Pár új információmorzsa és egy szösszenetnyi videóinterjú érkezett, melyben Nathan Camarillo, a projekt producere válaszol néhány kérdésre a Crysis 2-vel kapcsolatban.                
            Pár új információmorzsa és egy szösszenetnyi videóinterjú érkezett,   melyben Nathan Camarillo, a projekt producere válaszol néhány kérdésre a Crysis 2-vel kapcsolatban.
 
 
 
    A PC Gamer legújabb számában Cevat Yerli nyilatkozott a játék   fejlesztéséről, és sok újdonságról is beszámolt. 
A helyszín immáron nem a csodálatos Lingshan-szigetek, hanem a valós New York City. Ehhez a környezethez alkalmazkodva az idegeneknek is egy új külsőt kellett adni: "Fémszerű kinézetet választottunk, próbáltunk a szilárd anyagnál maradni, de egyúttal biológia eredetűnek kellett lennie, ami egy affajta szimbiotikus benyomást kelt az emberben."
 
  A helyszín immáron nem a csodálatos Lingshan-szigetek, hanem a valós New York City. Ehhez a környezethez alkalmazkodva az idegeneknek is egy új külsőt kellett adni: "Fémszerű kinézetet választottunk, próbáltunk a szilárd anyagnál maradni, de egyúttal biológia eredetűnek kellett lennie, ami egy affajta szimbiotikus benyomást kelt az emberben."
  Az új idegenek hasonló mesterséges intelligenciával fognak rendelkezni,   mint az emberi ellenfelek, csendben likvidálhatjuk, meglephetjük   őket, és még a közeli csapásaink elől is kitérnek, ha úgy alakul a   szituáció: "Szerettem volna egy olyan rendszert, ami mindegyik játékbeli karakter   intelligenciáját kezeli, legyen az ember vagy idegen. Vannak   különböző viselkedési módok és harci stílusok is, amiből az ember egyből   rájön, hogy 'ez emberi, és ez idegen.' "
 
  Az új Nanoruha is rengeteg frissítésen esett át, aminek hála   mindenki megtalálhatja a magának megfelelő játékstílust. Felmérések   kimutatták, hogy a játékosok két módot használtak legtöbbször játék alatt:   Stealth és Armour. A folytatásban ez a kettő lesz az elsődleges mód, és   ezekhez választhatunk majd másodlagos módokat, így a ruha vész esetén   mindig azt a módot aktiválja majd, ami a játékosnak a legkényelmesebb. Noha a Páncél mód még nincs végleges stádiumban, a fejlesztők mindig  új  dolgokkal kísérleteznek: "Egy ideig áttörhetetlen védelmet  kölcsönöz.  Egy öt másodperces kis ablakkal próbálkozunk, ami alatt a  játékos  sérthetetlen."
 
  Két új mód is felüti majd a fejét, név szerint a Tactics és a Power. Míg az   elsőnek hála analizálhatjuk a környezetünket, addig a második a régi  két  mód, a Strength és a Speed egybegyűrt változata lesz. Richard Morgan, a játék történetírója azt is megjegyezte, hogy a   Nanoruha (2.0) eredete lesz a játék középpontjában, és nem az, aminek   először tűnik.
 
                                                                                
                
        








De kapunk helyette Portalt! Az sem semmi! :)
Egyébként várós játék...
http://www.softsailor.com/news/27923-new-crysis-2-details-emerge-in-the-latest-issue-of-pc-gamer-scans-inside.html
Szkenek az oldal alján.
spoiler
az emberek hazavittek egy olyan idegent....
http://img189.imageshack.us/img189/3408/crysis2screen505122010.jpg
:)
#3: Valószínűleg úgy csinálják majd, a konzolokon nem játszott még az első résszel senki, csak raknak nekik bele valamilyen ismertetőt.
Ezigy kicsit illúzió romboló ,vagy úgyvolt vége az első résznek ,hogy SPOLER!!!!!!!
Megöltük azt a nagy valami a hajón, repcsi felszedett minket ,és elnyelte a víz az úfóót.Épp indultunk vissza a szigetre és végelett."
Spolier OFF!!!!!!!!!!
Végigkellene nyomni megint. Remélem olyan lesz hogy: Elején a játék 1 ,10perces videóval indit ,ami összefűzi a történetet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.