Befutott a Gran Turismo Sport autólistája

  • Írta: fojesz
  • 2017. október 9.
  • Hír
A pályalista után lássuk, hogy milyen járgányokat vezethetünk majd az első PlayStation 4-es Gran Turismóban! Több mint 150 autó kapott helyett a játékban, végre a Porschék is tiszteletüket teszik.

Egészen pontosan 162 különböző autót tettek a Gran Turismo Sportba, és bár ezzel a játék a sorozat korábbi részeitől és a konkurensektől is jócskán elmarad, legalább a "standard" modelleket kukázták a fejlesztők.

A standard-prémium megkülönböztetést a PS3-as részek óta cipeli magával a sorozat, ahol csak az autómodellek egy részét dolgozták ki részletesebben, a maradékot a Gran Turismo 4-ből emelték át kissé feltupírozva.

Emellett sajnos hiányosságok is akadnak, és még nem is tudjuk egyelőre, hogyan tervezik bővíteni a fejlesztők az autófelhozatalt. Jó hír viszont, hogy a Porsche az új Gran Turismóban is tiszteletét teszi, összesen négy verdával képviselteti majd magát a gyártó:

  • Alfa Romeo 4C Gr.3
  • Alfa Romeo 4C Gr.4
  • Alfa Romeo 4C Launch Edition
  • Alfa Romeo MiTo 1.4 T Sport
  • Alfa Romeo 4C Gr.3 Road Car
  • Alpine Vision Gran Turismo
  • Alpine Vision Gran Turismo 2017
  • Alpine Vision Gran Turismo Race Mode
  • Aston Martin DP-100 Vision Gran Turismo
  • Aston Martin Vulcan
  • Aston Martin One-77
  • Aston Martin V12 Vantage GT
  • Aston Martin V8 Vantage S
  • Aston Martin Vantage Gr.4
  • Audi R18 TDI (Audi Sport Team Jo
  • Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT)
  • Audi Sport quattro S1 Pikes Peak
  • Audi TT cup
  • Audi TTS Coupé
  • BMW i3
  • BMW M4 Coupé
  • BMW M4 Gr.4
  • BMW M4 Safety Car
  • BMW M6 GT3 (Walkenhorst Motorsport)
  • BMW M6 GT3 M Power Livery
  • BMW Vision Gran Turismo
  • BMW Z4 GT3
  • Bugatti Vision Gran Turismo
  • Bugatti Veyron 16.4
  • Bugatti Veyron Gr.4
  • Chevrolet Chaparral 2X Vision Gran Turismo
  • Chevrolet Camaro SS
  • Chevrolet Corvette C7 Gr.3
  • Chevrolet Corvette C7 Gr.4
  • Chevrolet Corvette Stingray (C7)
  • Chevrolet Corvette C7 Gr.3 Road Car
  • Citroën DS3 Racing
  • Citroën GT Gr.4
  • Citroën GT Race Car (Gr.3)
  • Citroën GT Road Car
  • Daihatsu COPEN RJ Vision Gran Turismo
  • Dodge Charger SRT Hellcat
  • Dodge SRT Tomahawk GTS-R Vision Gran Turismo
  • Dodge SRT Tomahawk S Vision Gran Turismo
  • Dodge SRT Tomahawk Vision Gran Turismo (Gr.1)
  • Dodge SRT Tomahawk X Vision Gran Turismo
  • Dodge Viper Gr.4
  • Dodge Viper GTS
  • Dodge Viper SRT GT3-R
  • Ferrari 458 Italia
  • Ferrari 458 Italia Gr.4
  • Ferrari 458 Italia GT3
  • Ferrari LaFerrari
  • Fittipaldi Motors Fittipaldi EF7 Vision Gran Turismo by Pininfarina
  • Ford Focus Gr.B Rally Car
  • Ford Focus ST
  • Ford Mustang Gr.3
  • Ford Mustang Gr.4
  • Ford Mustang Gr.B Rally Car
  • Ford Mustang GT Premium Fastback
  • Ford Mustang Gr.3 Road Car
  • Gran Turismo Racing Kart 125 Shifter
  • Honda Civic Type R (FK2)
  • Honda Project 2&4 powered by RC213V
  • Honda Sports Vision Gran Turismo
  • Honda NSX
  • Honda NSX Gr.3
  • Honda NSX Gr.4
  • Honda NSX Gr.B Rally Car
  • Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track
  • Hyundai Genesis Gr.3
  • Hyundai Genesis Gr.4
  • Hyundai Genesis Gr.B Rally Car
  • Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo
