Na, de ki is ez a Digital Scapes? Egy kanadai fejlesztőcsapatról van szó, amit egykori BioWare-, Radical- és Relic-veteránok alkotnak. Korábban a Dying Light Be the Zombie módját készítették el a Techlanddel közösen. Szakterületük a PvP, vagyis a kompetitív multiplayer, velük kötött partnerséget nemrégiben a CD Projekt RED, így besegíthetnek a Cyberpunk 2077 fejlesztésébe.
A csapat honlapja szerint a srácok jártasak a PC-s és konzolos játékok fejlesztésében, nem áll távol tőlük a harc- és a küldetésdesign, az animációk és a felhőszolgáltatások sem. Hivatalosan "a Cyberpunk 2077 munkálatai során használatos technikai megoldások fejlesztésébe" segít be a Digital Scapes, de nem lennénk meglepve, ha a szerepjáték többjátékos módját kalapálnák.
A jelenlegi hivatalos állásfoglalás szerint a megjelenéskor nem lesz multi a Cyberpunk 2077-ben, de a CD Projekt RED nem zárta ki, hogy a premier után valamikor felkészítenék rá a játékot.
ÉS akkor a harcrendszerbe nem csak a nyomkodás tartozik bele, hanem az is, hogy melyik ellenfélnek mi a gyengéje. Ott a sok spéci méreg, buff pia, amit főzni tudsz. De ott vannak a varázslatok is. Az Yrden-t ki lehet húzni úgy, hogy full AOE lesz a karaktered, végig DOTol mindenkit. Később lehet mutálódni, hogy az Aard a lökés mellett fagyasszon is. Medve harcstílussal és a Quen-el erős tank lehetsz, ami minden előtt megáll, vagy lehet full varázslós a cuccod és rommá égetheted a népet. És ehhez vannak megfelelő ellenfelek is, szóval nagyon jól működik együtt az egész.
Igazán hozzátesz a játékhoz és ezen keresztül a karakterhez is ez a dolog. Szerintem a harcrendszer marha jó volt. De igen, a ló tényleg hülye :)
Szóval ezek utána nyugodtan jöhet multival, egyáltalán nem találom halott ötletnek, sőt az eladásokat is igen csak megdobja ha jól fog működni. A singleplayer kárára meg egyáltalán nem fog menni, ha elég ember dolgozik rajta.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.