A Redditen és a Steamen rengeteg játékos panaszkodik arra, hogy a Dark Souls III PC-s változata közvetlenül a játék elején crashel. Néhányan emiatt már a karakteralkotáson sem tudnak túljutni, pár felhasználónál pedig az első tábortűznél omlik össze a szerepjáték.
Habár a hiba pontos oka nem ismert, az IGN szerint egy kimondott karakterosztály lehet a ludas. Amíg a gyorstapasz meg nem érkezik, azt javasoljuk, indítsatok Knight kasztot és a fényeffekteket (lightning) kapcsoljátok alacsonyra (lowra).
A Namco a Twitteren azt üzente az érintett játékosoknak, hogy lépjenek kapcsolatba az ügyféltámogatási csapatukkal.
Pedig nagyon úgy tűnt, hogy az eddigi legjobban optimalizált Dark Soulsszal van dolgunk. Még egy közepes masinán is simán hozza a 30fpst, míg egy jobb videokártyával a stabil 60fps elérése sem lehetetlen.
Itt a launch trailer egyébiránt:
A második boss után, amikor jön a "raise the banner" rész és elvileg akkor jön egy video, amit nekem nem tölt be, csak fekete képernyő és kész. A játék nem fagy le, fut tovább, de onnan sehova tovább, le kell állítanom feladatkezelőben.
Próbálkoztam más kaszttal, grafikai módosításokkal, sőt még a codecjeimet is leszedtem, de semmi nem hozott javulást. Ötletek? Köszi előre is!
Na de hat ez nem lehet ujdonsag, hisz nemreg azt irtad, hogy jatszottal a LotF-el, abban is ugyanigy van.
Amugy par szaz ora DS1 es DS2 utan az eleje nekem is konnyunek tunik, de majd nehezedik ez meg, nem felek en attol, hogy tul alacsonyra vettek volna a kihivas faktort. :-) PS4-en tolom, bug vagy performance problema eddig nem volt, ugyhogy jonak tunik, remelem ezzel is el leszek honapokig, mint az elozo reszekkel.
Kérdés: ha meghalok, ottmaradnak az addig begyüjtött lelkek a "holttestem" helyén. Ez világos. De mi van ha nem jutok el odáig, és ismét meghalok ? Buktam a lelkeket ??
Imádom félre ne értsetek és lehet bennem a hiba, hogy túl "pro" vagyok már ilyen játékokhoz :D 100 %, hogy casual és a stílust nem annyira ismerő embereknek rengeteg álmatlan éjszakát fog okozni.
Minden porcikája tetszik a játéknak. A pályatervezésben sokat fejlődött az elődeihez képest, jók az ellenfelek, a boss-ok még jobbak, szóval én nagyon meg vagyok elégedve a játékkal!
Más részről meg nem CSAK az én véleményem, ugyanis nem egy embert (akik csak erről a játékról bírtak kántálni) megkérdeztem, hogy mégis mi végett élvezik a játékot, és a legnagyobb mértékben az volt kiemelve, hogy "Azért, mert nagyon nehéz".
Most vehetném példának a Neocore Deathtrap Tower Defense játékát, amit több ponton tudok nehézzé vagy könnyűvé tenni a saját igényeimhez mérve, anélkül, hogy azt érezném, hogy kib*sznék magammal.
-3 karakter közül eggyel kifejezetten kihívást jelentő haladni (Marksman)
-A 12 pálya 4féleképpen különböző elrendezéssel képes nehezebbé és nehezebbé válni
-Scenario módban beállíthatok különböző mértékben hátráltató tényezőket (gyorsabb, erősebb szörnyek, vagy kevesebb sebzés stb.)
-Endless módban végtelenítve jönnek az ellenfelek, azt bírd amíg csak lehet.
-A pályaszerkesztőben meg lehetőséged adódik még elborultabb pályákat összedobni a saját és más szórakoztatására/szivatására.
Na én EZT nevezem nehézségnek. Itt én beállítom a nehézséget úgy ahogy szeretném, aztán elég sokáig lehet feszíteni a húrt, nem pedig Dark Souls módra, nyakamba öntenek mindent, mint egy vödör trágyát.
Tényleg szeretném végigjárszani a ds-eket, de eddig semmi sikerélményem nem volt egyik résszel sem :(
Sajna még nincs meg a 3 ,de már nagyon akarom a ps-be .Amúgy meg tiszta szégyen hogy egyre gyakrabban szívatják a Pc-seket mért nem játszhat mindenki boldogan a tökmind1 milyen gépe előtt !
Ez nem az én világom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.