, hogyan kezelik a rajongók visszajelzéseit a Gears fejlesztése közben.

Sokszor úgy érezhetik a rajongók, hogy hiába kiabálják tele a fórumokat, hiába adják a javaslatokat a fejlesztőknek, panaszaik nem találnak megértő fülekre. Nos, az Epic design nagyfőnöke, Cliff Bleszinski éppen arról beszélt, hogy a Gears of War 3 fejlesztése előtt alaposan átnézték a fórumokat, a Twitter-csatornákat és az egyéb rajongói visszajelzéseket, s igyekeztek javítani azokon a dolgokon, melyeket sokan emlegettek.


Habár azt is hozzátette, hogy a rajongók visszajelzései nem mindig passzolnak össze a saját méréseikkel: a játékosok java része például a lefűrészelt csövű shotgunt nevezte meg a legerősebb fegyvernek, míg az Epic statisztikái szerint ez a stukker egyáltalán nem volt hatékony. Persze nem bízhatnak mindig a számokban és a visszajelzésekben sem: "Végül a megérzéseinkre is hagyatkoznunk kell. Ha nem tudunk abban bízni, akkor akár abba is hagyhatnánk az egészet" - majd példaként azt hozta, hogy például a hasalást sem tették be végül a játékba, mert egyszerűen nem érezték helyesnek.

CliffyB ezek mellett hozátette, hogy igyekeznek elkerülni olyan dolgokat, melyek kilógnak az alap játékmenetből: példaként a Dead Space 2 aszteroidás vagy a Gears of War 2 tankos részeit hozta, mely sok játékosnak nem nyerte el a tetszését.

15.
15.
Komolyan elmélázva, ha az esélyeket latolgatja az ember, csak akkor látom reálisnak egy PC-s Gears2-t például, ha

1: Már legalább fél / egy éve kinn van a három és drasztikusan csökkennek az eladások,

2: Bejelentik a következő box generációt és teljes erővel (marketinggel) mögé áll az ms és kvázi halottá nyilvánítják a 360-at

Mindkettővel az a probléma, hogy soká lesz. Akármekkora húzócím is a Gears, sajnos 2012+ már nem biztos, hogy egy "1 az 1" port elég lenne PC-re az üdvösséghez. Sokat eladna maga a cím, de sokan fanyalognának, hogy ennél láttak már sokkal jobbat. Tipikus példa erre a HALO széria, ami a 2 éves késésnek köszönhetően már a kutyát nem érdekelte PC-n és joggal tartották idejétmúltnak a "port" megjelenésekor. :(((

PS változatra meg ugye a box emulátor megjelenéséig ne is számítson senki :)))
14.
14.
kopic
#10: Igazad van, egy kicsit eltúloztam bocsi.
13.
13.
kopic
#10: Ez csak egy pletyka volt, és köz tudott hogy a pletykák nem szoktak általában igazak lenni.
12.
12.
kopic
11.
11.
shatterhand
#10: már csak azért is mert azzal lehet növelni a gép eladását
10.
10.
roli33
#8: Nem gondolta komolyan. Egyébként álmodozni szabad :)
Volt amúgy egy PC-s pletyka, hogy kijön 2012-ben, de egyetértek a véleményeddel, szerintem is megtartják box exkluzívnak.
8.
8.
kopic
#1: Na persze! Pont ki jön majd PS3-ra, ne álmodozz már! Esély nincs rá, mert a Microsoft adja ki a játékot, majd pont ők olyan hülyék hogy kiadjanak egy játékot PS3-ra is, esélytelen!
Meg még a Pc-s platformra sem fog megjelenni szerintem! Ha a 2.részt nem adták ki, akkor ezt sem fogják! Mert a Micronak nem érdeke hogy ki adják, ők exkluzivitást szeretnének élvezni.
7.
7.
Áram
Gears 2 tankos része rohadt jó volt, a Dead Space 2 aszteroidás része meg tarthatott fél percig (és szerintem nagyon feldobta a játékot). Nem gond, ha változatos a cucc, csak ne legyen olyan szar, mint pl.: a Bulletstorm quicktime eventjei. Bár ez akármelyik más játékra vonatkozik mert a god of war nagyon divatba hozta (ahol amugy tényleg jók voltak). A lefűrészelt csövű shoti viszont szerintem nagyon jó ötlet volt, adott egy pici esélyt a profik ellen is.
6.
6.
Ecetes sajt
#5: Attól még jó lesz az biztos
5.
5.
McDuff
én speciel a tankos részt meg a repülős Reavers részt imádtam,sztem pont ez volt benne a jó,hogy változatossá tette a játékmenetet,ezért volt jobb nálam a 2. az 1. résznél!sajnálattal hallom,hogy akkor ezek szerint ilyenekre ne is számítsak a 3.-nál:(
4.
4.
givi6
#1: az mondjuk nem volna rossz dolog,
és nagyon élvezném, ha gow 3-t dx 11-ben megcsinálnák, dehát előtte megkell csinálni,
szerintem nem fog kijönni, marad oxos
3.
3.
shatterhand
Ez lenne a normális minden fejlesztőnél.
OFF
De ott egy ellenpélda is ahol a killzone3at sikerült úgy elbarmolniuk,hogy a közel tökéletes multiplayer részt összecsapták vmi szarrá. És állítólag a rajongók kérték ezeket. Hát én a fórumot olvasva ennek az ellenkezőjét tapasztaltam.
A K2 multiját hónapokig nyomtuk, a K3ét hamar le is tettük 2-3 hét után. A klánmeccs meg külön vicc kategóriává változott.
2.
2.
Mortis
#1: Erre iszunk!
Na, jó, inkább reménykedjünk tovább.

Azért, szerintem egy játékfejlesztő-cégtől ez lenne a minimum...
1.
1.
Ezek szerint orvosolják a játék legnagyobb hibáját, hogy nem jött pc-re és ps3-ra ? REMEK ! :)))
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...