Megéri felhasználói tartalmat gyártani, elvégre a Steam Workshopra feltöltött fizetős DotA 2, Team Fortress 2, Counter-Strike: Global Offensive kiegészítők (ruhaneműk, skinek, tárgyak) összesen 57 millió dollár bevételt hoztak az alkotóiknak. Ezt az összeget 1500 alkotó hozta össze, 75 országban.
A szolgáltatást 2011-ben bocsájtotta útjára a Valve és máig töretlen népszerűségnek örvend. Csak a fenti három játékhoz már 100 ezer felhasználói modot találunk, többségük ugyan ingyenes, de az igazán minőségi tartalommal lehet kaszálni rendesen.
Persze nem minden steames játék támogatja az olyan kontenteket, amikért a készítőik pénzt is kérhetnek, de a közeljövőben a lista bővülni fog. Hamarosan a Dungeon Defenders: Eternity and Tornhoz és a Chivalry: Medieval Warfare-hez is készíthetünk fizetős modokat és cuccokat.
1#: Sajnos az a konzol koncepció egyenlőre semerre nem haladt, a linux és opengl (arra épül nem?) meg elég gyatrán teljesítenek ha azt vesszük hogy jön a microsoft a dx12-vel, a majdnem mindenki által használt windows kövi generációjával, meg a játékra koncentrálásával.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.