GC 2019: Disintegration - a Halo-XCOM hibrid

  • Írta: Shifty
  • 2019. augusztus 20.
  • Videó
Link másolása
Játékmenet-pillanatokat is tartalmazó előzetessel jelentkezett Marcus Lehto, a Halo társalkotójának legújabb játéka, a Disintegration, ami így első ránézésre a Halo-sorozatból, a Titanfallból és az XCOM-sorozatból is kölcsönzött elemeket.

A V1 Interactive első játékán ugyan továbbra is csak alig 30 ember dolgozik, de a most látottak alapján úgy tűnik, egészen ambiciózus projektről van szó. A játék története a távoli jövőben, közel 150 évvel később játszódik, amikor egy rejtélyes vírus alaposan megtizedeli a Föld lakosságát. Az emberiség úgy dönt, hogy a tudatukat robotokba töltik át, azt remélve, hogy miután sikeresen leküzdik a vírust, visszaállíthatják a folyamatot és ismét emberként élhetnek a bolygón. 

A kialakult helyzet során persze nem mindenkinek adatik meg a lehetőség, hogy tudatát megmentve élhessen tovább, így polgárháború tör ki a robotok és a még hús-vér emberek között. A véres háborúban mi Romer Shoalt, az úgynevezett grav-cycle lebegő járművek egyik pilótáját alakítjuk majd, aki integráltként a saját hadereje, a Royonne ellen lázad fel. A történet kezdetben 4-6 órás kalandnak ígérkezett, de mostanra közel 12 órásra hízott az egyelőre 13 küldetésből álló egyjátékos mód, amiben a már említett járgányunk mellett az AI vezérelte földi egységeket is mi irányítjuk majd.

A Disintegration helyszíne az Egyesült Államok lesz, így ellátogatunk majd a nyugati partra, az arizonai sivatagba, a Sziklás-hegységhez, de kitérőt teszünk majd Izlandon is.

A játék a tervek szerint valamikor jövőre jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...