Legalább 10 órás kaland lesz a BioMutant

  • Írta: zoenn
  • 2017. szeptember 21.
  • Hír
Link másolása
A DualShockers munkatársa mikrofonvégre kapta az Experiment 101 társalapítóját, Stefan Ljungqvistet, aki elárult pár fontos részletet a közelgő nyitott világú akciójátékukról. A BioMutantnak többféle bejezése lehet.

A Gamescomon mutatkozott be a THQ Nordic nagyszabású projektje, a BioMutant. A nyitott világú akció-szerepjátékot az Experiment 101 készíti, élén Stefan Ljungqvisttel, akit a DualShockers munkatársa kapott el egy interjú erejéig.

Az úriember mondandójából kiderült, hogy legalább 10 óra játékidőre számíthatunk, ha csak a fő küldetésekre szorítkozunk, azaz végigszaladunk a játékon. Ljungqvist szerint a legtöbb játékos esetében bőven 10 óra felett áll meg a mutató, lévén rengeteg mellékes elfoglaltságra számíthatunk, és ösztönöznek is minket a felfedezésre.

A történet szerint a világ haldoklik, a túlélés záloga pedig egy hatalmas fa lesz, amelynek gyökerei az egész szigetet behálózzák. Lehetőségünk lesz meggyógyítani a fát, amely a jobb befejezést eredményezi, de enélkül is teljesíthető a kampány, de akkor a sötétebb epilógust kapjuk meg.

Az élet fáját többféleképpen gyógyíthatjuk meg. Az első módszer, hogy megkeressük a világban elszórva található Nono nevű apró szellemlényeket. Minden ilyen barátságos lény felfedezése néhány százalékkal növeli a világ túlélési esélyeit. A második lehetőség, hogy legyőzzük azokat a hatalmas teremtményeket, akik a fa gyökereinek végét rágják szüntelenül. Elpusztításuk nem lesz könnyű feladat, de ha mindegyik gyökeret megóvjuk, akkor 100 százalék, hogy megvédjük a fát.

A BioMutant világában több törzs küzd a hatalomért, velük kapcsolatos a játék Yin-Yang erkölcsi rendszere. Attól függően, hogy a gonoszokkal vagy a jókkal pacsizunk le, meghatározzuk a világ sorsát is. A Yin-törzsek pusztításba taszítják a földet, nem gyógyítják meg az élet fáját, míg a Yang-mesterek segítése a Gyűrűk Ura végéhez hasonló befejezéssel ér fel. Dönthetünk úgy is, hogy kinyírjuk az összes mestert, de egyesíthetjük is őket.

A játékban tehát rengeteg választási lehetőség és tennivaló akad, így eléggé szavatos szórakozást biztosít majd számunkra 2018-ban PC-n, Xbox One-on és PS4-en.

9.
9.
XuChi
#4: Donkey Kong, Sonic, Rpg-k, ahol a vilàg àllat fajait is vàllaszthatod (oblivion pl), ecco the dolphine, stb stb. Mindegyikben àllatokkal megyünk. Mégegyszer ÀLLATOKKAL!!!

Ès mind kivàlló cím. Erröl ennyit.
8.
8.
Extol
Hát több mint a semmi, figyelembe véve a várt címek számát
6.
6.
kastorhun
Tényleg nem sok igazán, de ez még csak nem is teljes árú játék, egyébként még mindig várós.
5.
5.
Gykrizsi
Hát ez tényleg kicsit rövidnek tűnik, bár ha az nagyrészt akcióval lesz kitöltve, és még érdekes is lesz, akkor végül is nem rossz. Nem feltétlenül a hossz szabja meg egy játék minőségét.
4.
4.
Perseus84
Ezzel mar ott kezdodik a baj h "Állatokkal" megegyszer Állatokkal megyunk :)))) Ez kesz :)
3.
3.
Zisten
Háááááát ez nagyon kevéske RPG-től.
Egy Uncharted első végigjátszásra kb. ennyi.
Ez meg egy nyitott világú RPG.
Értem én, hogy lesznek mellékküldetések is, de... kevés.
2.
2.
l4cyk4
A tíz órás minimum játékidő egy RPG-től elég jó, ha változatos és fejlett mechanikája van. A Skyrim sztorija néhány óra alatt abszolválható volt, viszont elmerülve a világában, akár több hónapnyi folyamatos játékidővel is rendelkezhetett.
1.
1.
user101
Majd meglássuk. Az Elex-et is nagyon vártam az első bejelentéstől, aztán ahogy jöttek az infók, egyre inkább kezdek kételkedni. Ennél az volt meglepő, hogy az intró után ugyanazt a jelenetet lejátszottuk realtime és köszönő viszonyban sem volt, akkora volt a downgrade! 10 óra meg RPG viszonylatban nagyon kevés. Nekem egy átlag RPG 60-80 óra szokott lenni ( na jó a Skyrim 183 volt :), de nem szeretném ha a játékidőmből 70 óra lenne a grindolás és 10 a main-story...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...