#4: Hát mivel a combat két eléggé különálló stílusból merít ezt így nehéz megválaszolni. Ha van valami alap JRPG vagy Souls like tapasztalat akkor a normál nehézség vállalható simán, ha mindkettő van akkor a normal könnyű, ha egyik sincs akkor ott az easy mode. Ha az se megy akkor a JRPG rendszer tanulható a Souls like parry/dodge pedig gyakorolható egyikhez sem kell tehetség csak meg kell ismerni vagy gyakorolni kell. Ezután még mindig van lehetőség farmolni és a karaktereket túlszintezni. Én normalon kezdtem de nekem könnyű volt.
Aki játszik vele attól kérdezem, hogy a harc nehéz benne? Mert a sztorija miatt nagyon kíváncsi lennék rá, de ha kínszenvedés a harc benne, akkor inkább kihagyom. Előre is köszi a válaszokat.
"szinte kihagyhatatlan azok számára, akiket valamilyen módon megszólít ez a fajta művészeti irány, amit videojátékoknak nevezünk
ezt ki a fax írta, mert az bocs ez van . Buta.