A Stellar Blade fejlesztői már dolgoznak a PC-s felhasználókat érintő régiós PSN problémán

Link másolása
A tegnap felszínre került, több mint 120 országot érintő régiós probléma után ma hivatalos közleményt adott ki a Shift Up stúdió, ezek szerint már a Sonyval közösen dolgoznak a megoldáson.

A tegnapi nap során játékosok egész hada árasztotta el az internetet képernyőképekkel a PC-s megjelenés kapcsán, ugyanis a valószínűleg PSN-hez köthető probléma miatt több mint 120 ország felhasználóinak írja elérhetetlennek a júniusban érkező nagyszabású hack and slasht a Steam áruház.

A játék hivatalos X-oldalán ma egy rövid közleményt adtak ki a fejlesztők, eszerint a Sonyval már nagyban matekoznak a probléma elhárításán, így az a megjelenés előtt már teljesen biztos hogy nem fog problémát okozni. A PSN-nel való összeköttetés teljesen opcionális lesz amúgy és semmi se kötelező, de aki megcsinálja annak jár majd egy kis apróság érte cserébe. A PC-s változat az ígéretek szerint teljes mértékben megegyezik majd a PS5-ös verzióval (a modokat korlátozás nélkül támogatják) és ezentúl is törekednek arra a fejlesztők, hogy a korábbi vásárlókat ne érje semmi hátrány az új frissítések érkeztével.

A Denuvo hallatán többen felhörrentek, de a Shift Up csapata most őket is meg szeretné nyugtatni, a közzétett táblázat szerint a másolásvédelem nem fogja érinteni a játék közbeni teljesítményt, az átlag framerate azonos lesz, a minimum framerate viszont még magasabb számokat is produkált, mint a védelem nélkül. A Stellar Blade PC-s változata június 11-re várható, ha minden jól megy.

1.
1.
Neo1989
Ha az ember megveszi a játékot pl én mert ps-re is megvettem akkor legalább a Denuvo-tol megkímélhetnének. És láttam videókat, hogy igenis rontja a teljesítményt.
KB 25-30 fps-el kapsz kevesebbet a Denuvo miatt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...