Nem tökéletes a PC-s Dark Souls III

  • Írta: zoenn
  • 2016. április 12.
  • Hír
Link másolása
Ma végre boltokba került a Dark Souls III, ám a PC-sek húzták ezúttal is a rövidebbet. Habár a framerate-tel nincs gond, több felhasználó is arról számolt be, hogy az RPG összeomlik a játék elején

A Redditen és a Steamen rengeteg játékos panaszkodik arra, hogy a Dark Souls III PC-s változata közvetlenül a játék elején crashel. Néhányan emiatt már a karakteralkotáson sem tudnak túljutni, pár felhasználónál pedig az első tábortűznél omlik össze a szerepjáték.

Habár a hiba pontos oka nem ismert, az IGN szerint egy kimondott karakterosztály lehet a ludas. Amíg a gyorstapasz meg nem érkezik, azt javasoljuk, indítsatok Knight kasztot és a fényeffekteket (lightning) kapcsoljátok alacsonyra (lowra).

A Namco a Twitteren azt üzente az érintett játékosoknak, hogy lépjenek kapcsolatba az ügyféltámogatási csapatukkal.

Pedig nagyon úgy tűnt, hogy az eddigi legjobban optimalizált Dark Soulsszal van dolgunk. Még egy közepes masinán is simán hozza a 30fpst, míg egy jobb videokártyával a stabil 60fps elérése sem lehetetlen.

Itt a launch trailer egyébiránt:

68.
68.
pierre le fou
Srácok, van egy komoly problémám a játékkal, és sehol nem láttam megoldást rá, kérlek jelezzetek, ha ti is észleltetek hasonlót!

A második boss után, amikor jön a "raise the banner" rész és elvileg akkor jön egy video, amit nekem nem tölt be, csak fekete képernyő és kész. A játék nem fagy le, fut tovább, de onnan sehova tovább, le kell állítanom feladatkezelőben.

Próbálkoztam más kaszttal, grafikai módosításokkal, sőt még a codecjeimet is leszedtem, de semmi nem hozott javulást. Ötletek? Köszi előre is!
64.
64.
latis666
A grafika hibátlan. De Xbox360 irányítóval próbálom. Konkrétan a gyaloglásra nem jutott gomb???? Ugrani sem sikerül.
63.
63.
Carrast
#60 ehhez a játékhoz türelem kell és fel kell tudni venni a ritmust, mikor védekezzek a pajzzsal, mikor ugorjak előre, vagy hátra vagy oldalra, ki kell figyelni az ellenfél mozgását, ismerni kell, hogy a fegyvereddel milyen mozdulataid vannak, stb stb. Ha rájössz a titkaira hihetetlen élményt ad. Én csak a ds2 vel kezdtem és azt hiszem 4x uninstalláltam, de nem hagyott nyugodni, újra nekiálltam, és amikor ráéreztem, azt mondtam magamban: EZ IGEN! Másnap mentem megvenni eredetiben, dobozosan. Sok sok sok év gamer tapasztalata, BF ek, több év HC és arena WOW után lenyűgözött egy játék, mint még soha másik azelőtt.Szóval kitartás, nézz videókat, olvass utána, stb. Nehézség: nyilván veteránként az elejét könnyűnek tartottam, pár szopatás volt, de semmi komoly kihívás, a mocsárban már néha anyáztam, de aztán jött az Abyss watchers bossfight... nos, este 11 től hajnali 1 ig üvöltöztem a monitorral, de végül lement (természetesen egyedül), és jött a DS eurófia :D szóval ha kiismered az ellenséget már könnyebb győzni :) , nálam 10/10 év játéka, stb... \\[T]//
62.
62.
XuChi
#61: Igen, ott ráadásúl az idő teltével, csökken is az értéke :)
61.
61.
izolee69
#60: Bizonyam! :-)
Na de hat ez nem lehet ujdonsag, hisz nemreg azt irtad, hogy jatszottal a LotF-el, abban is ugyanigy van.

Amugy par szaz ora DS1 es DS2 utan az eleje nekem is konnyunek tunik, de majd nehezedik ez meg, nem felek en attol, hogy tul alacsonyra vettek volna a kihivas faktort. :-) PS4-en tolom, bug vagy performance problema eddig nem volt, ugyhogy jonak tunik, remelem ezzel is el leszek honapokig, mint az elozo reszekkel.
60.
60.
XuChi
Nos végre, három nap után, legyőztem az első boss-t :). Tovább haladtam...

