#6: Szuper 5let, nekem is megvan a c64em eredeti dobozába :) én is valami kiemelt helyett szerettem volna neki :)
Én személy szerint a Pirates! el közel 1 félévet elvoltam!!! Elég volt a kincses térkép 1 darabja (ha azon volt az x) és már hajóztam is oda :) Scenario, King's bounty, Wizard of War. A mikró kapcsolók réme : Barbarian, Interkarate stb stb.
Nem tudom mit vannak itt kiakadva egyesek régen és most is voltak jobb és rosszabb játékok persze mások az elvárások is korosztálytól függően. A mostani játékok "többségéből" hiányzik a kreativitás és az innováció, de azért jó hogy elértek egy ilyen tekhnikai szintet ahol most tartunk mert így kibővültek a lehetőségek is és idővel kiis fogják használni, illetve már most kihasználják csak nem teljesen. lásd (Vita vagy wiiu játékok.
#2: Ezek a "régi szarok" örömet okoznak a 30+ korosztálynak, akik ilyeneken nőnek fel. És lenézik a magadfajta gyökereket, akiknek a grafika a minden, és általában két hónapnál többet nem tudnak (!) elidőzni egy játékon.
Csak hogy mennyire belopja az ember szívébe magát ez a gép (vagy Atari, +4, stb, attól függően, ki min nőtt fel), azt jól példázza az én esetem is: a leendő nappalinkban a TV-t is magában foglaló gipszkarton falban külön, lemért helye van a C64-nek és a hozzá tartozó eredeti monitornak, saját világítással a billentyűzet leendő helye fölött. Nem érdekel, hogy hülyének néznek, vagy esetleg engem is "régi szarnak". Én szeretem, kedves páromat szerencsére nem zavarja, és sokaknak, akik először megfordulnak nálam, felcsillan a szeme a C64 láttán. Sőt, néha kérik is, hogy kapcsoljuk be és játsszunk egyet. :)
#2: Ezek a "régi szarok" a mai PC-kkel ellentétben tökéletesen átláthatóak voltak. A hardvert az utolsó bitig át tudta látni egy ember, egyrészt mert minden gépben ugyanaz a vas volt, másrészt mert nem ment át több száz megabyte köztes rétegen a kód mire elérkezett a vasig. Ma a legjobb esetben is OpenGL-t programozol C++-ban, és lövésed sincs hogy mi zajlik az egész mögött.
Másrészt, ezeken a gépeken még egy-két fős csapat össze tudott hozni egy korabeli AAA kategóriás játékot - ezért aztán nem minden játék abban különbözött az előzőtől hogy szebben csillogott a lövedék amit az ellenség rád lőtt. Nem voltak nagy kiadók amik kikényszerítették a hülyékre optimalizált játékmenetet Pl. egy stratégiai játékban. Persze játékstílusok akkor is voltak - sőt a legtöbb mai játékstílus ezeken a gépeken született. De nagyobb volt a kreativitás, és sokkal inkább a fejlesztőn múlt a játék sikere és nem a managereken, és nem annyira csak az üzletről szólt a dolog mint ma. Ezért vannak a dolognak ma is fanatikusai. Amúgy picit a mobiljátékok is ezt a történetet ismételték, legalábbis eleinte, bár mostanra már ott is a monstre kiadóké a főszerep a kreativitás helyett.
ha belegondolok hogy a fiatalságomat ezekre szántam, az első szuper márionál hetekig el sem hittem hogy ilyen jó játékom van és a mai fiataloknak milyen komoly játékaik vannak meg internet és még így is sír a szájuk
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned! Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Én személy szerint a Pirates! el közel 1 félévet elvoltam!!! Elég volt a kincses térkép 1 darabja (ha azon volt az x) és már hajóztam is oda :) Scenario, King's bounty, Wizard of War. A mikró kapcsolók réme : Barbarian, Interkarate stb stb.