  • Infiniti CONCEPT Vision Gran Turismo
  • Jaguar F-type Gr.3
  • Jaguar F-type Gr.4
  • Jaguar F-type R Coupé
  • Lamborghini Huracán GT3
  • Lamborghini Huracán Gr.4
  • Lamborghini Huracán LP 610-4
  • Lamborghini Veneno
  • Lexus LC500
  • Lexus LF-LC GT "Vision Gran Turismo"
  • Lexus RC F
  • Lexus RC F Gr.4
  • Lexus RC F GT3 prototype (Emil Frey Racing)
  • Mazda Atenza Gr.3
  • Mazda Atenza Sedan XD L Package
  • Mazda LM55 Vision Gran Turismo
  • Mazda Roadster S (ND)
  • Mazda Atenza Gr.4
  • Mazda Atenza Gr.3 Road Car
  • McLaren 650S Coupe
  • McLaren 650S Gr.4
  • McLaren 650S GT3
  • McLaren Ultimate Vision Gran Turismo
  • McLaren MP4-12C
  • Mercedes-AMG A 45 4MATIC
  • Mercedes-AMG GT S
  • Mercedes-AMG GT Safety Car
  • Mercedes-AMG GT3 (AMG-Team HTP-Motorsport)
  • Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo
  • Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo Racing Series
  • Mercedes-Benz SLS AMG
  • Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4
  • Mercedes-Benz SLS AMG GT3
  • MINI Clubman Vision Gran Turismo
  • Mitsubishi Concept XR-PHEV EVOLUTION Vision Gran Turismo
  • Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition
  • Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.3
  • Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.4
  • Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.B Rally Car
  • Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.B Road Car
  • Nissan GT-R Gr.4
  • Nissan GT-R Gr.B Rally Car
  • Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport
  • Nissan GT-R Premium edition
  • Nissan GT-R Safety Car
  • Nissan CONCEPT 2020 Vision Gran Turismo
  • Nissan Nissan GT-R LM NISM
  • Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
  • Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total
  • Peugeot L500R HYbrid Vision Gran Turismo, 2017
  • Peugeot L750R HYbrid Vision Gran Turismo, 2017
  • Peugeot Vision Gran Turismo
  • Peugeot Vision Gran Turismo (Gr.3)
  • Peugeot RCZ Gr.3
  • Peugeot RCZ Gr.4
  • Peugeot RCZ Gr.B Rally Car
  • Peugeot RCZ GT Line
  • Peugeot RCZ Gr.3 Road Car
  • Porsche 911 GT3 RS (991)
  • Porsche 911 RSR (991)
  • Porsche Cayman GT4 Clubsport
  • Porsche Porsche 919 Hybrid (Porsche Team)
  • Renault Sport Clio R.S. 220 EDC Trophy
  • Renault Sport Mégane Gr.4
  • Renault Sport Mégane R.S. Trophy
  • Renault Sport R.S.01
  • Renault Sport R.S.01 GT3
  • Subaru VIZIV GT Vision Gran Turismo
  • Subaru WRX Gr.3
  • Subaru WRX Gr.4
  • Subaru WRX Gr.B Rally Car
  • Subaru WRX STI Type S
  • Subaru WRX Gr.B Road Car
  • Toyota 86 GRMN
  • Toyota 86 Gr.4
  • Toyota 86 Gr.B Rally Car
  • Toyota 86 GT
  • Toyota FT-1 Vision Gran Turismo
  • Toyota FT-1 Vision Gran Turismo (Gr.3)
  • Toyota S-FR
  • Toyota S-FR Racing Concept
  • Toyota TS050 - Hybrid (Toyota Gazoo Racing)
  • Toyota TS030 Hybrid
  • Volkswagen Golf VII GTI
  • Volkswagen GTI Roadster Vision Gran Turismo
  • Volkswagen GTI Supersport Vision Gran Turismo
  • Volkswagen GTI Vision Gran Turismo (Gr.3)
  • Volkswagen Scirocco Gr.4
  • Volkswagen Beetle Gr.3


A Gran Turismo Sport október 18-án jelenik meg, mától azonban limitált ideig bárki kipróbálhatja. A pályalistaáról és az autókategóriákról itt emlékeztünk meg.

