A Kojima Productions két készülő játékát is hátrányosan érintette a színészek sztrájkja
- Írta: zoenn
- 2025. január 2.
A jelenlegi SAG-AFTRA sztrájk már tavaly júliusban indult, miután 18 hónapig folytattak tárgyalásokat a videojáték-színészek védelmében. Az érintettek nehezményezik, hogy a játékfejlesztésben alkalmazott mesterséges intelligencia hátrányosan érinti a munkájukat. Cikkünk írásának pillanatában nincs pontos információ a tárgyalások állásáról.
Maga Hideo Kojima is bevallotta, hogy a sztrájk érintette két közelgő játékának munkálatait is. Posztjában három fő projektjére tért ki a designer. A Death Stranding II-vel kapcsolatban nem volt különösebb fennakadás, mivel nyáron kezdték el felépíteni a játékot, miután zenéket, a japán szinkront és minden mást hozzáadtak. A másik két cím esetben már voltak komolyabb fennakadások.
A Microsoft Game Studios-szal közösen készített OD munkálatai a színészek és a környezet szkennelésénél akadt meg az év második felében, míg a kémkedős-lopakodós akciójátékok műfajában próbálkozó Physint esetében a szereposztást függesztették fel a sztrájk miatt.
Kojima szerint ez addig így is marad, míg nem születik megállapodás a felek között. Noha egyik cím esetében sincs még hozzávetőleges megjelenési dátum, a belső halasztás sem a stúdiónak, sem a játékosoknak nem tesz jót.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.