A Stellar Blade fejlesztői már dolgoznak a PC-s felhasználókat érintő régiós PSN problémán
- Írta: JesusHun
- 2025. május 17.
A tegnapi nap során játékosok egész hada árasztotta el az internetet képernyőképekkel a PC-s megjelenés kapcsán, ugyanis a valószínűleg PSN-hez köthető probléma miatt több mint 120 ország felhasználóinak írja elérhetetlennek a júniusban érkező nagyszabású hack and slasht a Steam áruház.
A játék hivatalos X-oldalán ma egy rövid közleményt adtak ki a fejlesztők, eszerint a Sonyval már nagyban matekoznak a probléma elhárításán, így az a megjelenés előtt már teljesen biztos hogy nem fog problémát okozni. A PSN-nel való összeköttetés teljesen opcionális lesz amúgy és semmi se kötelező, de aki megcsinálja annak jár majd egy kis apróság érte cserébe. A PC-s változat az ígéretek szerint teljes mértékben megegyezik majd a PS5-ös verzióval (a modokat korlátozás nélkül támogatják) és ezentúl is törekednek arra a fejlesztők, hogy a korábbi vásárlókat ne érje semmi hátrány az új frissítések érkeztével.
A Denuvo hallatán többen felhörrentek, de a Shift Up csapata most őket is meg szeretné nyugtatni, a közzétett táblázat szerint a másolásvédelem nem fogja érinteni a játék közbeni teljesítményt, az átlag framerate azonos lesz, a minimum framerate viszont még magasabb számokat is produkált, mint a védelem nélkül. A Stellar Blade PC-s változata június 11-re várható, ha minden jól megy.
KB 25-30 fps-el kapsz kevesebbet a Denuvo miatt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.