Egészen pontosan 162 különböző autót tettek a Gran Turismo Sportba, és bár ezzel a játék a sorozat korábbi részeitől és a konkurensektől is jócskán elmarad, legalább a "standard" modelleket kukázták a fejlesztők.
A standard-prémium megkülönböztetést a PS3-as részek óta cipeli magával a sorozat, ahol csak az autómodellek egy részét dolgozták ki részletesebben, a maradékot a Gran Turismo 4-ből emelték át kissé feltupírozva.
Emellett sajnos hiányosságok is akadnak, és még nem is tudjuk egyelőre, hogyan tervezik bővíteni a fejlesztők az autófelhozatalt. Jó hír viszont, hogy a Porsche az új Gran Turismóban is tiszteletét teszi, összesen négy verdával képviselteti majd magát a gyártó:
- Alfa Romeo 4C Gr.3
- Alfa Romeo 4C Gr.4
- Alfa Romeo 4C Launch Edition
- Alfa Romeo MiTo 1.4 T Sport
- Alfa Romeo 4C Gr.3 Road Car
- Alpine Vision Gran Turismo
- Alpine Vision Gran Turismo 2017
- Alpine Vision Gran Turismo Race Mode
- Aston Martin DP-100 Vision Gran Turismo
- Aston Martin Vulcan
- Aston Martin One-77
- Aston Martin V12 Vantage GT
- Aston Martin V8 Vantage S
- Aston Martin Vantage Gr.4
- Audi R18 TDI (Audi Sport Team Jo
- Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT)
- Audi Sport quattro S1 Pikes Peak
- Audi TT cup
- Audi TTS Coupé
- BMW i3
- BMW M4 Coupé
- BMW M4 Gr.4
- BMW M4 Safety Car
- BMW M6 GT3 (Walkenhorst Motorsport)
- BMW M6 GT3 M Power Livery
- BMW Vision Gran Turismo
- BMW Z4 GT3
- Bugatti Vision Gran Turismo
- Bugatti Veyron 16.4
- Bugatti Veyron Gr.4
- Chevrolet Chaparral 2X Vision Gran Turismo
- Chevrolet Camaro SS
- Chevrolet Corvette C7 Gr.3
- Chevrolet Corvette C7 Gr.4
- Chevrolet Corvette Stingray (C7)
- Chevrolet Corvette C7 Gr.3 Road Car
- Citroën DS3 Racing
- Citroën GT Gr.4
- Citroën GT Race Car (Gr.3)
- Citroën GT Road Car
- Daihatsu COPEN RJ Vision Gran Turismo
- Dodge Charger SRT Hellcat
- Dodge SRT Tomahawk GTS-R Vision Gran Turismo
- Dodge SRT Tomahawk S Vision Gran Turismo
- Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo (Gr.1)
- Dodge SRT Tomahawk X Vision Gran Turismo
- Dodge Viper Gr.4
- Dodge Viper GTS
- Dodge Viper SRT GT3-R
- Ferrari 458 Italia
- Ferrari 458 Italia Gr.4
- Ferrari 458 Italia GT3
- Ferrari LaFerrari
- Fittipaldi Motors Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo by Pininfarina
- Ford Focus Gr.B Rally Car
- Ford Focus ST
- Ford Mustang Gr.3
- Ford Mustang Gr.4
- Ford Mustang Gr.B Rally Car
- Ford Mustang GT Premium Fastback
- Ford Mustang Gr.3 Road Car
- Gran Turismo Racing Kart 125 Shifter
- Honda Civic Type R (FK2)
- Honda Project 2&4 powered by RC213V
- Honda Sports Vision Gran Turismo
- Honda NSX
- Honda NSX Gr.3
- Honda NSX Gr.4
- Honda NSX Gr.B Rally Car
- Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track
- Hyundai Genesis Gr.3
- Hyundai Genesis Gr.4
- Hyundai Genesis Gr.B Rally Car
- Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo
- Infiniti CONCEPT Vision Gran Turismo
- Jaguar F-type Gr.3
- Jaguar F-type Gr.4
- Jaguar F-type R Coupé
- Lamborghini Huracán GT3
- Lamborghini Huracán Gr.4
- Lamborghini Huracán LP 610-4
- Lamborghini Veneno
- Lexus LC500
- Lexus LF-LC GT "Vision Gran Turismo"
- Lexus RC F
- Lexus RC F Gr.4
- Lexus RC F GT3 prototype (Emil Frey Racing)
- Mazda Atenza Gr.3
- Mazda Atenza Sedan XD L Package
- Mazda LM55 Vision Gran Turismo
- Mazda Roadster S (ND)
- Mazda Atenza Gr.4
- Mazda Atenza Gr.3 Road Car
- McLaren 650S Coupe
- McLaren 650S Gr.4
- McLaren 650S GT3
- McLaren Ultimate Vision Gran Turismo
- McLaren MP4-12C
- Mercedes-AMG A 45 4MATIC
- Mercedes-AMG GT S
- Mercedes-AMG GT Safety Car
- Mercedes-AMG GT3 (AMG-Team HTP-Motorsport)
- Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
- Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo Racing Series
- Mercedes-Benz SLS AMG
- Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4
- Mercedes-Benz SLS AMG GT3
- MINI Clubman Vision Gran Turismo
- Mitsubishi Concept XR-PHEV EVOLUTION Vision Gran Turismo
- Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition
- Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.3
- Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.4
- Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.B Rally Car
- Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.B Road Car
- Nissan GT-R Gr.4
- Nissan GT-R Gr.B Rally Car
- Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
- Nissan GT-R Premium edition
- Nissan GT-R Safety Car
- Nissan CONCEPT 2020 Vision Gran Turismo
- Nissan Nissan GT-R LM NISM
- Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
- Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total
- Peugeot L500R HYbrid Vision Gran Turismo, 2017
- Peugeot L750R HYbrid Vision Gran Turismo, 2017
- Peugeot Vision Gran Turismo
- Peugeot Vision Gran Turismo (Gr.3)
- Peugeot RCZ Gr.3
- Peugeot RCZ Gr.4
- Peugeot RCZ Gr.B Rally Car
- Peugeot RCZ GT Line
- Peugeot RCZ Gr.3 Road Car
- Porsche 911 GT3 RS (991)
- Porsche 911 RSR (991)
- Porsche Cayman GT4 Clubsport
- Porsche Porsche 919 Hybrid (Porsche Team)
- Renault Sport Clio R.S. 220 EDC Trophy
- Renault Sport Mégane Gr.4
- Renault Sport Mégane R.S. Trophy
- Renault Sport R.S.01
- Renault Sport R.S.01 GT3
- Subaru VIZIV GT Vision Gran Turismo
- Subaru WRX Gr.3
- Subaru WRX Gr.4
- Subaru WRX Gr.B Rally Car
- Subaru WRX STI Type S
- Subaru WRX Gr.B Road Car
- Toyota 86 GRMN
- Toyota 86 Gr.4
- Toyota 86 Gr.B Rally Car
- Toyota 86 GT
- Toyota FT-1 Vision Gran Turismo
- Toyota FT-1 Vision Gran Turismo (Gr.3)
- Toyota S-FR
- Toyota S-FR Racing Concept
- Toyota TS050 - Hybrid (Toyota Gazoo Racing)
- Toyota TS030 Hybrid
- Volkswagen Golf VII GTI
- Volkswagen GTI Roadster Vision Gran Turismo
- Volkswagen GTI Supersport Vision Gran Turismo
- Volkswagen GTI Vision Gran Turismo (Gr.3)
- Volkswagen Scirocco Gr.4
- Volkswagen Beetle Gr.3
A Gran Turismo Sport október 18-án jelenik meg, mától azonban limitált ideig bárki kipróbálhatja. A pályalistaáról és az autókategóriákról itt emlékeztünk meg.
A GT szerintem árkádnak túl szimulátor, szimulátornak túl árkád. Csalódott vagyok.
De ez csak az én véleményem.
Ma ez a játék, az akkori motorja ráncfelvarrásával, 2017-ben már nagyon kevés. Persze ott van a latvány is, de a konkurensekhez képest az is fejletlen sajnos.
Nem segített ezen sem a HDR, sem a túlszaturált szinek sem. Az autók kidolgozása korrekt, bár steril ès a mezőnyben csak átlagos, minden más átlag vagy inkább az alatti. De ez még mindig nem lenne gond, maga a GT 'élmény' csapja agyon az élményt:
1. Nincs gumifüst és gumicsík. (2011es Dirt3-ban, a pálya tárolta az előző körök nyomvonalát)
2. Az autókat körbeveszi egy boundary box, ergo nem lehet egymásnak menni. 30-40 centire ha megyek, már eltalálom ezt a láthatatlan boxot. Emellé még gyenge a koccanás efekt is. Kiforgatni nem lehet az előttem haladót (sem).
3. Ha megcsúszok és visszatér a tapadás, az autó értelmezhetetlen keresztirányú, oda-vissza 1 méteres amplitudóju 'sètálásba kezd' aszfalton! :D Emiatt a murván ahol ez még rosszabb, érdemben menni nem lehet.
4. Elvált az autó, és a karhoz csak fél másodpercel a fokozat beszippantàsa utàn nyúl a gádzsó. (Ez kb android szint, vagy még az se)
Ez így azért sok egy kicsit. Főleg úgy, hogy a murvára ott van a Codemasters motorja, ami eléggé top (RX), aszfaltra meg az Assetto, iRacing, ami megint csak nem fércmunka. Vagy pedig az egy kicsit egyszerűbb PCars.
