Készül az új Saints Row, folytatódik a Metro is

  • Írta: fojesz
  • 2019. augusztus 14.
  • Bejelentés
Link másolása
A THQ Nordic pénzügyi helyzetjelentéséből tudtuk meg, hogy a kiadó több nagy címét is melegen tartja a jövőben: folytatódik a Saints Row és a Metro, és úgy tűnik, végre a TimeSplittersszel is történik majd valami.

Sajnos egyik játékról sem tudtunk meg túl sok részletet. Az új Saints Row kapcsán annyit árult el a kiadó, hogy a Volition már javában dolgozik rajta, ezúttal pedig nem egy mellékágat kapunk majd, a 2013-as negyedik rész után ez lesz az első teljes értékű epizód a sorozatban.

Még májusban hallhattunk arról, hogy a 4A Games "egy még be nem jelentett, megjelenés előtt álló AAA-s játékon dolgozik", a THQ Nordic pénzügyi helyzetjelentésén azonban a cég vezérigazgatója, Lars Wingefors megerősítette, hogy egy új Metro érkezik majd az ukránoktól.

Végül érdemes megemlíteni, hogy úgy fest, végre a TimeSplitters-sorozat is visszatérhet, a kiadó legalábbis leigazolta a Free Radical Design veteránját, Steve Ellist, hogy "segítsen felvázolni a franchise jövőjét". Ez persze nem sok konkrétum, de mindképpen komoly terveket sejtet.

28.
28.
Juha
#25: Nekem is addig tartott a Far Cry, amíg be nem jöttek a szörnyek. Egyszerűen nem ilyen játékhoz ültem le játszani, ha az elején van utalás ilyenekre, akkor elfogadom, de így anno lesokkolt, és töröltem a francba (nem a korlátlan, bármit tecsőn keresztül megnézős kort éltük még akkor).
27.
27.
crytek
#26: Elsőt a Crytek csinálta a 2-tól meg már az Ubisoft persze hogy más lett. 2volt a legszarabb voltak benne jó dolgok ,de mindent kinyírt a halálosan unalmas utazgatás
26.
26.
ollie92
#25: Far Cry számomra addig volt kellemes, amíg nem voltak szornyek. Vége felé eléggé OP elemekkel pikk-pakk szétbasztak. Nem is értem minek kellettek....FC2 meg már nem is volt valójában Far Cry, szerintem egy új IP-t akartak eladni a már befutott címmel, de nálam 90% betalált, vagy 3x kimaxoltam, amit nem szerettem benne az a monotonitás és a sok utazás :(
25.
25.
crytek
#23: "Far Cry-ban pedig a szörnyek behozatala nem volt egy túl jó döntés szerintem, egyrészt elég OP-k voltak, másrészt a lopakodás is sokkal nehezebb volt ellenük"

LOL örülök hogy te lopakodni akartál a Far Cryban.. OP-ok meg egyetlen egy helyen voltak a szörnyek legnehezebb szinten alatta pite. Legnehezebb szinten átértékelődött a szörnyes pályákon a megyek előre simán és darálok. Rendesen büszke voltam magamra ,hogy sikerült végigvinnem. A végén már sokszor kapartam magam főleg a főellenségnél
24.
24.
FlexSteel
Az Exodus esetében egyszer futottam bele BUG-ba PS4-en, de az sajnos olyannyira meghatározó volt, hogy elment az egésztől a kedvem hónapokra. A sivatagos pálya vége fele jártam. Mindent megcsináltam amit addig lehetett, rengeteg dolgot felfedeztem és végigszenvedtem sok bunkert, helyszínt. Ahogy haladtam egy küldetés felé a gép egyszer csak bekresselt és kidobott. Visszatöltésnél jelezte a játék, hogy a mentés megsérült, de talált egy régebbit amit ha akarok betölt. Így is lett. Minden amit azon a pályán csináltam elveszett és visszadobott az előző helyszín végére. Több hetes játékom ment a levesbe. Nem tudom, hogy ez a játék vagy a gép hibája inkább, de azért haragszom a készítőkre, hogy nem tudtak egy több részből álló manuális mentésrendszert csinálni, mint minden normális játék esetében, ahol az automata mentés mellett lehetőség van többet is létrehozni.
23.
23.
kryszisz
#22: Én nem is akartalak meggyőzni róla, hogy a HL 2 jó játék, hisz ez egyéni preferencia kérdése, pusztán csak rávilágítottam, hogy voltak mindkét részben olyan dolgok, amik a maguk idejében forradalmiak voltak, ezért tekintenek rájuk mérföldkőként, és kultjátékként. Ennek semmi köze ahhoz, hogy jó e a játék vagy sem. Az meg, hogy volt ugyanazon évben egy FC vagy Doom 3 (esetleg Painkiller) csak nekünk, játékosoknak volt jó, soha olyan éve nem volt azóta az FPS rajongóknak, talán a 2007-es ami felér hozzá, hisz ott is voltak finomságok. Far Cry első 3 pályája nálam en bloc minden idők legjobbjai között van, főleg hangulatban zseniális, Doom 3-at úgy 10x végigvittem, nagyjából csukott szemmel is menne, és most beszereztem PS4-re is, lesz majd egy hard végigjátszás ott is. A Half Life 2-t nálam (a fizikával való bohóckodáson túl) az emeli a fent említettek fölé mégis, hogy szakaszról szakaszra meg tudott újulni valamivel, hol egy jármű, hol irányítható bogárkommandó, hol a gravity gun stb., míg pl. egy Doom 3-nak (annak ellenére, hogy benne van a top 10 FPS-em között) ha láttad az első 4-5 pályáját, akkor láttál mindent, ami a játékmechanikát illeti, max a design ami változott utána. Viszont, hogy az is egy technológiai mérföldkő volt, az tagadhatatlan, hisz míg a HL 2 fizikában és mimikában brillírozott, addig a D3 a dinamikus bevilágításban/árnyékolásban tett múltidőbe mindent, amit addig ezekkel a szavakkal reklámoztak. Far Cry-ban pedig a szörnyek behozatala nem volt egy túl jó döntés szerintem, egyrészt elég OP-k voltak, másrészt a lopakodás is sokkal nehezebb volt ellenük, ezért is mondom az első 3-4 pályát a legjobbnak, ahol még csak emberi ellenfelek voltak. Viszont így is a Crytek messze legjobb játéka, holott ez az, ami eredetileg techdemonak indult.
22.
22.
crytek
#20: Ami kult game az ma is kult game...

