Tervben voltak, de kaszát kaphattak a GTA IV és a Red Dead Redemption remasterei
- Írta: szlav
- 2022. július 5.
A Red Dead Redemption és a Grand Theft Auto IV felett is elszaladt az idő. A Rockstar Games két konzolgenerációval ezelőtti open world játékai már nem festenek túl fényesen a modern hardvereken, így tehát könnyen ki tudnánk egyezni némi ráncfelvarrással - még akkor is, ha a remasterek csupán a felbontást és a frame rate-et igazítanák a jelen generáció sztenderdjeihez.
A Rockstar-játékok megbízhatónak tartott szivárogtatója, Tez2 most arról árulkodik, hogy a stúdió eredetileg Niko Bellic és John Marston történetét is remasterelte volna, mára azonban felmondtak ezekkel a tervekkel. Csak spekulálhatunk arról, hogy mi lehetett ennek az oka, a leaker szerint azonban jórészt a GTA: The Trilogy - The Definitive Edition gyenge fogadtatása üthette be az utolsó szöget a két remaster koporsójába.
A pletykák szerint egyébként a felújított GTA IV és Red Dead Redemption gyakorlati fejlesztése sosem vette kezdetét, évekig csupán koncepció szintjén létezett a két remaster. A projektek létjogosultságát ugyanis a Rockstar mindig is a felújított GTA-trilógia sikereihez kötötte, azt pedig jól tudjuk, hogy annak a mesének mi lett a vége. Az persze más kérdés, hogy a remastercsomag elsősorban a silány technikai megvalósítás miatt állt földbe pillanatok alatt - ha hasonló kezelést kapott volna a Red Dead Redemption és a GTA IV is, akkor talán nem is olyan nagy tragédia, hogy a Rockstar felhagyott ezekkel a tervekkel.
(mármint rdr-ről beszélek, gta 4-nek nem tudom minek remaster, nem tanultak a többiből? Na meg hol van a gta 1-2 a steamről... hagyjuk már, röhejesek)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.