S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky kedvcsináló

Link másolása
A hónap végén megjelenő Clear Sky a Shadow Of Chernobyl előzményeit dolgozza fel, ahogy egy magányos zsoldos Strelok nyomába ered.
A hónap végén megjelenő Clear Sky a Shadow Of Chernobyl előzményeit dolgozza fel, ahogy egy magányos zsoldos Strelok nyomába ered.


Célunk, hogy megállitsuk a Zóna egyre hevesebb kitöréseit. Nemrég a netre került egy közel tíz perces gameplay videó, ami betekintést nyújt magába játékba. Szemügyre vehetjük az új HUD-ot és a tároló-rendszert is, legvégül egy kicsit láthatunk a térképből is. A harcrendszer, mint ahogy látjátok megfelelően működik, az ellenfelek már képesek gránátot felénk hajítani, így megkeserítve az életünket. A Clear Sky e hónap 29-én érkezik, kizárólag Pc-re.
31.
31.
Teuton
A fegyverhangokról nem tok véleményt mondani (nem volt még a kezemben egy sem), a kinézete sem zavar, csak ne töltene csőre minden tárazás után, amikor lenne lövedék a fegyverben!!
30.
30.
nameless
Pfff!! Jólvan, akkor te ítélj meg egy játékot egy ilyen videó alapján!
29.
29.
Ne4ndR
általában ha a kis videóban valami nem tetszik az a játék közben sem fog
28.
28.
nameless
Egyébként szerintem egy ilyen gyengébb minőségű videóból nem lehet teljesen jól megállapítani, h most jó-e a hang vagy sem, majd a véglegesnél meglátod, hogy szól az 5.1-en! Peace
27.
27.
nameless
Na a 33. kommentnél már megjelent egy lelkes konzoltulajdonos...istenkém, miért nem bújsz vissza a kis dobozod mögé és örülsz annak , hogy ha Stalkert nem is de 1-2 Codot legalább ti is tolhattok analóggal...balfasz
26.
26.
maxxtro
hát elég szar hogy csak pc-re adják ki... x360-ra meg nem... lool
25.
25.
huszti
azért elég érdekes, hogy ahány cod meg moh meg világháborus játékkal játszottam, mindbe más volt a Garand hangja :D
24.
24.
Vincenzo
Nem azért hoztam fel mert nuszáj valamibe belekötni, hanem azért mert fegyvermániás vagyok és engem az ilyen apróságok is zavarnakXD...bocs ha kicsit kötekedőnek tűntem
23.
23.
Dcrysis02
Mert muszáj valamit mindig kifogásolni.Ez az emberi természet.Ha nincs hiba,nem tudsz miből tanulni.Meg nem kell pontos fegyvermás a játékba.Csak az kellene hogy erre a játékra kenjék a bűncselekményeket mint a GTA-ra.Ha nem pontos utánzat a fegyver akkor legalább nem mondhatják azt hogy onnan tanulták a pontos kezelését.
22.
22.
watto
nemsi tudom h ezt a fogantyús marhaságot minek kellett felhozni... sztem többségünket nemérdekli h holvan...
21.
21.
Dcrysis02
Azt is vedd figyelembe hogy a GSC Game World nem olyan gazdag mint a nagyfejes EA vagy az Activision.Ez egy kis Kijevi stúdió.Az EA-nak könnyű egy csomó pénzt kidobni kutatásokra meg felbérelni katonai szakértőket hogy oktassák ki a fejlesztőcsapatot.És mint már Glek tesó is mondta a COD videónál a BAR hangja 100-ra nem stimmel a videóban,ugyhogy az is idegesiteni fog majd titeket :D
20.
20.
suti_88
EZ EGY OYLAN DOLOG, HOGY MÁR JÓPÁRSZOR MEGFIGYELTEM, HOGY COD ÉS COD, ILLETVE MOH ÉS MOH KÖZÖTT IS VAN KÜLÖNBSÉG A FEGYVEREK HANGJAI KÖZÖTT, SZINTE SOSINCS 2 EGYFORMA JÁTÉK HANGOK TERÉN, ÉS EZ IS ROPPANT IDEGESÍTŐ - ÉN LEGALÁBBIS MINDIG MÁS M1 GARAND HANGOKKAL TALÁLKOZOM...
19.
19.
Vincenzo
egy szóval se mondtam, hogy nem tetszik, csupán a hangokkal és a fegyverek kinézetével van egy kis bajom, amúgy a játék stílusa és hangulata nagyon bejön...
18.
18.
Dcrysis02
S.T.A.L.K.E.R. features one of the best ballistics models ever seen in a game, and as a result, firefights feel authentic as you try and hit someone with what can be a wildly inaccurate rifle.

A fegyverekkel senkinek sem volt gondja az összes külföldi oldal közül sem,és ha annyira akarod vannak különböző mod-ok amik arra szolgálnak hogy igazi külsőt ad a fegyvereknek.Ha nem tetszik ne vedd meg.Ja és ha akarod olvasd el a Gk tesztjét a SOC-ról,jól sikerült.
17.
17.
Vincenzo
18: de azért pl egy cod-nál vagy moh-nál érdekes módon jól le tudják modellezni a fegyvereket, mert ott időt fordítanak arra is...sokkal élethűbb tőle egy játék...a fejlesztők ott se katonák, csak általában az ilyen játékoknál mindíg vagy egy katonai szakértő aki ellátja a fejlesztőket ilyen infókkal
16.
16.
Dcrysis02
Igen,és minden játékos aki a játékkal játszik tudja hogy néz ki életben egy AKS-74U tipusú fegyver.És miért zavar,nemhiszem hogy bármiben befolyásolná a játékot.Meg ha a másik oldalon lenn tovább tartana az újratöltés,mert ha ugyanigy fogná a fegyvert akkor kezet kéne cserélnie és úgy vissza...
15.
15.
felegyi
15# Sztem a fejlesztők nem katonák hogy ennyire értsenek a fegyverekhez! Ha pontosan körülvizsgálnánk minden pisztolyt vagy puskát 100% hogy találnánk benne hibát. De ez egy túlélő akció játék, nem fegyverszimulátor!
14.
14.
Dcrysis02
Prypiat pedig nem ott van életben ahol a játékban. :D a Készitőknek el kellett tolniuk hogy beleférjen a 30Km-es körbe.A hiba ott kezdődik hogy ez egy játék ^^
13.
13.
Vincenzo
nem néztem végig a vidit, de amennyit láttam belőle ott a hangok elég rosszak...meg hogy néz már ki az az AKS-74U???...ott kezdődnek a hibák, hogy a zárfogantyú az eredetin jobboldalt van...^^
12.
12.
klemid
Eszt a vidit pont pár napja néztem a youtuben! :D
11.
11.
shooter1234
Jó lessz ez ha hasonló lessz mint az előző. Csernobil 4ever!
10.
10.
watto
na véleményem szerint ez elég tré...
9.
9.
Dcrysis02
Patchelni kell a játékot cimborák!!A sima játékban tényleg förtelmes volt a golyók találati szöge de az első patch ezt kijavitotta.Ha utána nem megy a célzás akkor bizony remeghet a kezed ;P
8.
8.
Teuton
Én is remélem hogy egy kicsit javítanak a fegyverek pontosságát, mert elég nevetséges volt a simában hogy néha még 20m alatt se tudtál rendes fejlövést leadni MP5-tel.
7.
7.
dareal
6: nemtom mi bajod volt a fegyverekkel, nekem rohadtul bejött az összes :) főleg azon mod után, amivel szinte minden fegyót lehetett fejleszteni. über
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...