Ennyit változott az első Resident Evil

  • Írta: zoenn
  • 2014. november 20.
  • Videó
Link másolása
Nem árulunk el nagy titkot azzal, ha elmondjuk: a Resident Evil közelgő HD-remake-je lesz a legszebb próbálkozás, ami a klasszikus feltámasztására irányult. Most a producer részletesen bemutatja a játékot.

A tegnapi képek után most a túlélőhorror producere, Yoshiaki Hirabayashi magyarázza el, hogy mennyiben változott az új remake a GameCube-os próbálkozás óta. Vizuális szempontból a játék kihasználja a jelenlegi generációs konzolok képességeit. Persze a játékmenet nem szenvedett csorbát: a klasszikus mechanika megmaradt.

Az alkotás 2015 elején érkezik PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.

11.
11.
GAMEROD
A játék nem 3D-s alapokra épült, tehát nincsenek megépítve 3D modellezéssel a helyszínek hanem csak meg vannak rajzolva. Ami azt jelenti hogy amit látsz, az nincs igaziból ott, hanem csak "megrajzolt háttérképeken" zajlik a játék, azaz azon mozogsz a szereplőkkel, a szereplők és a felvehető tárgyak csak rá vannak rakva erre a háttérképre ha kiérsz az egyikből, akkor átvált a háttér a másikra. Ebből kiindulva lehetetlen hátulnézetessé tenni, igaz azt az illúzót kelti mintha tényleg egy kidolgozott helységben lennél. De régen ilyen volt a technika, és nem is sokban üt el a 3D-ben modellezettől látványban, csak nincs szabad mozgás.

Ilyenkor jogos a kérdés hogy ha csak háttérképen zajlik a játék akkor miért nem sétál például a falon a karakterünk? Hát azért mert úgy van programozva a játék hogy például a falak, asztalok stb. koordinátáiba nem engedik be a szereplőt.
10.
10.
DON GONDOCS
#5: Igen azt írták hogy lehet váltani "dinamikus kamera nézetre", csak ebből még semmit nem mutattak.
9.
9.
Deadpool
#8: Pont ezért kérdeztem, mert nem vagyok tisztában a dolgokkal, és szeretnék az lenni.
8.
8.
GAMEROD
#4 #5 nem nagyon vagytok tisztában a dolgokkal.
7.
7.
Gora
#2 Hàt azért nem teljesen ugyanolyan mint a gamecube-os; grafikailag még csiszolgattak rajta. #3 Elég csak a hardver infokat összevetni; hogy meglàsd a külömbséget. Xd
6.
6.
Gorrister
#5: Nem lehet váltani. Hogyan is lehetne? Egy sík 2d-s háttérben elég nehéz lenne 360 fokos fordulatot tenni.
5.
5.
Pain
#4: Válthatsz a két irányítás között majd.
4.
4.
Deadpool
Esetleg azt lehet tudni, hogy az irányítás milyen? Megmarad a klasszikus, ami volt az eredetiben, vagy esetleg már az új részeket követi? Értem itt a vállfeletti nézetet célzásnál, és stb. Vagy mindkettő benne lesz, és lehet váltogatni? Ami még érdekelne, hogy a szinkronról lehet tudni valamit? Bár csak főleg Wesker hangja érdekel, hogy újat kap, vagy marad D.C Douglas?
3.
3.
strike19
Én arra lennék kiváncsi vajon mi a külömbség a ps3 és ps4 között.
2.
2.
aordog
Persze...kihasználja.
Aki ezt beveszi az a Gamecube verziót csak videón látta.
Gyerekek! Ébredjetek már fel!
Ez a felbontáson kívűl teljesen ua.
Aki ezt vitatja az valahonnan kérjen kölcsön egy Nintendo-t a játékkal együtt.
Apám...a Gamecube-ba nem volt 8GB Ram!
Persze...kihasználja. A Capcom az embereket!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...