Multispecialista is dolgozik a Cyberpunk 2077-en

  • Írta: zoenn
  • 2018. október 9.
  • Biznisz
Link másolása
A CD Projekt RED bejelentette, hogy hosszú távú stratégiai partnerséget kötött egy külső fejlesztőcsapattal. A Digital Scapes leginkább PvP-re specializálódott, ebből pedig arra következtethetünk, hogy multiplayer is lesz a Cyberpunk 2077-ben.

Na, de ki is ez a Digital Scapes? Egy kanadai fejlesztőcsapatról van szó, amit egykori BioWare-, Radical- és Relic-veteránok alkotnak. Korábban a Dying Light Be the Zombie módját készítették el a Techlanddel közösen. Szakterületük a PvP, vagyis a kompetitív multiplayer, velük kötött partnerséget nemrégiben a CD Projekt RED, így besegíthetnek a Cyberpunk 2077 fejlesztésébe.

A csapat honlapja szerint a srácok jártasak a PC-s és konzolos játékok fejlesztésében, nem áll távol tőlük a harc- és a küldetésdesign, az animációk és a felhőszolgáltatások sem. Hivatalosan "a Cyberpunk 2077 munkálatai során használatos technikai megoldások fejlesztésébe" segít be a Digital Scapes, de nem lennénk meglepve, ha a szerepjáték többjátékos módját kalapálnák.

A jelenlegi hivatalos állásfoglalás szerint a megjelenéskor nem lesz multi a Cyberpunk 2077-ben, de a CD Projekt RED nem zárta ki, hogy a premier után valamikor felkészítenék rá a játékot.

8.
8.
Fata Morgana
#3: Nem csoda, mert nem nevezném harcrendszernek a Dark Souls-ok és a Bloodborne után valami irtó gagyi csapkodásnak hatott az egész, kajak szenvedtem tőle.
7.
7.
kastorhun
#5: Hozzátenném hogy a harcrendszerében valami elképesztően zseniális volt a koreográfia. Végre nem egy Skyrime retardációs csapkodás volt, hanem egy valóban kidolgozott profi koreográfia.
6.
6.
almaspite
#5: Nem akarok nehézségi szintekkel dobálózni, de witcher 3-ban a legnehezebb nehézség is pofon egyszerű volt. Én azt sajnálom a talent rendszert is vissza vették a 2 után, illetve nem történtek olyan lényeges változások a képességben a perket hatására. Összetételbe sokat javítottak a kiegészítők, blood and wine-ba kerültek bele azok a dolgok amivel tényleg el lehet mondani, hogy különböző buildeket lehetett kihasítani Geraltból. Persze kellett is a plusz dps mert jött a new game+ .
5.
5.
#3: Szerintem az a harcrendszer jó volt. Tökéletesen követte a leírás és sztori szerinti harci stílusát egy witcher-nek. Könnyebb fokozaton persze egygombos csapkolódás volt, de ha eléggé felraktad a nehézséget, akkor keményen izgalmas volt. Ilyenkor már Dark Souls szintű a játék, egyet kapsz, vagy max kettőt és halott vagy, meg olyan debuffok vannak, hogy nem tudod kipotizni. Ott el kell kerülni, védeni minden csapást még egy csapat tolvajnál is, nemhogy később a ködárnyaknál, vagy a csapatokban támadó őrült pókoknál.

ÉS akkor a harcrendszerbe nem csak a nyomkodás tartozik bele, hanem az is, hogy melyik ellenfélnek mi a gyengéje. Ott a sok spéci méreg, buff pia, amit főzni tudsz. De ott vannak a varázslatok is. Az Yrden-t ki lehet húzni úgy, hogy full AOE lesz a karaktered, végig DOTol mindenkit. Később lehet mutálódni, hogy az Aard a lökés mellett fagyasszon is. Medve harcstílussal és a Quen-el erős tank lehetsz, ami minden előtt megáll, vagy lehet full varázslós a cuccod és rommá égetheted a népet. És ehhez vannak megfelelő ellenfelek is, szóval nagyon jól működik együtt az egész.

Igazán hozzátesz a játékhoz és ezen keresztül a karakterhez is ez a dolog. Szerintem a harcrendszer marha jó volt. De igen, a ló tényleg hülye :)
3.
3.
almaspite
#2: Mellesleg azt megjegyzem, hogy witcher 3-ban utáltam a harcrendszert.
2.
2.
almaspite
Mondták páran, hogy a harc rendszeren látszik, hogy lerágott csont vagy semmi különleges nincs benne. Én üzenem nekik, hogy dobják ki az ablakon amivel játszanak. Egy fps... őszintén mit lehetne még mutatni egy fps-ből. De a cd red project tovább ment és azt mondta, hogy még is mutatok valamit. Igaz van benne lopott ötletek, de őszintén miben nincs. Még ilyen egyedileg összerakott harc rendszert egy fps RPG-ben a gameplay videóból más játékba még nem láttam. Codosok megnyalták volna a 10 ujjukat ha ilyet összetudtak volna kalapálni az activision az alatt a 8 rész sci-fi lövölde alatt.

Szóval ezek utána nyugodtan jöhet multival, egyáltalán nem találom halott ötletnek, sőt az eladásokat is igen csak megdobja ha jól fog működni. A singleplayer kárára meg egyáltalán nem fog menni, ha elég ember dolgozik rajta.
1.
1.
Matt8888
Valószínűleg kidolgozott lesz a multi több ízben, Azon sem lepődnék meg, ha valami új mókával jönnek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...