Játék készül a Titanic katasztrófájáról

  • Írta: fojesz
  • 2015. február 26.
  • Bejelentés
Link másolása
Egy független fejlesztőcsapat nagyszabású projektbe vágta a fejszéjét: videojátékot készítenek a Titanic katasztrófájáról, és ehhez a lehető legpontosabban szeretnék lemodellezni az ikonikus hajószörnyeteget.

A Four Funnels Entertainment a Titanic katasztrófájáról készít játékot, vagy ahogy ők mondják, "élményt". A céljuk az, hogy a lehető legteljesebb módon építsék fel újra az 1912-ben útnak indult, majd nem sokkal később elsüllyedt hajót, illetve annyi infót és valódi utast sűrítsenek be a programba, amennyi csak az erejükből telik.


A Titanic: Honor and Glory egyelőre csak PC-re készül, az Unreal Engine 4 hajtja, és a készítők nem zárják ki az Oculus Rift-támogatást sem. Két játékmódot kapunk majd, és míg az egyikben szabadon barangolhatjuk be a Titanicot és Southampton városát, addig a sztorimódban egy Robert Morgan nevű úriemberrel kell tisztára mosnunk a nevünket, miután a rendőrség gyilkosság miatt köröz bennünket. Utóbbi lesz a különösen érdekes, elvégre a végjáték során a Titanic mindenképpen elsüllyed majd (jó hogy!), nekünk addig végeznünk kell a dolgainkkal és lehetőleg túl kell élnünk a katasztrófát.

A fejlesztők részben oktatójátéknak szánját a munkájukat. Az ígéreteik szerint mindent úgy modelleznek le a virtuális hajóban, ahogy az a valóságban is volt, és a 2200 utas közül legalább 200 biztosan bekerül majd a játékba is, ahol elbeszélgethetünk velük, és megtudhatunk róluk ezt-azt.

A játéknak már a második Indiegogo-kampánya fut, a srácok legalább 250 ezer dollárt szeretnének összekalapozni a fejlesztéshez.

13.
13.
Gorrister
1998-ban már volt egy (nem túl jó) kalandjáték "Titanic: Adventure out of Time" címmel, ahol szintén be lehetett barangolni a hajó egyes részeit, az akkori korhoz mérten egész pofásnak számító grafikai köntösben.
Ahhoz képest, hogy ezt Unreal Engine 4 hatja, a látvány eddig valóban nem nagy eresztés (bár gondolom még kezdeti fázisban van).
Érdemes rákeresni néhány képre a 98-as játékból, majdhogynem hozzák az itt bemutatott szintet.
12.
12.
Yanez
#9: Szerintem eléggé "megoszlanak" majd a vélemények.
11.
11.
respectpele10
10.
10.
respectpele10
#9 Ezt most muszáj vol így reggel ? :D
9.
9.
Nothing
Ha netán olyan kritikákat kap, hogy "katasztrofális" vagy "ennél mélyebbre már nem is süllyedhet", azt vajon ez esetben dicséretnek vehetjük...?
8.
8.
Quent1n
#7: Ahogy -> Ahhoz.. (szerkesztés gomb???... -.-)
7.
7.
Quent1n
Szerintem tuti bukta.. A grafika nem nagy eresztés se technikailag se művészileg.. Legalább egy Bioshock Infinite szintű látványvilág kéne. A sztori egynek elmegy mondjuk ebbe a témába szerintem nincs is nagyon több hacsak nem csavarnák ki teljesen a dolgot.. A másik része "szabadon barangolhatjuk be" szerintem szót se érdemel... Ahogy komoly művészi megvalósítás kell (nem kevés tartalom mellett), hogy ne fulladjon 5 perc után unalomba a nagy barangolás...

2millió dollárnál ilyet írnak: "Large team of professionals to guarantee quality" Kár, hogy attól mert sok profi dolgozik valamin attól egyáltalán nem biztos, hogy minőségi terméket tesznek le az asztalra..
6.
6.
"Tom Lynskey
Project Manager, Writer, Producer, Jedi"

Utálom, ha valaki próbál vicces lenni, pedig nem tud. Bár egy fokkal jobb mint múltkor az I am bread-es humorheroldok. Amúgy nem rossz de szerintem el fognak hasalni.
5.
5.
azureknight0715
Szerintem jó ötlet de a graffon még nagyon sokat kell csiszolniuk.
1.
1.
crytek
Nagyon várom ,remélem meglesz a teljes összes bár elég sokat kérnek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...