Kérdés: ha meghalok, ottmaradnak az addig begyüjtött lelkek a "holttestem" helyén. Ez világos. De mi van ha nem jutok el odáig, és ismét meghalok ? Buktam a lelkeket ??
51.
51.
DarkLord
Most kijelenthetem egy délután és egy fél éjszaka után, hogy számomra ez eddig a legkönnyebb DS . A bossok nem mondom némelyik azért kemény, de az is csak azért, mert baromi sok az életük.

Imádom félre ne értsetek és lehet bennem a hiba, hogy túl "pro" vagyok már ilyen játékokhoz :D 100 %, hogy casual és a stílust nem annyira ismerő embereknek rengeteg álmatlan éjszakát fog okozni.

Minden porcikája tetszik a játéknak. A pályatervezésben sokat fejlődött az elődeihez képest, jók az ellenfelek, a boss-ok még jobbak, szóval én nagyon meg vagyok elégedve a játékkal!
48.
48.
delphijos
#43: Persze nem általánosítani akarok, de az a gond az állitgatható nehézséggel hogy sok ember az első komolyabb kihívásnál már veszi is vissza. Már ha egyáltalán magasabb nehézségnél kezdi. De persze megértem hogy állati frusztráló ha az embernek nincs sikerélménye egy játékban, de a fő problémát abban látom hogy a mai játékok legtöbbje elhiteti az emberrel hogy mindenen végig lehet rohanni, és olyan szájbarágós sok stuff hogy csoda hogy nem játsza végig helyetted. Nem csoda hogy ilyen felhozatalnál "kitűnik" ha egy játék nem ilyen.
44.
44.
Yanez
#43: Felreertetted, sehol nem irtam, hogy hulye vagy, csak azt, hogy nyilvan nem a te stilusod, kulonben a nehezseg nem lenne akadaly. Nekem pl ha valami baromira megtetszik, nem erdekel, hogy 1 ora kell a vegigvitelehez, vagy 100. :)
43.
43.
Chrysh
#40: Jólvan ne jöjjünk ezzel az "Én vagyok a hülye, mert ellenkező véleményen vagyok" hozzáállással, pont Tőled nem várnék ilyet.

Más részről meg nem CSAK az én véleményem, ugyanis nem egy embert (akik csak erről a játékról bírtak kántálni) megkérdeztem, hogy mégis mi végett élvezik a játékot, és a legnagyobb mértékben az volt kiemelve, hogy "Azért, mert nagyon nehéz".

Most vehetném példának a Neocore Deathtrap Tower Defense játékát, amit több ponton tudok nehézzé vagy könnyűvé tenni a saját igényeimhez mérve, anélkül, hogy azt érezném, hogy kib*sznék magammal.

-3 karakter közül eggyel kifejezetten kihívást jelentő haladni (Marksman)
-A 12 pálya 4féleképpen különböző elrendezéssel képes nehezebbé és nehezebbé válni
-Scenario módban beállíthatok különböző mértékben hátráltató tényezőket (gyorsabb, erősebb szörnyek, vagy kevesebb sebzés stb.)
-Endless módban végtelenítve jönnek az ellenfelek, azt bírd amíg csak lehet.
-A pályaszerkesztőben meg lehetőséged adódik még elborultabb pályákat összedobni a saját és más szórakoztatására/szivatására.

