Alakul a Total War: Arena fejlesztése. A sorozat free-to-play mellékága egyfajta RTS-MOBA hibrid lesz, minden játékos egy-egy parancsnokot és három egységet irányíthat majd. Az alfatesztre még jelentkezhettek.
Érdekes koncepcióra készül a 2013-as GDC-n bemutatkozott Total War: Arena. Híres történelmi parancsnokokat és azok maroknyi katonáját irányítjuk a sorozat mellékágában, amely remekül ötvözi az RTS-ek és a MOBA-k legjobb elemeit. Hősünk ugye adott, de fokozatosan fejlődik, míg egységeinket kézileg állíthatjuk össze; közelharcban vagy távolsági harcban jártas csatlósokat is választhatunk a parancsnokunk mellé.
A zárt alfateszt már fut, itt tudtok jelentkezni rá. Itt az első gameplay trailer:
Maga a játékban óriási potencia van, a jelenlegi fejlesztés jó irányba halad. A leges legerősebb része az egész játéknak az hogy az egységekkel képes vagy óriási mértékben kihasználni a terepviszonyok adta lehetőségeket. pl a pálya szélén az erdőben átslisszolsz a lovassággal és hátbatámadod az ostromgépeket. vagy elbújsz egy szikla mögött ahol ostromgépekkel nem tudnak lőne de ha közelharci egységekkel jön az ellen oldaba tudod kapni őket nyilvasokkal. és még sok hasonló. Nagyon sok variáns van amit meg tudsz lépni.
És hogy lesz-e annyi játékos? Már most is van, pedig csak alfa.
Mik a célok a játékban? Azon kívül, hogy fejleszthetjük a hősünket és az egységeinket. Területeket lehet hódítani? Klánokba lehet szerveződni? És vajon lesz-e akkora stabil játékoserő, hogy ne keljen órákat várni, hogy össze jöjjön két csapatnyi játékos.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.