Junior projektvezetőt keres a HWSW
Építsük együtt a Birodalmat! Egyetemistákat várunk részmunkaidőre, rugalmas munkabeosztással.
50.
JackBauer
#44: ABS-t ki kell kapcsolni. Ha nem blokkolnak a kerekek nem nagyon lesz fust es gumicsik.
49.
Fakjee
#47: Nem csak erről az oldalról van szó, de mint írtam jó látni hogy vannak még itt is ps tulajok akik nincsenek elvakulva.
48.
vanpear
A legszembeötlőbb probléma a grafikával van. A jelenlegi játékokhoz hasonlítva eléggé fapados. Ez nem lenne gond. Deeee egy évet csúszott a játék és a jelenlegi generáció 4 éve piacon van. Nagy csalódás. Marad a Project Cars 2.
47.
delphijos
#33: Nekem megint az a gondom, hogy csak tőled kb. 10x többet olvastam a “PS fanboyok istenítik” megjegyzést mint ahány valóban túlzó dícséretet kapott volna a játék. Volt akinek bejött ( azért ez ne legyen szentségtörés ) de én nem emlékszem egy-két kommentet leszámítva agyba-főbe dicsérést ( ezeknél meg az egész komment ilyen volt ).
46.
Joe825
jav: "...felváltva..."
45.
Joe825
Szimulátor kedvelőként és PS tulajként nagyon vártam ezt a játékot, de több órányi, kormánnyal való tesztelés után számomra az autók fizikai modellje csalódást keltett. Összevetésként az eddigi (szerintem) etalon Assetto Corsát használtam, egymás után felváltatva próbáltam ki ugyanazokat az autókat, amelyek mindkét programban megtalálhatóak. Nekem sokkal-sokkal élvezetesebb és reálisabb volt vezetni az Assetto-val.
A GT szerintem árkádnak túl szimulátor, szimulátornak túl árkád. Csalódott vagyok.
De ez csak az én véleményem.
44.
kergabi83
#43: Erőcsúsztatásnál, fekete csíkkal? (ahogy illene) Na meg hát milyen az a füst...
43.
JackBauer
42.
kergabi83
Ennek a sorozatnak a 'csúcsa' a 4. Rész illetve a Tourist Trophy volt. Az a maga idejében ütött, szerintem ebben megeggyezhetünk! :D
Ma ez a játék, az akkori motorja ráncfelvarrásával, 2017-ben már nagyon kevés. Persze ott van a latvány is, de a konkurensekhez képest az is fejletlen sajnos.
Nem segített ezen sem a HDR, sem a túlszaturált szinek sem. Az autók kidolgozása korrekt, bár steril ès a mezőnyben csak átlagos, minden más átlag vagy inkább az alatti. De ez még mindig nem lenne gond, maga a GT 'élmény' csapja agyon az élményt:
1. Nincs gumifüst és gumicsík. (2011es Dirt3-ban, a pálya tárolta az előző körök nyomvonalát)
2. Az autókat körbeveszi egy boundary box, ergo nem lehet egymásnak menni. 30-40 centire ha megyek, már eltalálom ezt a láthatatlan boxot. Emellé még gyenge a koccanás efekt is. Kiforgatni nem lehet az előttem haladót (sem).
3. Ha megcsúszok és visszatér a tapadás, az autó értelmezhetetlen keresztirányú, oda-vissza 1 méteres amplitudóju 'sètálásba kezd' aszfalton! :D Emiatt a murván ahol ez még rosszabb, érdemben menni nem lehet.
4. Elvált az autó, és a karhoz csak fél másodpercel a fokozat beszippantàsa utàn nyúl a gádzsó. (Ez kb android szint, vagy még az se)
Ez így azért sok egy kicsit. Főleg úgy, hogy a murvára ott van a Codemasters motorja, ami eléggé top (RX), aszfaltra meg az Assetto, iRacing, ami megint csak nem fércmunka. Vagy pedig az egy kicsit egyszerűbb PCars.
41.
Parázs
#40: Megszállottan keresi a sony-s híreket, gondolom ez a hobbija.
40.
Zoli0507
#37: Ritka mikor valòban felhùz. Azèrt köszi :D, de ez a "vita" mèg csak egy szolid kis beszèlgetès. Aztàn a vègèn lehet neked lesz igazad XD
39.
Zoli0507
#34: Igen sokkal nagyobb a leszorìtòerő viszont a teljesìtmèny is majdnem duplàja.
Kb 110-ig az aerodinamika NEM dolgozik. Addig csak az szàmìt hogy milyen jò az autò mechanikai tapadàsa.

