A Wo Long: Fallen Dynasty producere kiáll a választható nehézségi fokozat hiánya mellett

Link másolása
A Team Ninja stúdió korábbi alkotásai, a Nioh-játékok sem voltak könnyűek, ráadásul a nehézségi fokozatot sem lehetett állítani bennük. Ezt az irányt fogja követni a következő játékuk is.

A Wo Long: Fallen Dynasty a Nioh-játékok készítőinek legújabb soulslike-alkotása lesz. Az MP1st nemrégiben készített egy interjút a projekt producerével, Masaaki Yamagiwával, ahol megkérdezték a szakembert arról, hogy tervezik-e hozzáférhetőbbé tenni a játékukat valamilyen formában. Az alábbi választ adta erre a Team Ninja stúdió munkatársa: "Úgy gondoljuk, hogy jó dolog az, hogy minden játékos számára egy nehézségi fokozat létezik, így mindenkinek ugyanabban a sikerélményben lesz része, amikor egy nehéz akadályon túljut."

Továbbá hozzátette: "Ugyanakkor az is nagyon fontos, hogy különböző módokat adjunk a játékosok kezébe ugyanannak az akadálynak a leküzdéséhez. A Wo Long egyáltalán nem lesz könnyű játék, viszont azon dolgozunk, hogy a lehető legnagyobb szabadságot adjuk a játékosok kezébe, hogy mindenki a maga módján küzdhesse le az elé gördülő akadályokat." A Wo Long: Fallen Dynasty valamikor jövőre érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re. A játék az Xbox Game Pass elsőnapos címe lesz.

16.
16.
Jarl Balgruuf
#15: Cupheadet a 8 éves keresztfiam végigjátszotta, experten is, +DLC.
Röhejes mennyire túl van lihegve a nehézsége annak is.
15.
15.
honest guy
A választható nehézségi fokozatnál van ezerszer jobb is. A változtatható. A Controlban úgy hangolod magadnak a nehézséget, ahogy az neked tetszik. Állíthatod az életerő visszatöltést, a lőszer visszatöltés sebességét, stb. Szerintem is sokkal jobb, ha szélesebb közönséget ér el egy olyan játék, amiben van hangsúlyos történet. Lásd Control és mondjuk ellenpédának ott van a Cuphead.
14.
14.
momant
#11: Tök jó , h így kijelented valamiről , h marhaság. Sztem meg abszolùt nem csak nem érzed. Inkább gondolkozz el a másik véleményén. Végignyomtad pl a niohokat hagy kérdezzem meg? Ezeknek a játékoknak a harcrendszer és a nehézség a legnagyobb erőssége. A stratégia és a kitartás adja az élvezeti értéket. Pár átvezető videón kívül a párbeszédek és a lineáris sztori minimalizált. Nem open world mint az általad felsorolt játékok. Tök értelmetlen velük hasonlítgatni. Már csak azért sem mert minden művészeti terméknek joga van ahhoz , h olyan legyen amilyen. Egyedinek. Aki változtatni szeretne rajta egyszerűen csak nem akarja elfogadni olyannak amilyen, saját akaratát nézeteit akarja mindenre ráhúzni Ettől senki ,semmi lesz gazdagabb, csak egy beszűkültebb egyed.
13.
13.
momant
#7: Az , h hogy néz ki valami ízlés kérdése, mint a sonicnál. Pláne ha az a valami határozza meg az egész terméket. Tök egyértelmű , h már csak financiális okok miatt is változtattak. Az meg , h könnyítik e a játékot fozófia kérdése, de simán lehet ugyanúgy marketing. Nagyon sok embert a nehézsége vonz és az élettel való párhuzam, h akkor haladsz valamiben ha kicsit szenvedsz érte. Semmi köze nincs a telibeszaráshoz. Eddig mindig minőségi terméket tettek le az asztalra. Téged csak egyszerűen zavar , h egy művészeti termék bem olyan amilyennek szeretnéd.
12.
12.
momant
#8: pontosan így. Ezt nevezik művészi szabadságnak, ami nem jó ha megalkuvó. Nekik fontos , h a nehézség által legyen egy szerintük fontos érték benne.
11.
11.
crytek
#8: Jó nagy marhaság amit leírtál

"Ha meg csak rohangálni és csapkodni akarsz, aminek itt semmi értelme nem volna, mert unalmassá tenné a játékot, akkor az ubisoft weboldalát javaslom böngészésre. Azok a játékok pont erre valók"

