Frissítve: Íme, a PlayStation Plus áprilisi kínálata

  • Írta: szlav
  • 2020. április 1.
  • Akció
Valaki idő előtt könyökölt rá a publikálásgombra a PlayStation Access csapatánál, így a vártnál korábban szivárogtak ki az áprilisi PS Plus-ajándékok. Az Uncharted 4 és a DiRT Rally 2.0 párosánál nem is várhatnánk ütősebbet!

Váratlan videó került fel egy röpke ideig a PlayStation Access YouTube-csatornájára. A hivatalos, Sony által futtatott profilon idő előtt látható vált klip ráadásul igen jó hírekkel szolgál: hamarosan két fantasztikus játékot vághatnak zsebre a PlayStation Plus előfizetői.

A párost az Uncharted 4: A Thief's End vezeti - valószínűleg senkinek sem kell bemutatnunk a Naughty Dog alkotását, hiszen az a generáció egyik legkiválóbb PlayStation-exkluzívja. Az időzítés egyébként azért is kiváló, mert januárban az Uncharted: The Nathan Drake Collection járt az előfizetés mellé, így mára kényelmes tempóban felzárkózhattunk a nagy fináléra, ha az eddig kimaradt volna.

Drake kalandja mellé jár egy kis autókázás is - de még miféle! Ha a szivárgás igaz (márpedig nagyon annak tűnik), akkor a DiRT Rally 2.0-ban ülhetünk volán mögé. A Codemasters fejlesztése az utóbbi évek egyik legjobb versenyjátéka lett, és simán a generáció legjobbja a raliszimulátorok közt, így érdemes lesz ezt is hozzácsapni a könyvtárunkhoz.

Update! Nem ért minket meglepetés, a szivárgás pontos volt, így április 7-én már szedhetjük is a két remekművet. Kedvcsinálóként mellékeljük a hivatalos beharangozó videót:

18.
Oldman
Bizony, Colin rally, az etalon!
Ahogy írta Kawada, valóban a játék élvezeti faktora ami bevonzotta az embert, a reális irányíthatóság nem számított, toltuk ezerrel. Nekem még a WRC 3 is bejött, még most is megvan a lemez a PS 2-es konzollal együtt. :) Karcmentes dobozban/lemezzel.
17.
Yanez
#13: Nahát, számomra is az a játék volt a legjobb ralis cucc! :)
16.
frankdelgado
#1: Jelen, de mentségemre legyen mondva, későn kezdő vagyok és van mit behoznom........ Amúgy az előzők közül csak a vitás változatot a golden abyss-t játszottam, de a többit kihagyom. Majd elolvasom a sztorit gyorsan.
15.
Kawada
#14: "Talán mai napig a legjobban irányítható, legélvezetesebb cucc még billentyűzettel is."

Szigorúan élvezeti faktorra és árkád vonalban értendő. Nyilván nem összemérhető egy Project Cars-szal mondjuk. Más világ.
14.
Kawada
#13: Azt én is imádtam. Talán mai napig a legjobban irányítható, legélvezetesebb cucc még billentyűzettel is.

Nekem az autós pályafutásomnak az vetett véget, hogy anno szarért-húgyért beszereztem egy Logitech Momo-t, ami új világokat nyitott meg számomra. Szigorúan manuális sebességváltás onnantól, és belenyaltam "szimulátorosabb dolgokba" és online versenyekbe is különféle rFactor modokkal, ahol pl. 2006-2007 körül konkrétan több száz kört teszteltem, hogy tizedeket faragjak le és megtaláljam az ideális váltó áttétet, kerék dőlésszöget, stb. Irtóra belenyaltam magam. Aztán amikor kiköltöztem szép hazámból, a kormányt nem tudtam magammal hozni, helyhiány is volt kicsit, most pedig már nem nagyon mozgat. És egy kormányról átállni kontrollerre... Na... Nekem nem jön így be.
13.
Neotechtr
Különben, ha már jó kis élvezetes Arcade rally játékoknál járunk, akkor nekem az utolsó hatalmas dobás a Colin McRae Rally 2.0 volt. Azzal először PS1-en játszottam beláthatatlanul sok órát, utána meg PC-n még többet. Nem azt mondom, hogy az óta sem volt egyetlen jó játék sem a kategóriában, de az én ízlésemnek az volt az ultimate minden idők legjobbja. A grafikája mai szemmel nézve elég "telefonos", de ha leülök az elé a játék elé, nekem azonnal átvált az agyam, mert annak idején annál szebb autós játék szinte nem is volt.

