The Witcher 3 - nem biztos az 1080p konzolokon

Link másolása
A The Witcher 3 fejlesztői szerint még közel sincs "kőbe vésve" a konzolos változatok felbontása. Mivel a játék optimalizálása még ezután következik, a fejlesztők még nem ismerik biztosan a konzolos verziók teljesítményét.

Ebben a generációban valahogy különösen fontos lett a játékok felbontása és sebessége. Nem telik el úgy hét, hogy ne pletykálnánk valamelyik közlejövőben érkező cím technikai hátteréről.

Ezúttal a The Witcher 3: Wild Hunt van terítéken: a CD Projekt RED marketingmenedzsere, Tomasz Tinc szólalt meg az ügyben a GameSpotnak. Elmondása szerint a játék konzolos 1080p-s felbontása még "nincs kőbe vésve", az optimalizáció még folyamatban van és egyszerűen még nem tartanak ott, hogy pontos információt adhassanak olyan dolgokról, mint a felbontás vagy az fps-szám.

Ettől eltekintve rengeteg pletyka jelent már meg a játék konzolos technikai teljesítményéről. Tavasszal egy orosz oldal tudni vélte, hogy a játék PS4-es változata 900p-ben, az Xbox One-os pedig 720p-ben fog futni, de ezt a CD Project RED cáfolta. Emellett a készítők is el-elszólták magukat, legutóbb például Jose Teixeira, aki szerint fontosabb számukra a stabil fps, mint a nagyobb felbontás.

A játék megjelenéséig mindenesetre még van idő, hiszen csak 2015. február 25-én érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

57.
57.
trion96
#56: Ez így van.
Én most játszok ps3-on a crysis 3-mal egy 52cm-es HD TV-n és baromi jól néz ki, de tényleg!
Szép éles a kép meg minden frankó, csak a játék unalmas. :D
56.
56.
Hunszi
#21: az egy dolog, hogy konzolokon mindenki 720p-ben játszott a GTA IV-el, de az sem a konzol megjelenésének első évében volt...szóval én nem aggódok e miatt, lesz ez még jobb is idővel, a stabil fps amúgy is fontosabb...plusz mindenki elvan a felbontással, de azt kurvára senki nem veszi figyelembe, hogy a konzolosok nagy többsége TV-n játszik, mivel lényegében arra van szánva...és azt alapból távolabbról nézed, mint a monitort, így rohadtul nem veszed észre azt, hogy 900 vagy 1080 csak ha közvetlen egymás mellé teszed a kettőt s sasolod direkt a részleteket...de a játékmenet során lehet hardcore az illető vagy grafika mániás nem észrevehető, normális körülmények között
53.
53.
Exnem
Kit érdekel a grafika egy Witcher előtt ülve?!:D
52.
52.
xSHx
Ha igen, Torpex inkább mosd ki a szád! Nemtom kitől tanultad, h így kell beszélni a másikkal.

Érdekes, az InFamous nál megtudták oldani az 1080p t. PopUp alig volt. Töltőképernyő 0. Uh tuti programozási probléma ez a fullHD para.
49.
49.
Raziel
A vicces dolog ismét mindenki azt hiszi, hogy a hardware erejével van a probléma... Emberek értsétek meg, hogy a programozással van a gond. Évek óta rosszul dolgoztak a programozók. Nem aszinkron használjuk a GPU-kat így a legtöbb játék csak a GPU teljesítmény 50%-át használja ki. Aztán eleve nem kezeljük még mindig heterogénen a rendszereket. Még mindig gondolkodunk külön CPU-ban és GPU-ban. Ami nem jó megoldás megint csak. Mert rendszernek heterogénnek kell lennie. A programkódnak szintén. Ha van a grafikai számításnak olyan eleme ami a CPU-n gyorsabban fut azon kell futnia, ha van ellenkező dolog, hogy valami gyorsabban fut a shader processzorokon akkor ott kell futnia. Valamint folyamatosan minden rendelkezésre álló szálnak mennie kell. Így lehet csak elérni azt, hogy ki legyenek használva a rendszerek képességei. Majd a programozás is felnő ehhez akkor majd érdemes lesz visszatérni.
48.
48.
Chrysh
Minden egyes ilyen hírrel +1 lépéssel közelebb állok ahhoz, hogy bevalljam: elég lesz még nekem beszerezni (a közeljövőben) csak egy ps3/xbox360 "prev-gen" konzolt
47.
47.
N!ghtmare
Szánalmas, ahogy magyarázkodnak a konzolosok. Az új generációk még egy éve sem jöttek ki de már butítva mennek rá a játékok. Ehelyett verik a mellüket, hogy pedig ez nem is fontos.. ja, ha nektek így jó akkor élvezzétek.

