A Wo Long: Fallen Dynasty producere kiáll a választható nehézségi fokozat hiánya mellett
- Írta: RangerFox
- 2022. szeptember 26.
A Wo Long: Fallen Dynasty a Nioh-játékok készítőinek legújabb soulslike-alkotása lesz. Az MP1st nemrégiben készített egy interjút a projekt producerével, Masaaki Yamagiwával, ahol megkérdezték a szakembert arról, hogy tervezik-e hozzáférhetőbbé tenni a játékukat valamilyen formában. Az alábbi választ adta erre a Team Ninja stúdió munkatársa: "Úgy gondoljuk, hogy jó dolog az, hogy minden játékos számára egy nehézségi fokozat létezik, így mindenkinek ugyanabban a sikerélményben lesz része, amikor egy nehéz akadályon túljut."
Továbbá hozzátette: "Ugyanakkor az is nagyon fontos, hogy különböző módokat adjunk a játékosok kezébe ugyanannak az akadálynak a leküzdéséhez. A Wo Long egyáltalán nem lesz könnyű játék, viszont azon dolgozunk, hogy a lehető legnagyobb szabadságot adjuk a játékosok kezébe, hogy mindenki a maga módján küzdhesse le az elé gördülő akadályokat." A Wo Long: Fallen Dynasty valamikor jövőre érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re. A játék az Xbox Game Pass elsőnapos címe lesz.
Röhejes mennyire túl van lihegve a nehézsége annak is.
"Ha meg csak rohangálni és csapkodni akarsz, aminek itt semmi értelme nem volna, mert unalmassá tenné a játékot, akkor az ubisoft weboldalát javaslom böngészésre. Azok a játékok pont erre valók"
Se a Skyrim, se a witcher se a gothic se a rpg-k 99.5% nem unalmas csak attól mert ezerszer könnyebb a harc bennük.
Az nem megy hogy ha nekem nem tetszik egy program, akkor követelem hogy alakítsák át olyanná ami majd tetszeni fog...
Ezek a játékok úgy jók, ahogy vannak. Így szeretjük őket. Jellegéből adódóan nincs is nagyon értelme nehézségi görbét rakni bele. Itt nem arról van szó hogy kevesebb vagy több csapás kell... hanem arról hogy minden támadás elkerülhető. Gyűjtögetsz, felfedezel, és ha elég erős vagy egy egy ellenfélhez, akkor nekimész. Ha nehéznek érzed, akkor mindig van lehetőséged erősödni egy kicsit.
Ha meg nem akarsz játszani, akkor megnézed youtube -on ahogy valaki más végig játssza helyetted. Probléma megoldva.
Ha meg csak rohangálni és csapkodni akarsz, aminek itt semmi értelme nem volna, mert unalmassá tenné a játékot, akkor az ubisoft weboldalát javaslom böngészésre. Azok a játékok pont erre valók.
Sonic filmnél is retek szar volt a sonic kinézete és láss csodát nem akartak bukni lecserélték a vérbe
Vagy ott a Gothic teaser csak azért hozták létre hogy ne az legyen hogy kiadáskot szembesüljenek a kész játékkal hogy a film világ utálja.. ezért létrehozták azt hogy felmérjék kinek mi nem tetszik benne...
Szóval nem mindenki gyökér leszarom cég..
De persze dolgozni valamin és még több embert kiszolgálni az már büdös a mai világban.
Nem mellesleg akik szeretnének ezekkel játszani csak nehéz nekik nem ezt várják hogy legyen egy walking sim belőle de egy Skyrim/witcher 3 nehézségű harc már bőven jó volna
nem véletlenül lettek még easy módnál is könnyebb story módok kitalálva, mert erre is van igény, nem azt mondom, hogy minden játékba így kell, hanem hogy a kijelentése baromság
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.