Nullàròl padlògàzt adni, vagy mondjuk egy 160km/h kanyarbòl kijövett padlògàzt adni èg ès föld.

Ha sèrtèsnek vetted elnèzèst, csak a "ps3-as" grafika hààt enyhèn fogalmazva is kicsit erősen tulzàs.
Nem tudom, ezidàig mèg nem jutott eszembe hogy megàlljak ès a fàkat nèzegessem. Egy Horizon zero dawn-ba, Witcherbe, UC4-be sokszor àlltam meg nèzelődni de autòversenyben mèg sose.

Persze hogy leesett az àlad, kicsit nagy volt a generàciòvàltàs közti különbbsèg. Màr nem emlèkszem hogy hìvtàk a pàlyàt, mikor az alagùtbòl kijövet a fàk lombkoronàja összeèrt a pàlya felett ès àtszűrődött a napfèny mai napig előttem van... sose felejtem.
Ne felejsd el ez demo.
Ha megvan a level 5 akkor engedi festeni az autòt. Egyèbkènt ahogy nèzem cserèlni is lehet majd a motorhàztetőt, visszapillantòt,... aaa lökhàrìtòkat nem dobta mèg be. Szerintem brutàlis mennyisègű tartalom lesz benne, nem hiszem hogy vèletlen "csak" 150 autò lesz benne. Aztàn maximum tèvedek
38.
Zoli0507
#33: A beàllìtàsoknàl valamit nem vettèl èszre, nem kapcsoltàl ki. Ha fűre megyek meg lehet menteni de sokszor inkàbb piruett a vège.

Ha szigorùan vesszük akkor egyik sem szimulàtor. A vilàg legdràgàbb ès legkorszerűbb szimulàtora pàr ève(2-3ève) a Red Bull Racing-è volt (azt nem tudom ma is az övèkè-e a legjobb). Tegnap egy nullàt lehagytam, több 100milliò dollàrt (euro) ölnek bele. A pilòtàk mègis azt mondjàk köze nincs ahoz az èrzèshez vagy viselkedèshez mint mikor pàlyàra gurulnak.
Aerodinamikàban, gumikopàsban, mechanikai tapadàsban valamint a motor teljesìtmènyèben tudja szimulàlni a legkorszerűbb program. De hogy milyen vezetni azt nem.