Kb 110-ig az aerodinamika NEM dolgozik. Addig csak az szàmìt hogy milyen jò az autò mechanikai tapadàsa.
Nullàròl padlògàzt adni, vagy mondjuk egy 160km/h kanyarbòl kijövett padlògàzt adni èg ès föld.
Ha sèrtèsnek vetted elnèzèst, csak a "ps3-as" grafika hààt enyhèn fogalmazva is kicsit erősen tulzàs.
Nem tudom, ezidàig mèg nem jutott eszembe hogy megàlljak ès a fàkat nèzegessem. Egy Horizon zero dawn-ba, Witcherbe, UC4-be sokszor àlltam meg nèzelődni de autòversenyben mèg sose.
Persze hogy leesett az àlad, kicsit nagy volt a generàciòvàltàs közti különbbsèg. Màr nem emlèkszem hogy hìvtàk a pàlyàt, mikor az alagùtbòl kijövet a fàk lombkoronàja összeèrt a pàlya felett ès àtszűrődött a napfèny mai napig előttem van... sose felejtem.
Ne felejsd el ez demo.
Ha megvan a level 5 akkor engedi festeni az autòt. Egyèbkènt ahogy nèzem cserèlni is lehet majd a motorhàztetőt, visszapillantòt,... aaa lökhàrìtòkat nem dobta mèg be. Szerintem brutàlis mennyisègű tartalom lesz benne, nem hiszem hogy vèletlen "csak" 150 autò lesz benne. Aztàn maximum tèvedek
Annyira f1-es vagy akkor tudhatnád hogy sokkal nagyobb a leszorító erő mint egy túra autónál,de ha úgy gondolod hogy padlógázon nem dobja a seggét akkor nézd meg őket rajtnál.... Ott se pörög el a kerék igaz? Tudom más kanyarban de ezen sokminden múlik. Inkább hagyjuk az egészet,örülj neki ha tetszik,nekem ez messze van a szimulátortól ,és ha nem tetszik a véleményem akkor hagyd figyelmen kívül vagy sértegetés nélkül próbáld meg megfogalmazni a mondandód,és igen, nekem kevés ez a grafika,állj meg és nézegesd a fák lombjait milyen "szépek",az autók kidolgozottak ez tény de minden más inkább csak átlagos,egy exklúzív címtől mást várna az ember,pl nekem leesett az állam a gt3-tól amikor megjelent,nah hát amikor megláttam a gt sportot inkább csalódott voltam amikor kipróbáltam akkor mégjobban.
Amire ìrtam az a "ps3" szintű grafika! Màr elnèzèst de ezt mèg a vak esmeralda is làtja hogy ez brutàlis ahogy kinèz
Innentől kezdve teljesen mindegy pc vagy konzol az összes CSAK EGY JÀTÈK.
Vezettèl màr 500-600Le autòt, jelen esetben AMG mercit?? Ha nem honnan tudod hogyan viselkedik? Milyen gumi van alatta? Milyen a difùzor? Milyen a vàltòàttètel? Milyen a sùlyelosztàs? Az F1-ben pèldàul majd 1000Le-ős autòkkal jönnek ki kanyarbòl padlògàzon!!
Minden attòl függ hogyan van beàllìtva, a versenyautòk nem arra vannak tervezve hogy tùl kell èlni benne, hanem arra hogy a lehető leggyorsabbban èrjèl körbe.
Remélem örömödet fogod lelni a játékban és nem fogod úgy érezni magad,hogy nyitott szájjal rohangálsz a fa..erdőben.
Komolyan elhiszed hogy nem tör ki az autó segge ha besokalsz vagy padlógázon gyorsítasz ki,főleg egy 500-600 lóerős autónál?
Nekem az AMG mercivel is alig akart keresztbe állni segítségek nélkül.
Nem kötekedésből írtam nehogy félre érts,megértem ha tetszik a játék,nen vagyunk egyformák.
(Kìvàncsi leszek majd a fènyezèsekre, ès matricàzàsra is, mert hogy az is lesz ez egy trailer-ben volt, ès elvileg elèg komoly lesz. Szòval szerintem kb 10%-àt sem làtjuk tartalmilag)
Menj oda hogy HOME, vàlszd a Change Background, azon belül a harmadikat. Beszaràs XD.
- Arcade
- Campaign: Driving School, Mission Challgen, Circuit Experience.
Ezekről eddig is lehetett tudni, rendes kampányról semmit sem mondtak. Ezért gondolom, hogy ennyi lesz :S
Amùgy milyen komoly màr hogy az autògyàrtòk törtènelme le van ìrva!!!
(Brand central)
Szòval a sony nem hülye, nem tudom mennyi beleszòlàsa volt/van, de ez nem szar.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.