A volt art director szerint a Gears of War: E-Day hozza majd az első rész horrorhangulatát

Link másolása
Jerry O'Flaherty egy jól átlátható hasonlattal élt, mikor arról beszélt, hogy az új Gears of War rész visszahozza majd az első játék rémisztő légkörét, amiért ő is annyira rajongott.

Jerry O'Flaherty, a Gears of War művészeti igazgatója beszélt egy interjúban arról, hogy milyennek is látja az első játék atmoszféráját a folytatásokhoz képest. Az Alien filmek hasonlatával élt, vagyis szerinte, míg az első GoW egy horrorjáték volt, az Epic saját Alienje, addig a folytatások inkább ,,szörnyjátékok" lettek, mint az Aliens. Ezzel persze a fejlesztőnek semmi baja sincs.

,,Az emberek piszok mód szeretik a 2., 3., 4. [részeket], de az első egy kisebb, izoláltabb természetű horrorjáték volt. Ha a Gears 1 volt az Alien, akkor a frencsájz többi része az Aliens. Sokkal több volt benne, tudod, a rejtőzködés a rosszfiúk elől, jelen volt az a feszültség és horror, ami csak úgy sugárzott a helyszínekből, és én azt imádtam... Imádtam a horror aspektusát annak, amit az első részben csináltunk."

O'Flaherty egy kis kontextust is adott ahhoz, hogy miért lett ilyen rémisztő a Gears of War. Akkor az Epic ezzel a szériával kívánta bemutatni, hogy igazán mire is képes az Unreal Engine 3. Ezért a fejlesztők aztán nem fukarkodtak a filmszerű megoldásokkal, ami azzal járt, hogy csökkentett színpalettával és ,,sok sötétséggel" dolgoztak.

Az egykori GoW fejlesztő szerint ehhez a hangulathoz fog visszatérni a The Coalition Studio E-Dayje 2026-ban, ami egy előzmény lesz, és nem sokkal a Locust invázió után veszi fel a fonalat PC-n és Xbox Series X/S-en.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...