Hitman 3 - utólag érkezik a ray tracing

  • Írta: szlav
  • 2020. november 24.
  • Hír
Link másolása
Az IO Interactive kiemelt figyelmet fordít a Hitman 3 PC-s változatára, amelynek főleg az új Intel-processzorok tulajdonosai örülhetnek majd. Némi üröm az örömben viszont, hogy sugárkövetést csak utólag kapunk.

Partneri kapcsolatba lépett a Hitman-játékokat fejlesztő IO Interactive az Intellel, melynek apropóján megtudhattunk egy-két apróságot a harmadik szezon PC-s változatáról. A fejlesztők elmondása szerint néhány különleges optimalizációs javítást élvezhetnek majd azok, akik legalább nyolcmagos processzorral vágnak neki a 47-es ügynök feladatainak.

Példaként a játék két helyszínét, Dubait és Dartmoort hozták fel. Az Arab Emírségek városában például az Intel csúcskategóriás processzoraival sűrűbb tömegeket mozgathat meg a játék, Angliában pedig komplexebb fizikai törésmodellekre számíthatunk. A játék egyébként alkalmazza majd a variable rate shading technológiáját is, melynek segítségével ott hasznosíthatják a videokártya erejét, ahol az a leglátványosabb javulást eredményezi.

Mindez remekül hangzik, ennek ellenére viszont némi csalódás érheti azokat, akik sugárkövetésre képes GPU-val várják a kopasz bérgyilkost. Az IO Interactive csapata megerősítette, hogy a játék támogatja majd a ray tracinget, de sajnos nem a megjelenés napjától. Utólag érkezik majd az erre vonatkozó frissítés.

A Hitman 3 január 20-án érkezik PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra, Series X/S-re és Stadiára.

1.
1.
GAMEROD
Sűrűbb tömeg.. de nagy vonzerő. Már a Blood Money Murder Of Crows pályáján is épp elég sűrű tömeg volt, pedig az volt vagy 2006-ban. Annál nagyobbat nem igénylek.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...