Lehet a GT-t fonàkjàròl kène megfogni. Azaz hogy az volt az elkèpzelès, hogy az autòk környezeti hatàsoktòl (tudom mèg dinamikus időjàràs sincs ami szerintem vicc), aszfalthőmèrsèklet, beàllìtàs vàltoztatàsokra közel èlethűen reagàljon.
Èn most sem mondom hogy szimulàtor. Viszont nekem èlmènyt adott. Èrezni hogy az autòknak van sùlya. Ezt nem tudom hogy oldottàk meg. A Project Car 1-et szerettem de abba olyan èrzèsem volt mintha az autò jègen jàrna.
37.
Parázs
#32: Az a gond hogy mindig leállsz vitatkozni vele. Szard le, a te vérnyomásod is legalább az egészséges tartományban marad.
36.
Gsxr600
#33: Ezt a fizika kérdést gondolom 1 fasza ds4 társaságábsn sikerült megszakérteni.De nem baj mindenkinek més a véleménye.Szerintem a forza7 1 szép játék ,azon kívül nagy 0.Ott kéne fizikai előadást tartanod ha ez szerinted a legalja,szívesen olvasnám a szakértői véleményed .
35.
Aang
A Forza 7 tökéletes :D
https://youtu.be/IZ44gfS7YTE
34.
SES_HUN
#31: Igen vezettem már 500 le autót pont mercedest igaz nem amg de faszán lehet vele csapatni bmw-ből csak m3-ast de az is nagyon tolja a valagát.
Annyira f1-es vagy akkor tudhatnád hogy sokkal nagyobb a leszorító erő mint egy túra autónál,de ha úgy gondolod hogy padlógázon nem dobja a seggét akkor nézd meg őket rajtnál.... Ott se pörög el a kerék igaz? Tudom más kanyarban de ezen sokminden múlik. Inkább hagyjuk az egészet,örülj neki ha tetszik,nekem ez messze van a szimulátortól ,és ha nem tetszik a véleményem akkor hagyd figyelmen kívül vagy sértegetés nélkül próbáld meg megfogalmazni a mondandód,és igen, nekem kevés ez a grafika,állj meg és nézegesd a fák lombjait milyen "szépek",az autók kidolgozottak ez tény de minden más inkább csak átlagos,egy exklúzív címtől mást várna az ember,pl nekem leesett az állam a gt3-tól amikor megjelent,nah hát amikor megláttam a gt sportot inkább csalódott voltam amikor kipróbáltam akkor mégjobban.
33.
Fakjee
#26: Ezúttal nem megyek hosszasan bele veled, full elvakult vagy a témában és ögtön köszönjük Emesézel bárki hasonlóan negatív véleménnyel van. Ezt a rosszabbra számítottál mesét tartsd meg azoknak akik nem olvasták az eddigi ajnározásaid. Az meg hogy videóban összevetni az eredetovel. Ez a fajta összevetés már a ps1 idejében is egy full ordas baromság volt, legarcade-abb cucc is tud videóban úgy kinézni mint az igazi.
Nem érdekela youtube videó. Személyes tapasztalatot írtam és megteheti jelenleg bárki. A játék messze nem szimulátor és a fizikája gyenge. A látvány jobb lett mint hittem és a hangok is. De még mindig áll hogy a terepközben prevgen megoldásokkal teli az autók hangja meg a porszívók helyett legalább már a sega rally szintjét elérte de még így is alulmúlja a legtöbb autós címet.
Ráadásul mindez belülről is tök steril légpárnás feeling. Szokásos gagyi arcade hibák megvannak ugyan úgy - például mikor a hátsókerekes kocsi egyik oldala kanyar közben fűre megy gázadás közben.. Ívről kijjebb csúszáson túl szar se örténik ami vicc..
Szuper hogy látványra milyen valósnak fest. De eközben köze sincs az egésznek a valósághoz. Itt még egy érettebb óvodás is versenyképes időt mehet a zöld pokolban - amit pedig bárki megtehet élőben saját szekérrel potom 40 euróért (1 körös jegy) . Nemhogy versenygépet nem viszel rajta körbe, egy 100 lovas szarral is biztosítózhatsz utána.

A Forza 7 sajnos arcade-abb horizonos vonalat kapott. De a F6 egy sokkal jobb és dinamikusabb élményt adott mint a Gts. A Pcars 2 minden létező autós tekintetben elveri a Gts-t (értsd fizika, vezetés realizmusa, érzés, ffb), és akkor még az Assetto Corsa mellé oda se tettük. Valahol ezeknél van a szimulátor. A Gtsmaradt azon a félarcade félszimulátor vonalon mint az elődei.
Elismerem fejlődött mindenben az elődökhöz képest. De pont ott fejlődött a legtöbbet ami maximum szájhúzásra adott okot - a hangok és a grafika. És ott a lehető legkevesebbet ahol kellett volna - fizika és szimuláció.
Mindezt egy iszonyatosan kiherélt tartalommal. Majd kap egy alibi karriert is.
Tényleg nevetséges hogy ezt kell agyon hype-olni ebbe teszik a lóvét, és közben a generáció egyik legjobb autós játékát legyártócsapatot meg szétverték. A Gts messze van attól hogy a gen autós játéka legyen. Az olyan játékok mint a Forza 6,Forza 7, Driveclub, Dirt Rally, Pcars 1-2, Assetto Corsa, újabb F1 részek mind elverik. Az egyedüli amivel mutogatni lehet az a fotó mód bullshotjai, abban varázslatos képeket lehet lőni aminek ugyan a valódi ingame-hez köze nincs de akkor is szép.

De a 9-10 pontokat majd kapja szépen mert Sony ex. A valóság azonban hogy ez az eddig látottak és próbáltak alapján 7-8 pontnál aligha érdemel többet, és azt is főként a megszokott profi munőségű körítésnek - zenék, menük, fotómód, bugmentesség, stb- köszönheti.

