Az ARC Raidersben nem fogunk látni Call of Duty-stílusú skineket és az AI-t se viszik túlzásba

  • Írta: zoenn
  • 2025. október 31.
  • Érdekesség
Link másolása
Noha az Embark csapata meg szeretné adni a lehetőséget a játékosoknak arra, hogy kifejezzék önmagukat, de nem a játékélmény megtörésérnek kárán. Nem fogunk látni sem T-Rex jelmezt, sem Mikulás-öltözéket az ARC Raidersben.

Az ARC Raiderben a karakterek ruházatai sokkal földhözragadtabbnak érződnek, és ahogy az elmúlt hónapokban láttuk, számos multiplayer játék inkább feladják az esztétikai elképzeléseiket, hogy nevetséges karakter- és fegyverskineket dobjanak piacra és oda nem illő kollaborációkkal vonzanak be olyan játékosoknak, akiknek az egységes művészeti stílus nem fontos. Az játék design direktora, Virgil Watkins ugyan elismeri, hogy ezek a dolgok inkább az Embark kreatív igazgatójára és művészeti csapatára tartoznak, annyit azonban megígért a PCGamesN-nek, hogy az ARC Raiders nem fog a Call of Duty útjára lépni. 

"Amit igaznak hiszek, hogy megtartjuk a jelenlegi esztétikánkat, ami alapján a dolgok kinéznek és illeszkednek a világba és a fikcióba." - bár a stúdió a lehető legnagyobb szabadságot szeretné megadni a játékosoknak az önkifejezésre, ezt csak a játék keretein belül lehet megtenni. 

"Azt hiszem, ez már egy megbeszélésen is elhangzott, hogy soha nem fogunk Mikulás-jelmezt készíteni." - emlékezett vissza Watkins. "De készíthetünk valami olyat, ami illik a saját hangvételünkhöz és esztétikánkhoz. Van egyfajta határvonal, amit meg kellett húznunk. Elég érzékenyek vagyunk arra, hogy ami a játékba kerül, az illeszkedjen a vizuális identitáshoz, a hangulathoz és a környezethez. A játék jelentős része erősen erre épül, nagyon sajnálatos lenne  felborítani azzal, ha hirtelen, nem is tudom, T-Rex jelmezt rakunk bele - nem hiszem, hogy egy ilyen újdonság megérné az árát."

Ami pedig a mesterséges intelligencia használatát illeti, erről Stefan Strandberg, a stúdió társalapítója nyilatkozott a GamesRadarnak. Mint elmondta, az ARC Raiders fejlesztéséhez is körülbelül annyi AI-t használtak, mint a csapat előző játékához, a The Finals-hoz. Csupán a szövegfelolvasó rendszert vetették be. A szinkron tehát valódi színészek és a szövegfelolvasás kombinációjából épült fel. Az AI náluk soha nem fogja lecserélni egyetlen valódi színészt sem, hiszen ők is hozzájárulnak a történethez és a játék világához is a tehetségükkel. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...