A Borderlands 4 producere szerint nem lesz teljesen open-world a játék

Link másolása
Anthony Nicholson, a készülő új Borderlands-játék producere a GamesRadarnak adott interjújában elmondta, hogy a 4. számozott epizód nem egy tradicionális open-world játék lesz.

Újabb infók érkeztek a Borderlands-frencsájz idénre tervezett 4. részéről. Ezek alapján az új epizód nem egy teljesen nyíltvilágú kaland lesz, de azért nem kell aggódni, lesznek benne open-world elemek. Az információt a játék producere, Anthony Nicholson osztotta meg a GamesRadarnak adott interjújában. "A Borderlands 4-ben lesznek nyíltvilágú elemek, például a zónák közti zavartalan utazás. Viszont amikor leültünk elkészíteni, nem az volt a szándékunk, hogy egy tradicionális open-world játékot csináljunk" közölte Nicholson. Ebből nagy eséllyel arra lehet következtetni, hogy az új rész az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő open-zone mechanikát fogja alkalmazni.

A játék nyíltvilágú jellegéről egyébként a Gearbox-főnök Randy Pitchford is hasonlóan nyilatkozott korábban a Gamespotnak. Szerinte annak ellenére, hogy kevésbé fog open-world élményt kínálni a negyedik rész, ez lesz az eddigi legnagyobb szabadságot biztosító felvonás a sorozat történelmében. "A Borderlands 3 játékmenete a bolygók közti utazás miatt nagyon megosztott volt, nem volt elég nyitott és szabad. A Borderlands 4 lesz az eddigi legnyitottabb és legszabadabb epizód. Amit látsz tájképeket, azok nem csak hátterek lesznek, hanem bejárható területek."

A Borderlands 4 várhatóan idén fog megjelenni PC, Xbox Series X|S és PlayStation 5 platformokra.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...