Részemről ez a vélemény így a demo - avagy a száma alapján beta- alapján. Majd a teljesre is ránézek hamegtömi a használt játék piacot.
32.
Zoli0507
#30: Annyira vagyok elfogult hogy èn voltam az egyik aki ezt a GT-t leginkàbb "köpködte". Mostanàig.
Amire ìrtam az a "ps3" szintű grafika! Màr elnèzèst de ezt mèg a vak esmeralda is làtja hogy ez brutàlis ahogy kinèz
31.
Zoli0507
#29: Ez megint nèzőpont kèrdèse. Pèldàul èn nagy F1-es vagyok. A Formula 1-es pilòtàk azt mondjàk hogy amivel ők tesztelnek, (szimulàtor) sem adja vissza a valòsàgot. Pedig egy "szimulàtor fejlesztèsi költèseg több 10milliò euro ès mèg ez is csak arra jò hogy a mèrnökönek egy tàmpontot ad de nem fedi a valòsàgot.
Innentől kezdve teljesen mindegy pc vagy konzol az összes CSAK EGY JÀTÈK.

Vezettèl màr 500-600Le autòt, jelen esetben AMG mercit?? Ha nem honnan tudod hogyan viselkedik? Milyen gumi van alatta? Milyen a difùzor? Milyen a vàltòàttètel? Milyen a sùlyelosztàs? Az F1-ben pèldàul majd 1000Le-ős autòkkal jönnek ki kanyarbòl padlògàzon!!
Minden attòl függ hogyan van beàllìtva, a versenyautòk nem arra vannak tervezve hogy tùl kell èlni benne, hanem arra hogy a lehető leggyorsabbban èrjèl körbe.
30.
SES_HUN
#28: Kedves Zoltán nem látod a fa..tól az erdőt,mert elfogult vagy,és a jövőben tiszteljük meg egymást, szerintem semmi sértőt nem mondtam ráadásul nem is neked szólt.
Remélem örömödet fogod lelni a játékban és nem fogod úgy érezni magad,hogy nyitott szájjal rohangálsz a fa..erdőben.
29.
SES_HUN
#26: Szerintem nézz meg egy asetto corsat kormánnyal PC-n és hasonlítsd össze a valósággal,és ne a visszajátszást nézd hanem a belső nézetet.
Komolyan elhiszed hogy nem tör ki az autó segge ha besokalsz vagy padlógázon gyorsítasz ki,főleg egy 500-600 lóerős autónál?
Nekem az AMG mercivel is alig akart keresztbe állni segítségek nélkül.
Nem kötekedésből írtam nehogy félre érts,megértem ha tetszik a játék,nen vagyunk egyformák.
28.
Zoli0507
27.
SES_HUN
#25: +1 Én se értem mi ebben ami olyan hű de jó,4. részig nagyon szerettem ezt a sorozatot,azóta egyhelyben toporog,kipróbáltam a zárt bétát ,erre meg azt mondták sokan hogy mennyivel szebb meg jobb,hát szerintem ugyanaz,grafika még mindig ps3 szint,de jól felsoroltad a legnagyobb hibáit a játéknak,
26.
Zoli0507
#25: Ezt most tènyleg nem "csakazèrt is elven". HA!! HA pèldàul Te valòban tudod milyen egy szimulàtor, kèredezem èn. Mièrt nem jelented fel őket? Megveszed majd beperled hogy ez nemhogy nem real simulator, de mèg arcade-nak is közepes. Rohadt nagyot szakìthatnàl es mèg a "pàlyàd" is elindulna :D

Egyèbkènt, kizàròlag sajàt tapasztalat illetve vèlemèny. Nem csak neked szòl. A youtube adott, nos akik most nyüstöltik a GT demot azoknak. Nèzzenek meg egy DTM, LeMans...belsőkameràs felvètelt. Majd a Gt-ben vezessenek szintèn belső kameràban.
Ezt nem lehet letagadni bàrki linkelni tudja, de jelenleg a GT àll hozzà a legközelebb. Màrmint èrzèsben ès realizmusban. Hogy szimulàtor vagy sem azt nem tudom megomndani. Nem vezettem egyetlen egy versenypàlyàn sem.
Èlmenyben viszont.. èn komolyan nem gondoltam volna hogy ennyire jò lesz. Mèg!!! Pedig GT-ről beszèlünk, de a sebessèg èrzet is kurva jò. A porszìvòhangok pedig tènyleg a mùlt. Aki màst mond az először is vegyen fülest. Beszaràs milyen öblös az autòk hangja. Komolyan lenyűgözött (bàr lehet azèrt mert az eddigi videòk alpjàn sokkal rosszabbra szàmìtottam)

Ennek ellenère abban teljesen igazat adok neked hogy a vèn japòt màr règen nyugdìjazni kellett volna
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...