A valós idejű hajszimulációt eddig nem nagyon sikerült megoldaniuk a programozóknak, de az Electronic Arts és a DICE már a jövő technológiáján dolgozik. A következő generációban már élvezhetjük is.
Az EA és a DICE kiadott pár techdemót arról, hogy milyen hajrendereléssel bővül a Frostbite Engine funkciótára a következő generációban. A cél az, hogy a hajszimuláció valós időben menjen végbe. Nem csupán a fizikának megfelelően változik majd a hajkorona, a színváltozás is dinamikusan megy végbe, mégpedig úgy, hogy a frizura térfogata nem változik.
A DICE hamarosan további videókat tesz közzé a Frostbite nextgen képességeinek prezentálására.
Mert amíg ezeken a bemutatókon többnyire egyetlen egy valamit totál üres térrel mutatnak be kb miliós konfiggal addig egy open world játékban van ezer karakterk + több millió textúra is akár.. Szóval egy olyan game amibe minden "tech demo szerű" SOHA nem lesz. Valamit mindig be fognak áldozni, hogy legyen FPS is hogy az emberek játszani is tudjanak a játékokkal és ne 0-1 fps-es diavetítés legyen..
Kár mert olyan füst, víz, rombolás szimulációk vannak már hogy a bokát lefossa az ember :(
Adja magát a kérdés ki is az igazi aberrált?
CD projekt good
Praise Geraldo
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.