Chivalry - PS4-en 60 fps, Xbox One-on csak 30

Link másolása
Egy hete írtuk meg, hogy PS4-re és Xbox One-ra is megjelenik a Chivalry: Medieval Warfare. A fejlesztők egy interjúban többet is elárultak a portokról, többek között azt, hogy milyen sebességgel fog futni a játék.

A múlt héten jelentette be a Torn Banner Studios, hogy Xbox One-ra és PS4-re is elhozza a Chivalry: Medieval Warfare-t. A WCCFtech interjút készített a stúdió elnökével, Steve Piggott-tal, aki elárult némi új információt is a jövő kedden érkező portokkal kapcsolatban.

A legnagyobb meglepetést már ellőttem a címben, miszerint a játék nem fog mindkét konzolon egyforma sebességgel futni. Az 1080p-s felbontás egyezik, azonban míg PS4-en 60 fps-sel, addig Xbox One-on csak 30 fps-sel fog futni a Chivalry. Ez mindenképpen meglepő - főleg egy multiplayer cím esetében -, de a fejlesztők nem indokolták a döntést. A portolást egyébként egy külsős stúdió, a Hardsuit Labs készíti, ami a csak PC-re és PS4-re megjelent Blacklight: Retributionről híres.

Az interjúból az is kiderült, hogy a Chivalry jelengenerációs kiadásában már 24 játékos eshet majd egymásnak, és a dedikált szerverek számát is megduplázták a fejlesztők. A Chivalry: Medieval Warfare december 1-jén jelenik meg Xbox One-ra és PS4-re.

29.
29.
#27: Igen, pontosan ezt nevezik "csúsztatásnak" ! Ami végül is a hazugság egy finomabb formája és igen, törvényszékileg pont megállja a helyét. Értem ? Csubakka védelem... :D

Értem én, hogy egy játék élvezeti faktorát befolyásolja ( némiképp ), hogy valami 1080p / 60fps vagy történetesen "csak" 720p / 30 fps, de nem lesz mindjárt játszhatatlan sz@r ! Még pontosabban NEM ATTÓL lesz az ! :D

Az egész a kettős mércéről, kárörömről és a dögöljön meg a szomszéd tehenéről szól, ami viszont emberi tulajdonság. Aztán mindenki saját intelligenciája és vérmérséklete szerint szépen lereagálja a dolgokat.

Ha holnaptól betiltanák az összes konzolt, vagy a pc-ket és mindenkinek csak nintendója lenne, akkor is menne az anyázás, vélhetőleg azon, hogy Peach-et vagy inkább Samust akarná "5un42n1" :)))))))))))))))))))))))))
27.
27.
ADMlN
#25: Az, hogy "supports 1080p/60fps" nem azt jelenti, hogy minden játéknak így kell futnia, csak azt, hogy a lehetőség adott.
25.
25.
JudgeDredd78
http://i.imgur.com/jVq992O.jpg
9.
9.
Unreal 3-ra, most így hirtelen ennyit találtam : Assassins Creed - Chronicles , Batman Arkham knight , Battleborn , Blacklight: Retribution , Blue Estate , Bombshell , Borderlands 2 ( vita :) , Borderlands: Headsome collection , Contrast , DC Universe online , DMC Devil may cry , Earth no more , Get even , Guilty gear xrd , Injustice: gods among us , King's quests , Life is strange , Murdered: Soul suspect , Mortal combat X , Orion: prelude , Primal carnage: extinction , Rocket league , Sherlock holmes 2x , Styx: master of shadows , Thief , Tony hawk's pro skater 5 , Transformers: rise of the dark spark , Woolfe: the red hood diaries...

Ezek között van 2015 és 2016-ra bejelentett játék is, meg persze ismertebb, felkapottabb indie is. Nyilván aki bevállal egy U3-at az kompatibilitás és vagy régebben indult fejlesztés miatt maradt, de azért akad még pár .

Azért a mai pc-kben található helyett inkább a közös alapokat emelném ki, a 8 magos 1.6-os AMD proci ( amiből a játékok csak 6-ot érhetnek el ) már nem annyira mai darab, még az integrált vga-val sem. Azt se felejtsük el, hogy eredetileg a Jaguar proci egy mobil CPU, alacsony TDP-re optimalizálva, nem teljesítményre. ( Egy fullra kihajtott XBOX ONE 30W-ot eszik, egy átlagos 4 magos Intel i5 ennek a háromszorosát : 85-öt ! Nagyon közhelyesen, sarkítva, ez egy laptop proci :) Ha csak a szimpla CPU matematikai teljesítményt nézzük amit szoftveresen ki lehet hajtani belőle trükkök nélkül ( 8 magra ! ), akkor egy i3-2100-al van egy szinten ! Egy i5-2700k már dupla pontszámot ÉRNE el például passmark-on. Nyilván ezen sokat segít az integrált GPU és az összedrótozás, a RAM és az egységes hardware is.
8.
8.
KopyAti
Ha tényleg UE3, akkor meg pláne nem értem. Ná mind1.
7.
7.
fehersam
júúúj ebből balhé lesz :D
6.
6.
mestermagyar
#4: Az megvan hogy a chivalry egy unreal ebgine 3-as (!!) játék. Szerintem ember nincs aki unreal engine 3-al adott ki a mostani konzolokra rajtuk kívül.
5.
5.
mestermagyar
2 x86_64 architektúrájú mai PC-kben található hardver verseng egymással, de a "konzol" nevezetű közös hadviselési etikett nem engedi meg hogy a hardvert egy teljesértékű számítógépnek vegyék amivel tulajdonképpen a csillagokat le lehet hozni az otthoni 10 éves asztali gépen,laptopon, illetve tableten való rötyögéshez képest.
4.
4.
Azt nem értem ez miért olyan meglepő annak tekintetében, hogy több grafikai egységgel, nagyobb shader számítási kapacitással, gyorsabb / fejlettebb memóriával és gyorsabb memóriabusszal rendelkezik a PS4. Ennyi. Valószínűleg a box is menne 40-50-el, de nem tudják tartani a konstans 60-at ezért inkább bevállalták a fix.30-at. Több energiát meg nem tudnak / akarnak a dologba fektetni. Választhatták volna a 900p-t 60-al, de ők inkább az fps-t vették lejjebb, nem a felbontást.
3.
3.
majomember
2.
2.
zozo76hun
te elhiszed hogy csak fele FPS-t produkal a gep a PS4-hez kepest? ne legy mar ennyire buta.
1.
1.
majomember
LOL...szegény Xbox One-t az ág is húzza.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...