Miközben GTA V PC-s verziója egyre csak közeleg, a konzolos változatokkal váratlan problémák adódtak. Múlt héten több játékos is észrevette, hogy az 1.08-as javítás letöltése után veszített a grafikai részletességéből a játék.
Közben gyorsan megérkezett egy újabb patch (1.09) a játékhoz, mely után a játékosok joggal várhatták, hogy kijavítják a fenti hibát. Ennek ellenére az Eurogamer-féle Digital Foundry mérései szerint a GTA V Xbox One-os és PS4-es változatából továbbra is hiányzik a parallax occlusion mapping. Ez az effekt felelős azért, hogy egy játékban az érdes felületek tényleg 3D-sen nézzenek ki és ne csak egy sima textúrának - az effekt hiánya főleg az FPS-módban tűnhet fel.
Az első képen a patch előtt, a másodikon pedig a patch után látható ugyanaz a felület.
Öröm az ürömben, hogy a játék PS4-es változata jobban fut a patch élesítése után. A lenti videó tanúsága szerint a belvárosi helyszíneken immár teljesen stabil sebességet produkál a játék, míg a javítás előtt voltak kisebb-nagyobb lassulások. Sajnos az Xbox One-verzió járt a legrosszabbul: a parallax occlusion mapping szintén kikerült a játékból, viszont ebben a változatban nem javult a teljesítmény.
Az 1.09-es javítás nagyon gyorsan jött ki az 1.08-as után, így meglehet, hogy továbbra is csak egy bugról van szó. Közben ironikus módon épp a hétvégén állt elő a Rockstar Games pár lélegzetelállítóan szép képpel a PC-s változatból, mely a rengeteg késés után elvileg április 14-én megjelenik.
Persze a jatekon latszik hogy erosebb vas kell neki, de tokeletesen optimalizaltak a prev gen konzolokra, hulyesegeket beszelsz.
egy játéknál van előrelépés a battlefield 4 itt végre 64 ember van a pályán ami előző generációban nem volt
Nagyon gaz ami ebben a generacioban megy es ez nem csak a konzolokra ervenyes, mivel PC-n is olyan portok vannak, h nekem a kozel 1 millios PC-men is vannak gondok bizonyos jatekokkal, holott a hardware megvan es tobb mint 20 eves tapasztalatom van abban, h uzemeljek es tartsam karban a rendszeremet igy ez nem lehet gond. Olyan fortelmekre gondolok itt pl mint a Wolfenstein ami szimplan nem tamogatja az SLI-t, vagy a Far Cry 4 ami SLI-n villogo texturakat tud produkalni es csak az Nvidia Inspectorral lehet erdemben hasznalni, vagy a Watch Dogs ami kivetel nelkul mindenkinek a rendszeren be-beszakadozik autozas kozben.
SZANALOM ez csupa nagybetuvel.
Ez az új konzolgen ugyanúgy rosszul megy, ahogy a steammachine/OS, csak itt van marketing, és hülyék amik termelnek pénzt is belőle.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.