Gaia - lelőtték az EA nyitott világú akció-kalandját

  • Írta: fojesz
  • 2021. február 26.
  • Gyászhír
Link másolása
A Bloomberg hozta a hírt, hogy hat év fejlesztés után leállították a Gaia kódnéven futó Electronic Arts-projekt munkálatait. Az anyag egy nyitott világú akció-kaland lett volna, amit korábban az Assassin's Creedhez hasonlítottak a készítők.

Ha emlékeztek még, az EA Motive Studios 2015-ben nyitotta meg a kapuit az Assassin's Creed egykori producere, Jade Raymond vezetésével, méghozzá azzal a céllal, hogy új címeket szállítsanak a kiadónak, illetve segítsenek neki betörni a nyitott világú akció-kalandjátékok piacára.

Ehhez képest a Motive neve mellett két anyag szerepel mindössze hivatalosan (besegítettek a Star Wars: Battlefront II-nél, illetve ők készítették a Star Wars: Squadronst), igaz, a háttérben jó ideje szorgoskodtak már az első nagy dobásukon, amely Gaia kódnéven volt ismert. Ezt egy olyan "gigantikus akciójátéknak" szánták, mint amilyen az Assassin's Creed vagy a Grand Theft Auto is, azt azonban lehetett sejteni, hogy a projekt munkálatai nem haladtak túl jól, mert az elmúlt hat évben semmi konkrétumot nem hallottunk róla, 2018-ban pedig újra is kellett kezdeni a fejlesztését. (Jade Raymondról pedig ne is beszéljünk, ő már a Google-t is megjárta azóta.)

A minap a Bloomberg számolt be róla, hogy az Electronic Arts leállította a játék fejlesztését, ami tehát azt sem érte meg, hogy végleges elnevezést kapjon. A projekt törlése nem érinti a Motive csapatát állítólag.

2.
2.
Anti4730
Azert van ezeknel boven penzuk, hogy talicskaval toljak bele az ilyenr bukott projektekbe meg az anthem nextet is lelottek.
1.
1.
KopyAti
Jó lenne tudni, mi állhat egy ilyen pazarlás háttérben!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...