Csalódást keltő eladásokat produkálhatott a Life is Strange: Double Exposure
- Írta: zoenn
- 2025. március 17.
A tavaly ősszel megjelent Life is Strange: Double Exposure nem nyerte el teljes mértékben a rajongók tetszését, és a Kabutan elemzője, Hideki Yasuda szerint "nagy veszteséget" okozott a Square Enixnek pénzügyi szempontból is.
A kiadó még nem közölt hivatalos számadatot a kalandjáték eladási adatairól, ami nem véletlen. Az sem volt biztató előjel, hogy a fejlesztőtől számos dolgozót bocsájtottak el közvetlenül a premier után. Egyelőre az sem világos, mi lesz a valaha iszonyatosan népszerű frencsájz sorsa, annak ellenére, hogy a Life is Strange: Double Exposure egy üzenettel zárult, miszerint a főszereplő, Max Caufield "vissza fog térni".
A Square Enix múlt héten közzétett negyedéves pénzügyi jelentésében nagyrészt a Dragon Quest 3 HD-2D Remake teljesítményére és a Final Fantasy XIV: Dawntrail sikeres rajtjára összpontosítottak, nem esett szó az új Life is Strange-ről. A cég játékrészlegének bevételei csökkentek, mivel az "új játékok gyengébb eladásokat produkáltak", mint a Final Fantasy XVI, a Final Fantasy Pixel Remaste és a Dragon Quest Monsters: The Dark Prince az előző év hasonló időszakában.
Mindenesetre a Life is Strange: Double Exposure fejlesztői a Deck Nine-tól számos belső dokumentumot tettek közzé a Redditen rámutatva arra, hogy a történet miként változott a munkálatok során a kiadó visszajelzései alapján. Válaszul a Square Enix szellemi tulajdon megsértésére hivatkozva eltávolíttatta a kérdéses posztokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.