Így készült el a The Simpsons: Hit & Run Unreal Engine 5-ben

Link másolása
Ugyan tavaly lelőtték a The Simpsons: Hit & Run ambiciózus rajongói remake-jét, azért most kaptunk egy kis betekintést abba, hogy is készült el a projekt.

Ahogy tavaly már beszámoltunk róla, készülőben volt egy rajongói remake a The Simpsons: Hit & Runhoz az Unreal Engine 5-ben, azonban az eredeti játék kiadója lelőtte az ambiciózus projektet. Az ötlet kitalálója, Reubs, a saját YouTube-csatornájára töltötte fel az eredeti alkotás bemutatóját, most pedig egy hosszabb videóban mesél arról, milyen folyamaton ment keresztül a projekt az ötlettől egészen a megvalósításig. Érdemes megtekinteni, főleg, ha kicsit jártasak vagyunk az Unreal Engine működésében.

Sajnos csupán hobbiprojektként nézhetjük a művet, ugyanis nem fog letölthetővé válni jogi akadályok miatt. Mindenesetre ez ismét egy iskolapéldája annak, mennyire könnyen lehet használni az Unreal Engine 5-öt, illetve mennyire sokoldalú eszköz. A videó nagy népszerűségnek örvend, érdemes lesz majd figyelemmel követni Reubs YouTube-csatornáját, hiszen tervezi folytatni a fejlesztést bemutató videósorozatát. Reméljük, nem hagyják parlagon feküdni a játékot, bizonyára sokan örülnének egy folytatásnak, vagy épp egy hivatalos remake-nek!

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...