Cradle - újabb CryEngine-es szerepjáték

  • Írta: fojesz
  • 2014. január 26.
  • Bejelentés
Link másolása
Úgy tűnik, a független fejlesztők szeretik a CryEngine-t, a Kingdom Come után újabb szerepjátékot tudunk mutatni, amelyik a Crytek motorját fogja használni. Ehhez is a Kickstarteren gyűjtenek.

Mojo Game Studios első játéka a Cradle címet viseli, a nyitott világú szerepjáték egy istenek között zajló háború közepére dob be bennünket. Az eddigi látnivalók alapján meseszépen néz ki, mondjuk ezen meg sem lepődünk, a CryEngine még mindig gyönyörűen muzsikál, és külön örülünk, hogy egyre több fejlesztő foglalkozik vele.

A Cradle kapcsán két ígéretet érdemes kiemelni. Az egyik, hogy a fejlesztők szerint a játékmenet a lehető legváltozatosabb lesz, a hangsúlyt a felfedezés kapja, és nem az, hogy questek címén mindenféle to-do listát teljesítsünk. Elfelejthetjük tehát azokat a küldetéseket, ahol például huszonöt vaddisznó megölésével juthatunk tovább...

Másrészt nem mehetünk el szó nélkül a harcrendszer mellett sem: a srácok Realfight nevű fejlesztésénél az is számít, hogy hová célzunk, és hogy hová találtunk be legutóbb. Ha például először az ellenfél testének jobb oldalát, majd a balt szeretnénk megvágni, akkor először jobbra kell céloznunk és a jobb egérgombot kell megnyomnunk, utána pedig balra, és a bal egérgombot.


A játék kizárólag PC-re készül, és várhatóan 2016 nyarára fejeződnek be a munkálatok. Fontos azonban megjegyezni, hogy a projektre a Kickstarteren gyűjtenek pénzt: egészen pontosan 350 ezer dollárra van szüksége a fejlesztőknek, és még 25 napig tart a kampány.