Se a Skyrim, se a witcher se a gothic se a rpg-k 99.5% nem unalmas csak attól mert ezerszer könnyebb a harc bennük.
10.
10.
nemfontos
Egyébként nagyon jónak tűnik. Ha csak azt tudja amit a nioh, akkor első napos vétel lesz nekem az biztos.
9.
9.
nemfontos
#7: Egyszerűen nem neked való ez a játék és kész. A gp -ben ott van 100 másik amik megfelelőek lehetnek.
Az nem megy hogy ha nekem nem tetszik egy program, akkor követelem hogy alakítsák át olyanná ami majd tetszeni fog...
8.
8.
nemfontos
#3: Akinek ez a műfaj nem tetszik, az keres magának egy megfelelő játékot, ami igen. Nem értem mi ebben olyan óriási gond.
Ezek a játékok úgy jók, ahogy vannak. Így szeretjük őket. Jellegéből adódóan nincs is nagyon értelme nehézségi görbét rakni bele. Itt nem arról van szó hogy kevesebb vagy több csapás kell... hanem arról hogy minden támadás elkerülhető. Gyűjtögetsz, felfedezel, és ha elég erős vagy egy egy ellenfélhez, akkor nekimész. Ha nehéznek érzed, akkor mindig van lehetőséged erősödni egy kicsit.
Ha meg nem akarsz játszani, akkor megnézed youtube -on ahogy valaki más végig játssza helyetted. Probléma megoldva.
Ha meg csak rohangálni és csapkodni akarsz, aminek itt semmi értelme nem volna, mert unalmassá tenné a játékot, akkor az ubisoft weboldalát javaslom böngészésre. Azok a játékok pont erre valók.
7.
7.
crytek
#6: Azért akadnak kivételek akik nem fossák telibe a vásárlóikat.
Sonic filmnél is retek szar volt a sonic kinézete és láss csodát nem akartak bukni lecserélték a vérbe

Vagy ott a Gothic teaser csak azért hozták létre hogy ne az legyen hogy kiadáskot szembesüljenek a kész játékkal hogy a film világ utálja.. ezért létrehozták azt hogy felmérjék kinek mi nem tetszik benne...

Szóval nem mindenki gyökér leszarom cég..
6.
6.
momant
#3: azért ezen a még több embert kiszolgálniban jót mosolyogtam : ). Kb 1 nap alatt meg tudnák oldani , h kevesebb élete legyen a bossoknak , ellenfeleknek vagy kevésbé legyenek gyorsak. Pont az a baj a mai világgal , h elvtelen és minden arról szól , h fizessenek érte minél többet minél többen. Na nekik úgy látszik nem feltétlenül. Ez a filozófiájuk ennyi. Nem tetszik nem veszed meg van elég másik. Az életben sem kéred meg az ellenfelet , h vegyne picit vissza mert neked úgy kényelmesebb : ). Vagy egy filmet sem forgatnak le husszor ,h legyen mindenki számára kedves happy end, szereposztás : )
5.
5.
KopyAti
Akkor továbbra sem jatszok a játékaikkal. Faxom fog vért izzadni, ideget tépni egy játékkal.
4.
4.
Jarl Balgruuf
#3: Van kismillió jàték a casual gamereknek, nehogy már mindennek hozzájuk kellene alkalmazkodjon.
3.
3.
crytek
#2: Pedig nem kevés azoknak az a száma akik játszani szeretnének egy játékkal és nem saját magukat cumiztatni. Nem véletlen hogy sok game-ben van "sztori" nehézség ahol kb nincs is ellenfél vagy ha van csak ráfordulsz kb elpárolognak,mert csak a történet és a világ érdekli az embereket.
De persze dolgozni valamin és még több embert kiszolgálni az már büdös a mai világban.

Nem mellesleg akik szeretnének ezekkel játszani csak nehéz nekik nem ezt várják hogy legyen egy walking sim belőle de egy Skyrim/witcher 3 nehézségű harc már bőven jó volna
2.
2.
DragonBleacPiece
#1: Tobbfelekeppen legyozheto lesz minden akadaly,lesz lehetoseged arra hogy megkonnyitsd magadnak a harcokat,ki akarna egy baby mode jatekot jatszani? Szerintem az hulyeseg ha ultra hard meg story mode is van,legyen egy nehezsegi szint ahogy a keszito eltervezte.
1.
1.
markoci555
szerintem meg hülyeség ilyet kijelenteni, nem lesz mindenkinek ugyan olyan sikerélménye, valaki abbahagyja ha túl nehéz, gyakorlatilag 0 sikerélménnyel, másnak meg az az élvezet, ha sikerül 30 perc alá menni speedrun-ban, mert már annyira keni vágja a játékot
nem véletlenül lettek még easy módnál is könnyebb story módok kitalálva, mert erre is van igény, nem azt mondom, hogy minden játékba így kell, hanem hogy a kijelentése baromság
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...