Na én EZT nevezem nehézségnek. Itt én beállítom a nehézséget úgy ahogy szeretném, aztán elég sokáig lehet feszíteni a húrt, nem pedig Dark Souls módra, nyakamba öntenek mindent, mint egy vödör trágyát.
41.
41.
nomcsa
#35: Ugyanezt hittem én is a játékra! Aztán a Bloodborne adtam egy esélyt, később a DS-nek is, meg kell mondani hogy a világklasszis pályadizájn, baromi kreatív ellenfelek, a depresszív hangulat, gyűrűk urát alázó zene, meg a mély sztori ami magába szippantott, csak ezek mellett nehéz is:D
40.
40.
Yanez
#35: Nem azert jo mert rohadt nehez, kulonben senki sem jatszana vele. A nehezsege csak az egyik sajatossaga. Amikor nem jon be egy game, siman lehet valotlan oko(ka)t talalni, pedig mindossze arrol van szo, hogy a mi izlesunknek nem felel meg.
38.
38.
azureknight0715
A ds rohadtul nem nehéz game . Belekell szimplán szokni. ds 1- nél rengeteget szívtam, de miután kiismertem már könnyebben ment minden. 2. Része szintén. Már tudom hogy minden sarokba bekell nézni hátha ellenség van vagy elrejtett cuc, magam mögé is mindig figyelek nem e jön e egy kósza ellenség és igen bossok is kiismerhetőek. Nagyobb dögöknél mindig a seggüknél lenni alattuk, páncélos oriásoknál elgurulni azt 1-1 csapás stb. A dshez egyszerűen türelem kell. Ha valakinek ez nincsen annak nem való a játék és értem ha idegesiti ez a tény de attól bem kell leszarozni mert másnak meg simába megy.
36.
36.
kamgecam
#35: A DS nem azért jó mert rohadt nehéz,hanem éppenséggel azért játszok vele mert egy kurva jó játék annak ellenére hogy nehéz.És mivel ennyire jó a játék még a nehézsége ellenére is játszok vele.Kis különbség.
35.
35.
Chrysh
#32: Nyugi engem mai napig egészen egyszerűen nem tud érdekelni egy olyan játéksorozat ami csak azért jó, mert rohadt nehéz...ha nehezet akarok akkor bármely más játékon kedvem szerint húzhatom a nehézségi fokozatot, nekem ezzel ne reklámozzanak kérem szépen.
34.
34.
Skygameboy
#32: Hát kicsit olyan az egész mint egy ritmus játék ,de így elmagyarázni úgyse tudom ezt meg kell érezni. Ha tetszik annyira a világa meg a játékmenet szánj rá egy kis időt és menni fog ,ha annyira nem akkor a Doom se lehet egy rossz játék :D
33.
33.
nomcsa
#28: Nem bénaság, hanem pontosan, nem a te világod:) én a kompetitív shooterekbe látom a halál utáni töltőképernyőt, kevesebb sikerem van, mint ebben, szóval ki mihez szokott.
32.
32.
XuChi
#29: Ezt a ritmust hogyan értsem ?

Tényleg szeretném végigjárszani a ds-eket, de eddig semmi sikerélményem nem volt egyik résszel sem :(
30.
30.
Extol
PC-seket már régóta hanyagolják de sebaj
29.
29.
Skygameboy
#26: Van a játéknak egy ritmusa amit ha elsajátítasz nem is lesz olyan nehéz, csak egy kis kitartás kell hozzá meg sok sok halál utáni töltő képernyő :D
Sajna még nincs meg a 3 ,de már nagyon akarom a ps-be .Amúgy meg tiszta szégyen hogy egyre gyakrabban szívatják a Pc-seket mért nem játszhat mindenki boldogan a tökmind1 milyen gépe előtt !
28.
28.
XuChi
#27: Ok megyek Doom-ozni. Ott legalább amit eltalálok az meg is döglik :D

Ez nem az én világom.
27.
27.
respectpele10
#26: Kiismerni a mozdulatait
26.
26.
XuChi
#25: Én aláírom, hogy Én vagyok a béna. Tudom. De mi a titka annak hogy "könnyen" legyőzted ? Én folyamatosan elugrálok, elgurulok, de csak eltalál. Hiába nyomom a blokkolás gombot, csak el talál. Iszom az extus flask-ot, és közben le csap.
25.
25.
nomcsa
#24: amúgy ez ilyen vagy elkap az egész játék, vagy rühelled, mindkettő megérthető:D
24.
24.
nomcsa
#21: fura, én pont azért szidtam a készítőket mert az a Boss első nekifutásra valami irgalmatlan könnyű volt, féltem hogy a játék többi része is olyan easy..de mondjuk abszolút megértelek, ha nem voltak meg a souls játékok vagy a Bloodborne akkor igen frusztráló lehet, nemigen felhasználóbarát a stuff.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...