E3 2018: Vadiúj Ghost of Tsushima-infók - frissítve!

  • Írta: zoenn
  • 2018. június 12.
  • Képek
A Sucker Punch egy lenyűgöző demót villantott a Sony buliján ma hajnalban. Szerencsére megeredt a fejlesztők nyelve és egy rakás friss infót árultak el a nyitott világú szamurájos címről. A nagy adag screenshotról már nem is beszélve.

Ahogy az várható volt, a Ghost of Tsushima beváltotta a reményeket a Sony idei showján. A demó után lássuk, miről szól az inFamous fejlesztőinek nyitott világú szamurájos címe, köszönhetően a PlayStation Blogon feltűnt új információknak.

A játék a mongol invázió idején, azaz 1247-ben játszódik. A tatárjárás tehát a szigetországot sem kerülte el, a hátteret pedig a feudális Japán szolgáltatja. Főszereplőnk Jin Sakai, egy hatalmas szamuráj harcos, akinek története nemcsak a történelemkönyvekből, hanem a szamurájos mozifilmekből is nagy kanállal merít.

A sztori egy bosszúról, pontosabban annak beteljesítéséről szól majd, de a remény minden haragnál erősebb. Tsushima szigetét teljesen bejárhatjuk, és persze kardozhatunk, ahogy a csövön kifér.

Jint egyébként egy Masako nevű másik karakter is elkíséri útján, aki egy onna-bugeisha, azaz egy női szamuráj. Céljuk, hogy megtisztítsák otthonukat a mongol támadóktól, persze a lánynak is megvan a saját tragikus háttere.

A főszál mellett a Ghost of Tsushimában számos mellékküldetést is elvállalhatunk, rengeteg mellékszereplővel megspékelve. Mindezek a játék fontos alkotórészét képezik, pont mint a The Witcher 3-ban - nemcsak a karakterünk tápolása miatt kerültek be. Maga az E3-as demó is egy mellékes missziót mutatott be.

A rengeteg piros levél egyfajta metafora a játék történetére nézve. Kezdetben még egyetlen piros levelet vesz fel Jin, ám később több is lesz belőle, utalva arra, hogy a csapat számtalan ötlettel vértezte fel a Ghost of Tsushimát.

Az anyag kizárólag PS4-re készül, megjelenési dátum még nincs.

 
Update! Közben kiderült még néhány érdekes részlet a játékról:
 
  • A készítők ígérete szerint a Ghost of Tsushima vizualitása nagyon letisztult lesz és teljes mértékben a minimalizmusra fókuszál, ami egyfajta főhajtás a japán kultúra előtt. 
  • A bemutatott demóban nem volt nyoma egyetlen UI-elemnek sem, de a végleges változatból természetesen ez nem fog hiányozni.
  • Az alkotók hatalmas szabadságot ígérnek és szeretnék, ha a játékosok elvesznének a Ghost of Tsushima szigetének szépségeiben.
  • A fejlesztés három kulcsszava, a "mocsok, vér és acél", amivel a készítők tulajdonképpen le is írják, miről szól a játékuk.
  • Lesz karakterfejlődés, ráadásul nemcsak a harcokon lesz a hangsúly, hanem akár lopakodhatunk is.
  • Az E3-as demó végén látott Jin és Masako közötti küzdelem nem egy lezárt arénában zajlik, hanem bizony ilyenkor is megmarad a játék nyitott világa, így ezért is hallhatjuk a háttérben, ahogy lóháton érkezik a mongol erősítés.
6.
Darksiders84
Ez a játék valami iszonyat jónak tűnik nagyon egyedi és kimondottan gyönyörű első napos vétel mivel szerettem az Infamoust is de ez a világ olyan ritka mint a western.
5.
kexiaxel
Első napos vétel az biztos.
Évek óta egy ilyen játékra várok! :)
3.
simon 555
Remélem kap egy japán szinkront nálunk is, mert az angol eléggé furi és nem odaillő volt.
1.
chinesequality
Ghost of Tsushima, Sekiro Shadow Die Twice, Nioh. Elvagyunk halmozva szamurájos játékokkal. Itt a környezet és az alapötlet ( Japán mongolok általi megszállása ) az ami tetszik. A Sekiro esetében meg a nyomasztó hangulat meg a harc. Szerintem itt valamivel realisztikusabb lesz, bár ki tudja. Én azért örülnék ha ilyen jellegű játékok mondjuk Kínában vagy Koreában is játszódnának.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...