Ha emlékeztek még, az EA Motive Studios 2015-ben nyitotta meg a kapuit az Assassin's Creed egykori producere, Jade Raymond vezetésével, méghozzá azzal a céllal, hogy új címeket szállítsanak a kiadónak, illetve segítsenek neki betörni a nyitott világú akció-kalandjátékok piacára.
Ehhez képest a Motive neve mellett két anyag szerepel mindössze hivatalosan (besegítettek a Star Wars: Battlefront II-nél, illetve ők készítették a Star Wars: Squadronst), igaz, a háttérben jó ideje szorgoskodtak már az első nagy dobásukon, amely Gaia kódnéven volt ismert. Ezt egy olyan "gigantikus akciójátéknak" szánták, mint amilyen az Assassin's Creed vagy a Grand Theft Auto is, azt azonban lehetett sejteni, hogy a projekt munkálatai nem haladtak túl jól, mert az elmúlt hat évben semmi konkrétumot nem hallottunk róla, 2018-ban pedig újra is kellett kezdeni a fejlesztését. (Jade Raymondról pedig ne is beszéljünk, ő már a Google-t is megjárta azóta.)
A minap a Bloomberg számolt be róla, hogy az Electronic Arts leállította a játék fejlesztését, ami tehát azt sem érte meg, hogy végleges elnevezést kapjon. A projekt törlése nem érinti a Motive csapatát állítólag.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.