Megdöntötte a Beyond Good & Evil 2 a Duke Nukem Forever rekordját
- Írta: fojesz
- 2022. október 5.
Miután a Beyond Good & Evil nem teljesített túl jól a kasszáknál annak idején, tulajdonképpen csoda, hogy bejelentették a folytatást hozzá - az már más kérdés, hogy az első CG-trailert még 2008-ban mutatták be belőle, a játék pedig csak nem akar elkészülni.
A GamesIndustry.biz csapatát erősítő Brendan Sinclair emlékeztetett rá (szeptember végén), hogy mennyire elnyúlt a Beyond Good & Evil 2 fejlesztése: annyira, hogy a bejelentése óta már 5234 nap telt el, ami hosszabb idő, mint ami a legendásan sokat késő (és ezért Guinness-rekordot kapó) Duke Nukem Forever elkészítéséhez kellett. Ott a munkálatok 5156 napig húzódtak.
Ez persze annak tükrében nem meglepő, hogy a Duke Nukemhez hasonlóan a Beyond Good & Evil 2 fejlesztése is kalandosan alakult, többször szüneteltették a projektet, ennyi idő alatt pedig természetes, hogy jönnek-mennek a technológiák és a munkatársak, ami még tovább bonyolítja a munkát.
Egyébként a szám még így sem teljesen pontos: mire a fent látható trailert közzétette a Ubisoft, a Beyond Good & Evil atyja, Michel Ancel már legalább egy éve dolgozott a címen, és bár utána lényegében semmi konkrétumot nem hallottunk felőle, a kiadó újra és újra elmondta, hogy nem kaszálta el a fejlesztést.
Végül 2017-ben mutatták be újra a játékot (ezt a trailert is beágyaztuk), és bár akkor még a Space Monkey Programot is elindították a készítők, hogy folyamatosan informálják a játékosokat a fejlesztésről, szép lassan így is beállt a rádiócsend. Noha Michel Ancel azóta elhagyta a Ubisoftot, úgy tűnik, valami azért történik a háttérben: az egymásnak ellentmondó pletykák után (lásd itt és itt) nyáron új vezető író érkezett a projekthez, és valószínűleg nem ok nélkül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.