Ne menjünk olyan régre elég ha csak a Hl2-vel egy időben megjelent játékokat nézem Far Cry , Doom 3 Hl2-öt elég volt egyszer végigvinnem kb soha elő nem venném megint..ellenben a FCban már van vagy 8-10 és minden évben újra végigjátszom. A doom 3 is már vagy 4-5 végigjátszásnál tart.
Attól nem estem hogy volt benne fizika..
De ez a saját véleményem ezért is írtam ,hogy elolvasom és meghallgatom más véleményét mi benne a jó szerintük, de nem érdekel mert engem nem befolyásol...Egymást úgyse fogjuk soha meggyőzni a saját igazunkról mivel a sajátunk..
21.
21.
TrishtanAG
Múltkor elcsodálkoztam, hogy ugyanazok követték el a Saints Row-szériát, akik a Summonert és a Descenteket is készítették annó.
20.
20.
kryszisz
#17: Hát haver, ha te nem látod azt, hogy a MEGJELENÉSEKOR mitől is volt óriási szám mindkettő HL, akkor - már bocs -, de buta vagy, nincs erre jobb szó. Azt állítani, hogy 10-20 évvel később már nem kimagasló, amit akkor adtak (pedig még ez sem igaz, hasonlítsd már össze kérlek a HL2, vagy ha már erről van szó, a Metro fizikájat), pusztán anakronizmus, ma már a Wolf 3D is csak egy FPS, akkoriban pedig műfajt termett. Egy idő után minden létező dologra rá lehet mondani, hogy nem nagy szám, csak épp semmi értelme, lévén fejlődik a világ, az a dolgok rendje, hogy ami egyszer ütött, később sztenderd legyen. Ha ennyire nem tudod helyén kezelni a dolgokat akkor sokkal szűklátókörűbb vagy, mint gondoltam.
19.
19.
Ooorky
#17: Ami anno half-life-okban kimagasló volt az ma már alap.

