Bajban a Hellraid fejlesztése

  • Írta: Shifty
  • 2015. május 21.
  • Érdekesség
Link másolása
A Techland tájékoztatása szerint határozatlan ideig leállították a Hellraid fejlesztését, a csapat ugyanis hosszas elemzés után arra jutott, hogy a játék jelenlegi formája nem üti meg az általuk elvárt szintet.

A Hellraid fejlesztése eddig se volt zökkenőmentes. Az eredeti tervek szerint már 2013-ban meg kellett volna jelennie, de a rengeteg csúszás után végül úgy döntöttek a készítők, hogy generációt vált a játék, és csak PC-re, PS4-re és Xbox One-ra fog elkészülni.


A Techland ma kiadott közleménye szerint azonban úgy néz ki, hogy azokra se. A csapat ugyanis belsős elemzések után arra a megállapításra jutott, hogy a játék jelenlegi formában nem passzol az elvárásokhoz, így visszaküldték azt a tervezőasztalra. Ez két dolgot jelent: idén már biztosan nem kapjuk meg a Hellraidet, továbbá a felszabaduló erőforrások jóvoltából ismét nagyobb csapat dolgozik majd a Dying Light készülő kiegészítőin.

12.
12.
SP4C3F0X
Legalább akkora bukás szaga volt mint a Clive Barkers Undyingnak.
11.
11.
GAMEROD
#10: Mert az RPG-ben nincs akció? Még a Mass Effect is RPG. Akkor meg az Elder Scrolls online, na abban van már van online.
10.
10.
Hab
#9: Nem kis különbség van a kettő között. Skyrim single RPG, ez meg egy co-op akció játék. Nem tudja az egyik kiváltani a másikat szerintem.

Én nagyon vártam a játékot :(
9.
9.
GAMEROD
Szerintem aki ilyesmivel akar játszani, az vegye elő a Skyrim-et.
8.
8.
Red-E-Kamp Van
Az interaktív youtube játékmenetet végigjátszottam.Az is valami.
7.
7.
shooter1234
Kár hogy ez van, pedig érdekes volt az alapkoncepció, a cooperative játékmenet 4 játékossal, a választható kasztok meg a belső nézetből való játék.
6.
6.
petimanus
Sajnos már rég érezhettük, hogy halálra ítélt játék. Annyi volt a tologatása, hogy már verhettük a szöget a koporsóba. Kár érte. Alig látszott belőle valami, pedig jópofa címnek ígérkezett :c

#2: Azért csinálják, hogy el tudják adni. Nekik se eget rengető elvárásaik vannak, csak annyi, h pl átlagosan ne húzzák le a wc-n a lemezt, miután beteszik a gépbe. Ne hidd, hogy olyan finnyásak voltak, h nem tetszett egy porszem és emiatt küldték vissza. Valszeg olyan állapotban volt ennyi idő után, hogy gazdaságosabb most leállni, mint a lemezre nyomás-marketing-doboz-kiszállítás-promóció költségekkel növelni a veszteséget.
Azért nem adják oda másnak, mert költség van benne. Pénzt fektettek a kódok megírásába. Valószínűleg ha például házat építesz és beleölsz 10 millát a házba, de nem tetszik és meg akarsz szabadulni tőle, nem sétálsz el és dobod a telek kulcsát másnak, h nesze, mától a tied.
5.
5.
kastorhun
#2: Ez nem ilyen egyszerű.
És én még nem játszottam Doom-al de több videót is láttam már róluk és így is észre vettem hogy ez nem Doom.
3.
3.
Formula1fanatic
Pedig ezért nagy kár lenne ha dobnák, Érdekes koncepció és nem egy tucatsablon cím, én is várom már egy ideje. Bezzeg a sok ubisoftos moslék "megüti a szintet":D
2.
2.
crytek
Azért nem semmu hogy nem is a játékosoknak csinálják ,hanem saját maguknak.

Sosem értettem ezt.A fa**fejek a doom 4-et is újrakezdték pedig a törölt game videója simán jó volna.
Ilyenkor mi a retkes ...zért nem adják akkor oda valakiknek ?
1.
1.
zsocc-nrg
Ne már! Remélem nem kaszálják el mert nagyon várom :(
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...