Nem kap sztori DLC-t a Halo Infinite, a széria Unreal Engine-en folytatódik majd

  • Írta: szlav
  • 2023. február 2.
  • Hír
Link másolása
A Microsoft 10 éven át építkezett volna a Halo Infinite alapjaira, a játék azonban mára igencsak felsült. A 343 Industries is elengedi a korábbi nagy terveket, a széria következő részét pedig már egy új, megbízhatóbb motoron építik majd.

A Microsoft eredeti tervei szerint a Halo Infinite az Xbox Series-konzolok legnagyobb zászlóshajójaként egy teljes generáción át szórakoztathatta volna a franchise rajongóit. Sajnos ezek a tervek hamar összedőltek - nemcsak az alapjáték fejlesztése volt szörnyen hányattatott, de a megjelenés után is csigalassúsággal érkeztek a későbbi frissítések. A live service működésképtelensége sajnos megásta a játék korai sírját, a hírek szerint pedig nem is érdemes forradalmi újdonságokra várnunk a Halo Infinite-től - főképp nem az egyjátékos történet oldalán.

Jason Schreier, a Bloomberg mindig jól értesült szakértője számos belsős infót közölt a 343 Industries tervei kapcsán. Az újságíró elárulta, hogy a Microsoft nagy leépítései nyomán a stúdió legalább 95 munkatársát veszítette el - mindezt azután, hogy a fejlesztőcsapatot már tavaly is nagy veszteségek érték, amikor Bonnie Ross és David Berger elhagyták a vállalatot.

A Halo Infinite lejtmenete azonban ennél jóval korábban megkezdődött, a legnagyobb mumus pedig a hírek szerint mindig is a széria saját belsős motorja, a Slipspace Engine volt. A 343 Industries munkatársai szerint a játék fejlesztéséhez használt eszköztár rengeteg ősrégi, több évtizedes kódra épült, ez pedig szörnyen megnehezítette a zökkenőmentes fejlesztést. Ez lehet a legnagyobb oka annak, hogy az egyjátékos kampány sosem kapott valódi bővítményt, de a többjátékos mód live service-ét is csak apránként tudták csepegtetni.

A Bloomberg riportja szerint a Microsoft és a 343 Industries végül arra jutott, hogy elengedik a Halo Infinite-hez kötött nagy terveiket. Habár minden meg volt ágyazva neki, a játék nem kap majd sztori DLC-t, a sok-sok éven át tartó támogatás helyett pedig a 343 Industries nekifog egy teljesen új Halo-játék fejlesztésének - ehhez a Certain Affinity csapata nyújt majd segédkezet.

A következő Halo jelenleg a "Tatanka" munkanevet viseli. Akik közelről követték a Halo Infinite híreit és pletykáit, azok már hallhatták ezt a szót, ez volt ugyanis a sokat emlegetett, de végül jegelt battle royale-mód kódneve. Scheier saját beszámolója mellett a Windows Central is megerősítette, hogy ennek a projektnek a korai alapjaira kezdik meg az új Halo felépítését, mindezt azonban átköltöztetik a Slipspace Engine-ről az Unreal Engine-re. Az Epic Games fejlesztői eszköztára híresen rugalmas, sokrétű és erős, így valószínűleg nem csupán a fejlesztők, de idővel a játékosok is jobban járnak majd a 343 és a Microsoft döntésével.

4.
4.
KratoS
Rajongóként állítom, ez van amikor live service-ként tekintenek egy címre. UT-vel ez könnyebb lesz, a Gearsnél is jól működik. Bár még reménykedek hogy egyszer még látok egy igazán jó Halo-t, tartok tőle hogy ez a széria is úgy végzi mint a Disney-s Star Wars.
3.
3.
Őrnagy
#2: A motor miatt volt, hallod. Majd ezután jobb lesz minden. Az Unreal Engine megoldja a játék összes problémáját. A következő rész olcsóbb lesz, de jobb. És mindenki azzal akar majd játszani.
2.
2.
crytek
Jobban járnának ha a megvett cégekből akárkinek odaadnák ezt a címet hogy nesze készíts egy fpst..szerintem az eredmény jobb lenne mint amit eddig letettek az asztalra. Hihetetlen hogy a "nagy exklúzív" cím gyenge állandóan
1.
1.
Őrnagy
Képesek még ebbe a címben pénzt ölni? Ez igen!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...