Az EA prioritásairól beszélt Andrew Wilson

  • Írta: Arell
  • 2014. szeptember 16.
  • Érdekesség
Link másolása
Andrew Wilson három fő célt jelölt meg, mint a cég legnagyobb prioritású irányelvei. A játékosok és a kiadó kapcsolatának javítása mellett a határidők minőség rovására történő betartásának enyhítéséről is beszélt.

Az Electronic Arts körülbelül egy éve hivatalába iktatott új vezérigazgatója, Andrew Wilson a kiadó működésének és jövőjének három szempontjáról beszélt a GamesBeat 2014-en.

Az elsődleges célnak Wilson a játékosok és az EA kapcsolatának javítását tartotta, ami nyilván jól jönne a két egymás után "elnyert" díj után, mely a vállalatot Amerika legrosszabb cégeinek élére állította.

"Hiszek benne, hogy az iparágunk jövője, egy olyan világban, ahol számos új készülék alkalmas játékra, miközben egyre több ember készít tartalmakat ezekre a platformokra, azon áll majd, vagy bukik, hogy milyen kapcsolatunk van a felhasználóinkkal. A képességünk, hogy elérjük ezeket a játékosokat és szórakoztathassuk őket, az egymáshoz fűződő viszonyunkon fog alapulni" - nyilatkozta az EA feje.

A cég második céljaként a digitális disztribúció és kommunikáció hangsúlyosabbá tételét jelölte meg, míg a harmadik legnagyobb prioritású feladatot Wilson az egymástól elhatárolódó osztályok munkájának közelítésében és összevonásában látta. 

A folyamat sebessége, melyet a vezérigazgató inkább egy maratonhoz hasonlított, mint rövidtávfutáshoz, talán lassúnak tűnik, de Wilson úgy érzi, a kiadó eddigi lépései máris észrevehetőek a közönség számára.

A legfontosabb megjegyzést talán mégis az képezte, hogy az EA szeretne kevésbé ragaszkodni a határidők betartásához, és ereszteni egy kicsit a pórázon, hogy a végeredmény ne egy összecsapott, de időre kiadott cím, hanem egy "egyszerre újat mutató és hibák nélküli élmény" lehessen. Az új vállalati stratégia első áldozatai a Battlefield: Hardline és a Dragon Age: Inquisition voltak, melyek kiadását a további munkálatok érdekében még júliusban elhalasztották.

11.
11.
Teuton
#3: Szerintem jobb listába szedni, máskülönben az lesz hogy elhord egy EA-héternek és utána nehezebb lesz meggyőzni az igazról.

- Dead Space horror sorozat degradálása akció tps-é
- SimCity (2013) kötelező online DRM védelme, és a kismillió bug ami miatt élvezhetetlen volt
- Battlefield 4 és a kismillió bug esete
- Sims 4 lekopasztása még a korábbi alapjátékokhoz képest is, jelentéktelen újításokért cserébe
- Mass Effect frencsájz degradálása, a döntések súlytalansága a végkimenetben és kényszerített multiplayer az úgymond "jobb" befejezés eléréséért a trilógiában, ME3-ban egy kritikus karakter kivágása és DLC-ként való árusítása, stb
- Dragon Age 2-ben szintén lefaragtak az rpg-elemekről, gondok a döntési lehetőségekkel (és egy személyes vélemény, de a DA:I inkább egy többkarakteres egy witcher másolatnak tűnik mintsem DA:O utódnak)
- a telefonos Dungeon Keeper mizéria, ahol ha 5-ösnél gyengébbre akartad értékelni a játékot akkor elterelte a linket, valamint a pay-to-pay-moar játékokhoz képest is pofátlan pénz/idő struktúra
- DLC-k és mikrotranzakciók elvetemült használata
- SimCity-n túl is több esetben olyan rossz DRM-et használtak hogy a becsületes vásárlók is szenvedtek tőle

Illetve, nem tudom hogy az EA-ról vagy az amerikai népről mond el többet az hogy az EA rosszabb cégnek lett megítélve mint az a bank (Bank of America) aminek hatalmas szerepe volt a mostani 2008-as világválság kirobbantásában.
1.
1.
névtelenség
Az utóbbi 1 és fél évben az EA nagyon elkezdett pedálozni a játékosok bizalmának visszaszerzésért. Noha nem ma fogok megbocsátani azért a 6 éves gerinctelenségért, amit megengedtek maguknak mégis... Jó úton haladnak, hogy meg enyhüljek.

Röviden: Az EA megköveti magát, ami üdvözítő.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...