Az a játék a totál kezdő nehézségi szinttől, a full profi nehézig mindent kínál. Munkatársakkal egyszer eljött a pillanat, hogy a játékról dumálva kiderült, hogy mind a hárman nagymenőnek érezzük magunkat a játékban úgyhogy le is beszéltünk egy bajnokságot. Egymás után kell menni a pályákon, országonként 9-10 szakasz, 8 ország, találd ki mennyi időt vett ez igénybe. Egész nap ment a vérre menő küzdelem, már a versenyek alatti egy órás szervizparkoknál is ment a váltóáttétel állítás, ha kanyargósabb szakasz jött utána. Nem csak szereni kellett, de azt is néztük, hogy az amúgy random időjárás hogyan alakul a következő két szakaszon és ha esett, akkor ilyenkor ment fel az esőgumi. Hatalmas harc volt és nem lett vége az nap. Ment a PS a játékkal, egész héten nem lett kikapcsolva. Aztán következő szombaton eljutottunk a végére.
12.
Ooorky
#10: Első részt pc-n toltam Logitech G920-szal, ahhoz képest számomra hatalmas visszalépés a PS-es 2. rész, Lancia Stratos írányítása konkrétan katasztrófa dualshock-kal.
11.
DarkLord
Mondtam én is, hogy nagy címekre várhatnuk most a helyzet miatt. A dirt 2 is nagyszerű, de az UC4 az meg olyan lett nálam, hogy félévente tuti kijátszom megjelenés óta. Nincs egy unalmas pillanata a nagy betűs játék minden szinten. Megunhatatlan, pedig a 2. részt tartottam a legjobbank, de többszöri végigjátszás után simán a 4. a legjobb a szériában.
10.
Oldman
8#
Igen, a rallycross az valóban élvezhető, szerettem!
Yanez!
Ahogy Ooorky írja autó típus függő a külső nézetes irányítási milyenség, egy-egy autó szerencsère élethűbben reagál az irányításra. Megszokható, de egy hét kell hozzá. Én is inkább árkádos rallys vagyok! A pályák keskenyek, túlzottan is, emiatt a farolós látványos kanyarbevételeket nehéz megejteni, pláne ugye a furcsa, "megcsúszomegyekamerreaszél visz " effektus miatt.
Középerős ( 300 LE ) négykerekes kocsik a legjobban terelhetőek, a hátsó meghajtásúakat felejtsd el, hóban meg pláne. Konkrétan irányíthatatlanok!! Kb 15-év intenzív konzol-rally játékosként is. :) Azaz :/
9.
Yanez
#7: Hát pedig én kizárólag külső nézetből szeretem játszani a racing cuccokat. Amúgy köszi a kommentet.
8.
Ooorky
#7: Külső nézet tényleg fura, de rallycross-nál jól jön.
Korrigálási lehetőség meg eléggé tipusfüggő, Subaru-kat könnyen vissza lehet terelni, de a főleg régebbi hátsókerék hajtásuaknál ha elkalkulálod vége, blokkol a fék, elrepül a hátulja. Főleg ha Lancia, na azok igazi szörnyetegek.
7.
Oldman
Yanez!
A Dirt valóban nehéz játék, de belső nézetben élvezni fogod, úgy könnyebb irányítani a vasakat, jobban eltalálták a készítők a fizikát. Külső nézetben számomra csalódás, ott olyan, mintha az autónak nem lenne súlya, a gyursulást sem érezni kimondottan. Ha megcsúszol, az ellenkormányzás/gáz alig ad korrigálási lehetőséget valami miatt, csúszol amerre a szél repít. Viszont remekül törnek a kocsik, aprólékosan lehet leamortizálni a vasakat. A hangok is rendben vannak. A grafi a közeli részeknél/tárgyaknál egészen jónak mondható, a távolabbi részek ellenben kidolgozatlanok. A stabil 60-as fps velüdítő! A bajnokságok elnyújtottak, nehezek, időigényesek, én szeretek az időmérőkkel szòrakozni, a saját rekordjaimat megdönteni. Összességében tetszeni fog.
6.
Yanez
#2: Akkor majd egy óra múlva törlöm. :D
4.
Ooorky
#2: Cserébe Season Pass-ok nélkül 6 országot és kb. egy tucat autót tartalmaz.
3.
csongor1996
#1: Én játszottam vele, viszont túladtam rajta. Szóval örülök ha így ki tudom pörgetni megint :D
2.
Neotechtr
#1: A DIRT Rally elég nehéz autós játék, szóval ne ilyen Colin McRae, vagy NFS szintű cuccra készülj.
1.
Yanez
Ha ez igaz, akkor annak nagyon fogok örülni, mert régen nagyon szerettem a rali játékokat, de már vagy 15 éve nem játszottam eggyel sem. Itt az idő! :) Ez egy vérbeli epidémikus "ajándék" csomag! UC4 viszont már a macskámnak is megvan, pedig nincs is macskám. Van itt olyan PS4 tulaj, aki még nem játszott vele?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...