Rainbow Six - mit ad az NVIDIA GameWorks ?

  • Írta: Shifty
  • 2015. november 23.
  • Érdekesség
Link másolása
Új előzetest kapott a héten mindenki számára elérhető, megjelenés előtti publikus bétával kedveskedő Rainbow Six: Siege. A friss trailer a játék PC-s változatát mutatja be, mégpedig az NVIDIA GameWorks-funkciókat.

Múlt héten jelentettük, hogy a Ubisoft a Rainbow Six: Siege decemberi megjelenése előtt ismét lehetőséget ad a rajongóknak, hogy a premier előtt kipróbálhassák a csakis multiplayer porcióval felruházott csapatalapú shootert. A publikus béta november 25-én veszi kezdetét, és november 29-ig fog tartani, három pályát és három játékmódot próbálhatunk majd ki benne.


A játék legújabb előzetese az NVIDIA-tulajoknak is járó spéci lehetőségeket mutatja be. A Siege december 1-jén jön PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A szezonbérlet részleteiről itt írtunk részletesebben.

19.
19.
ADMlN
#17: Nem.

Az, hogy a DX12 alapja a Mantle ugyanúgy hülyeség mint az, hogy az ember a majomból fejlődött ki. A Mantle és a DX12 közös kódbázisból építkezett, úgy, mint ahogy az ember és a majom is egy közös ősből fejlődött ki.

Folyamat ábrával szemléltetve:
Ha a DX12-nek a Mantle lenne az alapja:

Kezdeti kód
|
Mantle
|
DX12

A valóság:

Kezdeti kód
/ \
Mantle DX12
18.
18.
McDuff
csíkot húzó,gyök 2-vel repülő sörétek és golyók,szinte látom is őket! erre találjanak ki inkább vmit,mert nem életszerű!és ez több játékra is vonatkozik.innen üzenem a fejlesztőknek,hogy szabad szemmel nem látod a golyók útját,ismétlem NEM LÁTOD!
17.
17.
Galdech
#16: "Másrészt A DX12 alapja nem a Mantle, hanem csak közös a kiinduló kódbázis."

Ez a két dolog ugyanazt jelenti :D
16.
16.
ADMlN
#15: Elolvasva a kommentet nekem két dolog jött le:
- Egyrészt az AMD nem túl tisztességes módon akar profitot szerezni a saját szabványain.
- Másrészt A DX12 alapja nem a Mantle, hanem csak közös a kiinduló kódbázis.
15.
15.
Galdech
#13: http://prohardver.hu/tema/amd_talalgatos_topik_2/hsz_17801-17801.html

Itt mindenre választ találsz.
13.
13.
#12: Én úgy tudtam, hogy az AMD ajánlotta fel a kronosnak aminek többek közt tagja az nVidia és a Microsoft is, mert így az új api mögé ( vulcan ) sokkal könnyebb beállítani a többieket, mint a saját fejlesztésű mantle mögé ... :D Végső soron pont a mantle miatt kerültek lépéskényszerbe az MS-nél is, így ez nekik nagyon jól jött.

Az más kérdés, hogy jó ötlet-e az amúgy is szarráterhelt fejlesztőket közelebb engedni a vashoz és olyan feladatokat is a nyakukba varrni ami eddig nem az övék volt. Ez minden csak nem költséghatékony és egy központosított, optimalizált egységes felület helyett még inkább engine és hack függővé válik minden. Ebből a végfelhasználók és a kisebb fejlesztők nagyon nem fognak profitálni. Viszont elönt majd minket még jobban a bugtenger, már így is rossz ómené kezd válni a gameworks márka is, nehogy ugyanez legyen a Vulcan / dx12-vel ! :(
12.
12.
Galdech
#10: Arra gondolok, hogy Microsoft elkérte Mantle prototípus kódját és ebből készül(t) a DirectX 12, valamint Khronos Group szintén amiből pedig a Vulkan.
10.
10.
NoNametheOneandOnly
#9: "Mantle pont, hogy elhozta a jövőt mivel Vulkan és DirectX 12 ugyanabból a kódból indult ki. Ezért ugyanaz az alapja mindháromnak, mert Mantle a kiindulópontja mindkét utóbbinak."

Hát hogy a Mantleben és a DX12-ben egy sor közös kód sincs az tuti. Gondolom arra gondolsz hogy az API nagyjából hasonló.
4.
4.
szedavid
A youtube-os kommenteket elnézve, még viszontlátjuk ezt pár "Fail of the week" videóban. :)
3.
3.
Stranger
HBOA+
Ez biztos valami új technológia.
1.
1.
biohazard rex
Ennyi? Ez azért már a vicc kategória. :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...