22.
22.
crytek
Nem igen pörög felfelé, pedig tetszik az ötlet! :(

A Kingdom Come: Deliverance 24 nap még van és már 15k híján megvan az 500K
21.
21.
Raam989
#19: Mondjuk ebben lehet igazság. De ellene szól, hogy a konzolokból már most is sokat adtak el és jelenleg nincs rá warez, így ha jó a játék, biztos siker lesz, tehát megérné a kockázat. De nem vagyok játékfejlesztő, szóval ők biztos jobban tudják.
20.
20.
br1Koo
Sokszor volt a TES szériában, hogy egy helyet otthagytam azzal a dumával, hogy: "ááá ez egy quest része lesz tuti, nem rontom el". Ezt a kis felvezetést olvasva pedig,most az jutott eszembe, hogy olyan szívesen játszanék egy kalandjátékkal ami nincs direkt televágva karakterekkel, sztorikkal questekkel, emlékeztetőkkel, hanem teljesen rád lenne bízva, hogy hogy rendelkezel a világgal. Tehát képzeljétek ezt úgy, hogy kapsz egy térképet amin elindulsz valami céllal, de nincs hud, nincstérkép alapból, hanem csak annyit kapsz, hogy keress fel valakit/valamit és onnantól kezdve csak a játék, semmi menü, inventory, napló, hanem mint az életbe csinálod a dolgaidat ahogy jönnek. Nem lenne olyan, hogy egy küldetést évekig tartogatsz, ami alapból olyan címszóval indult,hogy: "gyorsankézbesítsd légyszíves ezt a levelet xy-nak". Bár tisztában vagyok vele, hogy ez kis réteget mozgatna meg, de tuti hogy feledhetetlen játékélmennyel jutalmazná azokat akik játszanának vele nap mint nap
19.
19.
Shannaro
#15: Lehet az is az oka, hogy hiába könnyű rájuk a fejlesztés, attól még nem olcsó, és tekintve, hogy ez egy független csapat első játéka, ráadásul közösségi támogatással, így én nem csodálkozom. De talán, ha több lóvé jön össze, mint eltervezték, lehetnek konzolos portok, bár a lendületből ítélve erre nem látok túl nagy esélyt.
18.
18.
Raam989
#17: De már a kevés gomb sem lehet igazi kifogás... A Ps4 kontrollerén 15 használható gomb van, két analóg kar és egy touchpad, ami alaphangon +4 gombot jelent, de ez a sokszorosa is lehet, hiszen 360 fokban képes érzékelni az ujjaid csúsztatását. És ugye ezeket lehet kombinálni.
Nehogy már 20+ gomb ne legyen elég játékhoz, szerintem ha ennél többre van szükség, az már a /játszhatóságon/játékélményen ront...
17.
17.
Stranger
#15: Lehet, hogy a harcrendszert annyira bill+egérhez optimalizálják. Vagy egyszerűen olyan skillrendszere lesz a játéknak, hogy kipakolhatsz bármelyik gombra egy skillt és úgy használhatod. Ha kontrollerre is megcsinálnák a játékot, akkor limitálni kell a skilleket vagy bevezetni, hogy megállítod az időt amíg kiválasztod a skillt, amit ők nem akarnak.
16.
16.
Raam989
#5: A probléma ott van, hogy ezeket az animációkat nem olyan egyszerű ám összefűzni, csak scriptelt jelenetek segítségével.
Van sok játék, ahol pl ha üresjárat van, akkor a karaktered elkezd valamit csinálni a kezével, pl jobb kézben tartja a fegyvert, közben pedig a bal kezét lerázza, mintha zsibbadna. De ha ezt az animációt megszakítod pl egy lövéssel, akkor az egészből annyit látsz, hogy a karakter keze azonnal, animálás nélkül visszaugrik "alaphelyzetbe". Ez pont azért van, mert a játék nem tudja előre, hogy te éppen mikor akarsz lőni, vagy valami más mozgást csinálni.
15.
15.
Raam989
Miért nem jön konzolokra? Most, amikor már a konzolok is elbírják a cryengine-t és szépen tudnák futtatni a játékokat? Nem beszélve arról, hogy a Ps4-X1 fejlesztése már olyan egyszerű, mintha PC-re fejlesztenének, most már szó szerint one-click-port lehetne a fejlesztés...
14.
14.
piskóta
#5: Sajnos a fejlesztők és sok játékos ezt fölöslegesnek tartja pedig szerintem egy jó fps alapja a minél részletesebb, realisztikusabb karakter animáció, mozgás, hogy a játékos úgy érezze, hogy "valakit" irányít és nem csak két robotkart mozgat. És azért már ideje lenne hangot is adni a karakterünknek. Pl. a BF4 esetében is dobott volna a hangulaton, ha a "kis katonám" közbe szólt volna a vitáknál.
12.
12.
crytek
#11: Titkon bízom benne, hogy a szar eladások miatt pc-re is kihozzák majd ha lelangyosodott a next gen láz!
11.
11.
biohazard rex
#10: Ryse: son of rome-on kívül nincs olyan crytek játék ami ne készült volna el pc-re...
asszem van vmi mobilos játékuk is de ha nem bánod azt nem veszem rendes játéknak :P
10.
10.
crytek
Na szépen csepegnek a Cryengine-es game-ek lassan minden évre jut valami.
Ha már a Crytek cseszik játékot készíteni pc-re legalább valaki használja az engine-t!
9.
9.
msmester
#5: Neked ez olyan, mint a kilincs használata. Utálom amikor a karakter "befejeli" az ajtót.
8.
8.
drat576
Eddig elég megnyerő, kíváncsian várom mi sül ki belőle.
7.
7.
adam222
#2: Már bocs, de te nagyon buta vagy.
6.
6.
RRRoyal
ja még 2 év. Pedig nekem is tetszik
5.
5.
eszem
Ez szép és jó, de Én pl. egyszer azt szeretném már látni az ilyen belső nézetes játékokban, hogy a kezünkkel átsegítjük magunkat egy kidőlt fán, de akár egy aprób mozdulatnál egyensúly miatt oldalt megtámaszkodunk...stb Tudom apróságok de szerintem sokat dobna az élményen.
4.
4.
Rakottkrumpli
#2: Mert miért is zárja ki egymást a kettő?
3.
3.
DarkLord
1:37-nél mondom kinek a ronda kislánya ez meg? :D A zene az elején tényleg ütős a látványsem rossz, majd meglátjuk mi sül ki belőle.
2.
2.
dBLOOD
"Szerepjáték" CryEngine-re... a sok ostoba casual paraszt meg gondolkodás nélkül elhiszi...
1.
1.
Stranger
A videó elején lévő zene kurva jó lett... O: A játékra kíváncsi vagyok, csak kicsit sokat kell várni rá.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...