Pl. az első rész fél kézzel kivégezte a klasszikus fps-eket azzal, hogy a játékost nyitott, titkokkal teli pályák helyett egy csőbe rakta és agyonscriptelte eseményekkel az útját, filmszerű élményt adva.
18.
18.
Diabolis83
Neeee, a Metrót neeeee!!!!!
Annyira szépen zárták, különösen a jófiús befejezéssel, hogy nagyon. És tapasztalataim alapján minél több része van valaminek, annál gyatrább lesz a végeredmény...
Volt benne bug ez tény, egy egész darabba sikerült belefutnom. Két végigjátszás alatt...
17.
17.
crytek
#14: Azért hogy miket írnak róla. Ezek a más általi dolgok nem befolyásolnak a döntésemben. Tehát ha pl a világ 3/4-re isteniti alapkönek tartja pl a half life szériát akkor én nem állok be melléjük mert toltam őket és én tudom hogy egy deka kimagasló nincs egyik gamebe se ami ekkora hájpot igényelne. Elolvasom ki miért isteníti de valahogy mégse látom azokat a dolgokat.
14.
14.
kryszisz
#12: Ha más nemigen érdekel, akkor miért is olvasod MÁSOK véleményét? Kicsit ellentmondásos, nemde? DA: I nagyjából minden nagyobb online vagy nyomtatott magazinnál vitte a Goty-t 2015-ben, nem nehéz utánanézni. Uncharted első három részében MINDEN fegyverrel ugyanolyan volt lőni, az ellenfelek jobban nyelték a golyót, mint egy Division-ben, ami elég ciki, tekintve, hogy utóbbi a loot-shooter. A lopakodás a legtöbb esetben nem működött, a természetfeletti szál mindegyik rész esetében oltári baklövés volt, a fejlesztők szerint ez egy játékba öltött kalandfilm, erre csak az első részben több rosszarcút iktatunk ki, mint az összes Rambo filmben együttvéve. A karakterek pedig magában a 4. részben (ami viszont szerintem is zseniális, bár a gyökér AI miatt az sem 10/10), kidolgozottabbak voltak, mint a trilógiában összesen. Más játékokat ennyi hibáért keresztre feszített volna mind a sajtó mind pedig a játékosok. És félre ne érts, elvoltam velük, de a hibátlantól nagyon messze vannak, az én szememben a leginkább túlértékelt játékok lettek, pont a sok felmagasztalás miatt, amit előtte olvastam. Wolfival pedig tényleg el lehet lenni, nem mondtam, hogy nem, beletettem 20 órát az NC-be. Épp csak úgy röpködtek rá a 9 pontok megjelenéskor, mintha ez lenne a jelen generáció Half Life 2-je, holott még a New Order szintjét sem érte el, ami meg a RtCW-nek nem ért a nyomába, főleg ami a változatosságot illeti. De elég sok játékot tudnék mondani, ami eléggé túl van értékelve, akár kritikusok, akár játékosok által.
13.
13.
Papus
#9: Az előző kettőt imàdtam, de nekem az exodus csak néha jött be... Ugyanazt a két alapanyagot kajtattad egy elég unalmas nyílt világban. És igen, elég bugos néha. De azért vannak jó pillanatai:-)
10.
10.
crytek
#9: Azt nem tudom hol olvastad az év játékát a DA I-ről.. Mindenhol egy grindelős mmonak mondja amit single playernek adtak el szóval egy rakás fos... Jót nem olvastam róla :)

Uncharted sorozat isten hiba nincs bennük.. részről részre egyre faszább lett.
Wolfik jók hozzák amit kell semmi extra de kikapcáskodni jók
9.
9.
kryszisz
#8: Hát, ez az olvasok róla dolog rá kellett jöjjek, hogy nem túl bejövős taktika. A DA:I mindenhol év játéka lett anno, holott a sztorin és a lore kidolgozásán kívül egy merő dögunalom volt az egész játék. A Wolfenstein: New Colossus 87 pontos metacritic átlaggal bír, miközben a New Order a grafikát leszámítva mindenben köröket ver rá. Az Uncharted első 3 részét a prevgen legjobbjai közt tartják számon, pedig a gunplay az egyik legrosszabb, legsúlytalanabb amit valaha TPS-ben láttam, és hiába kiváló ezen kívül - szinte - minden, azért ez eléggé nagy negatívum, tekinve, hogy a játékok cirka 70%-ban lövöldözünk. És még hosszan lehetne folytatni a sort, nemcsak kritikusi, de felhasználó visszajelzések szerint is. Szeretek tájékozódni én is olyan játékokról, amikhez még nem volt szerencsém, de azt tapasztalom, hogy az adott produktumhoz érve több pofáraesés ér mint nem, köszönhetően a vélemények alapján felállított prekoncepcióimnak. De azért azt én is remélem, hogy az Exodus tényleg jó, mert én sem próbáltam még:)
8.
8.
crytek
#7: Úgy hogy ami nincs meg olvasok róla. És az irtózatos gépigényen kívül nem igen rottak fel bugokat. Bár ezek a dolgok is kétélű fegyverek van akik xy dolog felidegesít és bugosnak tartja más meg szót se emel róla.
7.
7.
kryszisz
#6: Ahhoz képest, hogy nem tudsz nyilatkozni az Exodusról mindhárom Metro-t múltidőben nevezted királynak a 3. hozzászólásodban, most akkor hogy is van ez?:P Ettől függetlenül ezt a bugtanya dolgot én sem vágom, tekintve, hogy sem a 2033, sem a Last light végigjátszásakor nem futottam bele bugba (max foszforeszkáló csótányba, de hát az kell bele:D), úgyhogy nem tudom milyen kijavíthatatlan hibákról van itt szó.
4.
4.
crytek
#1: Mindhárom metro király volt ezt nem lehet elrontani :)
2.
2.
kastorhun
#1: Nem dolgozik, rendelkezik.
1.
1.
kastorhun
A Saints Row-nak örülök, viszont a THQ túl kevés pénzzel dolgozik egy Metrohoz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...