A White Wolf kiadó szeretne még játékokat a World of Darkness világából a Bloodlines mintájára
- Írta: Baraaju
- 2025. július 2.
Carl említette a World of Darkness részeként élő Mage: The Ascension, a Changeling: The Dreaming és a középkori Dark Ages világát is. Szerinte mindhármat méltón a Vampire: The Masquerade – Bloodlines mélységéhez és stílusához lehetne igazítani.
A Mage: The Ascension különösen foglalkoztatja a csapatot: Carl elmondása alapján nagy hangsúlyt fektet az olyan mágikus mechanikák átültetésére, mint a Prime (a valóság alapenergia) és a Paradox (a képviselt realitás összeütközése), melyek új, modern világunkban különösen izgalmasak lehetnének. A Mage: The Ascension 1993‑as eredeti megjelenése óta a White Wolf számítógépes/interactive fiction formában is bemutatta a világát: például a Mage: The Ascension – Refuge című játékban, amely 2017‑ben jelent meg, és egy menekülttábori önkéntes útját követi, aki rátalál a varázslatra.
A menedzser úgy hivatkozott ezekre a portolásokra, mint „Bloodlines-kezelés”, ami alatt Carl egy komoly, 3D RPG-t ért mély lore‑ral, narratív súllyal és magas minőséggel, de ugyanakkor óvatosságra figyelmeztet: a közös siker kulcsa az idő, pénzügyi erőforrások, a narratíva és a megfelelő partnerstúdió megtalálásában rejlik . Pontosan ez jelentette a legnagyobb kihívást a Bloodlines 2 esetében is, amit azóta gyakran kritizálnak a stúdióváltások, halasztások és irányváltások miatt.
Nem mellesleg a közösség részéről is nagy az érdeklődés: egyre többen szeretnék viszontlátni a Changeling emocionális, misztikus világát vagy épp a mágikus filozófiai mélységekkel operáló Mage-et digitális formában. Az eredeti asztali játékokra – és játékosbázisukra – építve ezek komoly potenciállal bírnak a videojátékos adaptációk piacán.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.