Én biztos verném az asztalt ha egy játék butítva jönne PC-re.. ja, hogy ilyen nem fordulhat elő? :D
45.
45.
Oldskoolgamer91
Én ebben az egész Next Gen cirkuszban azt utáltam hogy agyon hypolták az egészet. Mikor a 3DFX eltűntette a pixeleket mert elmosta a textúrákat vagy a playstation 2 jelent meg azt nem harangozták be ennyire grafikailag. Most meg amúgy jah sorra jelennek meg az ilyen jellegű cikkek.
41.
41.
biohazard rex
#40: Szerk:
"puszi a hasatokra volvo és géjben."
40.
40.
biohazard rex
Engem annyira nem zavar, hogy korlátok közé szorítják a konzolok a játékokat, mert így legalább kicsit több időt fordíthatnak a játékmenetre, meg a történetre (bár nem fognak)
Emlékszem 5-6 éve mindenki temette a pc-t... :P
puszi a hasatokra volt volvo és géjben.
39.
39.
p3ti
#34: Nem tudom kinek mi a "Nextgen" de én elsősorban tartalmi és minőségi fejlődést szeretnék látni. Ha stabil a játék és élvezhető a látványvilága, akkor tényleg már csak az recskázik az FPSen, felbontáson aki abszolút nem a játék élménye miatt játszik a játékokkal.
38.
38.
p3ti
Ha korrekt a Story és tényleg olyan jó lesz a játék mint ahogy kinéz...akkor felőlem lehet 720P is.
37.
37.
#36: I.R.O.N.I.A. - Shadow of 50 Years . . .
36.
36.
Formula1fanatic
#11: Ez csak akkor lehet igaz ha 4 méterről nézed a tv-t, de 160cm-ről monitorként használva(én ágyról tolom) viszont látni a különbséget.
35.
35.
anonymus26
Szép napot a nagy phécés trolloknak !!!!!!!!!!!!!!
34.
34.
bcrics
Muhaha.
Ekkora Tróger egy nextgen konzolgenerációt.
Sorra sírnak a fejlesztők hogy butítani kell a portékát mert nem bírja a nagy nextgen machine:D
Tiszta szégyen, főleg hogy egy putri 1920p-ről beszélünk 60fps mellett.

Most hagyjuk hogy a játék legyen jó stb, azt várom a nextgentől hogy irányt mutasson, ledózerolja az elképzeléseinket úgyanúgy játékmenetben mint megjelenítésben és !!! Elég legyen a vas a müanyagban még legalább 6-7 évig !!!
De így hogy már a megjelenéskor kétvállra fekszik a gép.
xD
Mi lesz itt 5 év múlva? minden háztartásban lesz egy UHD, csak éppen kihasználni nem lehet a megjelenítőt a konzol ócskasága miatt.
Ezért bőven elég a ps3 is még.
Námbaj, a Codnak talán jó lesz ez és akkor maradunk ezen a színvonalon.

Ez itt még nem a nextgen.

33.
33.
tsulok
#32: Azt, hogy túl közel van a PC-hez nem igazán értem. A PS3 valóban eltért egy átlag PC-től, de az x360 ne igazán. Más a cpu utasítás készlete, de az túl sokat nem számít, meg más gpu api, az meg most is jelen van.
32.
32.
dzsiádzsó
Lehet túlzottan kinyalogatták az MS és a Sanyinál a fejlesztők seggét! A Witcheren még pc-n is lenne mit optimalizálni, mert popuppol elég szépen!
Az a nagy helyzet, hogy semmi olyan nincs ebbe a játékba, ami ne tudna futni 1080p-be egy mai konzolon, sőt!
Az igazság az túl közeli a hardver egy pc-hez és szépen protolgatják a játékokat, ha saját hardverrel jött volna a Sony és az MS, nem lenne ilyen gond, mert meg kéne írni rendesen a játékokat!
31.
31.
randall13
#30: Igazad van, az, hogy alig fut egy cím konzolon, nem hír, már megszoktuk. De ha valami elfut 1080p@60fps-sel, na annak lenne hírértéke.
30.
30.
DON GONDOCS
Még a gépigényekről szóló híreknek megértem a hírértékét, dehogy a felbontásnak egy konzolon milyen jelentőssége van azt már nem értem. Mi lesz még fényerősség beállítás vagy fix framerate 30V60fps beállítási lehetőség.
29.
29.
Oldskoolgamer91
#24: Amúgy igen is fontos dolog a felbontás.. Egy átlag 22 colos monitoron se néz már ki jól ha valami csak 720p mert nem használja ki az eszköz teljes kapacitását. Ha egy több éves videokártya kisajtolja ezt gond nélkül akkor elvárható lenne az összes konzolos címtől is. Vagy ezek ennyire agyon vannak integrálva meg kis fogyasztás + nünü méret?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...