Remek nyitóhéten van túl az új Assassin's Creed

  • Írta: zoenn
  • 2018. október 12.
  • Biznisz
Link másolása
A sorozat történetének legjobb első heti eladását produkálta az Assassin’s Creed: Odyssey, legalábbis ebben a generációban - jelentette be a Ubisoft. Pontos számokat nem közölt a francia kiadó.

Habár a brit toplistán csak a második helyet csípte meg az Assassin's Creed: Odyssey, mégis rekordot döntött. Legalábbis házon belül: a Ubisoft szerint a széria történetének legjobb első heti eladásait produkálta a játék ebben a generációban, ezzel tehát a tavalyi részt, az Originst is sikerült lenyomnia az ókori Hellászban játszódó anyagnak.

Már a Steamen is elég népszerű a játék, a Valve rendszerében is sokkal többen játszottak vele, mint a széria többi darabjával. A Ubisoft nyilatkozata alapján a mikrotranzakcióból is sok pénz folyt be. Pontos eladási számok nincsenek, de az biztos, hogy ténylegesen eladott kópiákat említ a kiadó, nem pedig leszállított példányokat.

"A játék minősége és a játékosok bátorító reakciói alapján az Assassin's Creed: Odyssey a legjobb teljesítményű Assassin's Creed-játék" - zárta a sorait a Ubisoft értékesítési vezetője, Geoffroy Sardin.

9.
9.
#7: A kisebbeken önmagában is működik még a fejes, nagyobbaknál devastating shot kell hozzá, a maradékot pedig (pár kivétellel) a critical assassination kimaxolva leszedi. Általában a polemarch-ok ússzák csak meg a dolgot, nekik az életük fele kb megmarad, de egy szintén kimaxolt hero strike-kal a másik felét is gyorsan el lehet tüntetni, és mások sem veszik észre, hacsak nem közvetlen ott állnak.

Csak rá kell erre gyúrni, a megfelelő itemek, perkek, engraving használata esetén ugyanolyan a lopakodás mint tavaly.

#6: AC3 óta mindegyik részben, ahol több város/sziget is volt, minden jelentősebb településnek volt legalább 2 olyan pontja, ahova lehetett utazni, pl. kikötő, nevezetesség. Nem viewpointok voltak, szinkronizálni nem kellett. Ezek mellé jöttek a viewpointok, amikhez az AC4 óta lehet utazni. Itt viszont kizárólag utóbbihoz lehet.

Akkor idegesítő ez, ha olyan helyre mennél a városon belül, ami mindegyik viewpointtól messze van. Tegnap nekem pont a kikőtőbe kellett menni, ahol mellesleg a hajót is lehet hívni ugye, de utazásra nem használható, úgyhogy a városban lévő pontra kellett utazni és sétálni onnan.

Egyébként tengerről beutazva bárhova, a hajó ott marad a nyílt vizen, és vissza is lehet rá ugrani bármikor. A Black Flag megoldása sokkal jobb volt ennél szvsz.
5.
5.
ollie92
#4: Bocs, a városok viewpointjaikra nem lehet. Csak a "megmászottakra".
4.
4.
#2: Pont hogy fordítva van, azokra lehet, de a településeknek nincsenek dedikált viewpointjaik. És igen, a predator bow elég fölösleges lett így, de igazából sosem volt instakill már az Originsben sem, ugyanúgy csak statoktól függ a dolog. A devastating shot többet sebez (jobban skálázódik), és annál is alig van "bullet" drop, használd azt. :)
2.
2.
ollie92
Ami fáj, hogy a viewpontokra nem lehet gyorsutazni, a predator bow már nem insta kill fejlövéskor. Nem értem ezt miért kellett elbaszniuk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...