Már a High Moon is a Destiny-n dolgozik

  • Írta: fojesz
  • 2015. május 28.
  • Biznisz
Link másolása
Menthetetlenül hízik a Destiny, az Activision már egy második fejlesztőcsapatot is ráállított a projektre. Egy álláshirdetésből derült ki, hogy a Transformers-játékairól elhíresült High Moon Studios segít be a Bungie-nak.

Már nem egyedül fejleszti a Bungie a Destinyt, egy álláshirdetésből tudtuk meg, hogy a High Moon Studios is besegít a munkálatoknál. Az Activision még nem erősítette meg a híreket hivatalosan, így azt sem tudjuk, hogy mi pontosan a srácok feladata a gigaprojektben, de az biztos, hogy a jelentkezőnek alaposan ismernie kell a Destiny világát, és küldetéseket kell majd terveznie, ha felveszik.

A High Moon Studios az elmúlt években főleg adaptációkat készített, és többek között Transformers-játékokat, valamint egy Deadpool-feldolgozást is letettek az asztalra, nemrég azonban más szerepkört osztott rájuk az Activision: a nagyobb projekteknél kell közreműködniük, tavaly ők dolgoztak a Call of Duty: Advanced Warfare PS3-as és Xbox 360-as változatain is.

10.
10.
Aanash
#9: Pontosan...annyi lehetőség van a világűr felfedezésében.
Reméljük a No Man's Sky oda fog verni.
Végülis van 4 nagy pálya ahol mindig ugyanoda kerülnek ugyanolyan ellenfelek és ugyanazt csinálják.
És van minden pályára 1 faj plusz azoknak valamilyen változata.
Egy ilyen játékban lenni kellene misztikumnak és hatalmas területeknek amiket különböző fajok népesítenek be.
Plusz több játszható faj.
És világűrben való repkedésnek is...ezek a minimum elvárások..
9.
9.
Na, lemaradt amit amúgy az első hozzászólásommal mondani akartam, az pedig csak annyi, hogy a Destiny amilyen most, arra mi a halálos tavasznak még egy gárda??? Jó hogy nem már a Blizzard is lassan a Destiny-t gyúrja..röhej! A CD Projekt Red egymaga pakolta össze a Witchert érted, és minimum 50000x több a tartalom benne.
8.
8.
#2: Játszottam vele PS4-en, nem is keveset, de egyszerűen elhalt, a gunplay iszonyat jól indult, nagyon tetszettek a helyszínek, főleg a Cosmodrome, de aztán idővel azt vettem észre hogy baromi unalmas és hogy elfogyott a tartalom, a sztoriból semmi sem derült ki, nem haladt az egész, a fejlődés is egy idő után frusztráló lett. Szép lassan rájöttem hogy az a pár pálya, a crucible, meg ez az egész nagyon üres, és kihasználatlan. Minden küldetés ugyanolyan, ezen nincs mit gyúrni? Mi lesz most az újítás a House of Wolves-ban vajon? Semmi. Na ezért fos.
7.
7.
Raam989
#5: Ez nem igaz. A Destinynek baromi jó története van, csak nagyon hülyén van tálalva. A játékban csak részleteket látsz belőle, a többit neked kell összevadásznod a grimoár kártyákból.
6.
6.
Raam989
Nagyon jó lenne ez a Destiny, de én továbbra is elég csalódott vagyok vele kapcsolatban. Én bő fél éve akkora ragequit-et toltam, hogy a gépem is majdnem odalett miatta, azóta nem vette elő a játékot. Most az új dlc megjelenése alkalmából gondoltam megnézem mi változott benne. Hát... nagyon sok dologban az előnyére változott (pl az új, kevesebb grindet igénylő fejlesztés), de nagyon sok dologban ugyan olyan béna maradt (pl a pvp egész rendszere... a minap zsinórban 4x dobott be ugyan arra a pályára...). Örülök neki, hogy a játék folyamatosan fejlődik, ilyen tempóban talán jövőre már a felszín alatt is egy jó játék lesz.
De könyörgöm... miért kell kizárni az egyszeri, season pass nélküli játékosokat a napi és heti küldetésekből? Ez akkora gyökérség...
5.
5.
ADMlN
#2: A Bungie a nagyszerű történetmesélésről (volt) híres. Na mármost a Destiny egészében kevesebb történet van mint a Witcher 3-ban egy mellékküldetésben.
Szerintem maradtak volna inkább a Halo-nál...
4.
4.
Aanash
Van potenciál benne,de amig az üres lövölde szintjén marad,addig dolgozhatnak rajta akármennyit...hiába a sci-fi körités,ha a bolygók nem többek egy pályánál ahol csak meghatározott helyen vannak ellenfelek,amik unalmasak már...nincs èlet a Destiny-ben. A crucible is gyenge.
3.
3.
zsocc-nrg
Én még mindig nem értem, hogy MMO esetében egy akkora játékosbázist mint a PC/Steam, miért kellett kihagyni. Na mindegy, biztos ennek is megvolt az oka.
2.
2.
Ruga
Továbbra is tartom, hogy a destiny nem fos. Nem tudom játszottál e vele egyáltalán vagy csak mondod amit mások. Még mindig hatalmas potenciál van benne, nem vetlenül gyúrják folyamatosan.
1.
1.
Igy elherdalni egy csapat tudasat...eloszor call of duty, aztan ez a fos destiny, rohej egyszeruen. A transformers rise of the dark spark meg egy ertekelhetetlen hulladek lett amirol melyen hallgatnak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...