HWSW: A reklámiparnak is nagy lehetőség a Kinect

  • Írta: fojesz
  • 2010. november 13.
  • Biznisz
Link másolása
A Microsoft legújabb, Xbox 360 játékkonzolokhoz készült perifériájának, a mozgásérzékelős elven működő Kinectnek a sikere még a Microsoftot is meglepte. Az újdonság ráadásul nem csak a játékosok, játékfejlesztők, hanem a hirdetők számára is új kapukat nyithat meg, írja a HWSW.

A Microsoft mozgásérzékelős játékkiegészítőjének értékesítése a hét közepén indult Európában - így hazánkban is - pár nappal az észak-amerikai rajt után. A Kinecttel a Microsoft nem titkoltan azokat az alkalmi játékosokat próbálja behálózni, akiknek kevéssé szempont az élethű grafika vagy a filmszerű játékmenet, és a videojátékot sokkal inkább családi, vagy közösségi szórakozásra, kikapcsolódásra használják.

Bár a koncepció nem tekinthető minden porcikáját tekintve világújdonságnak, és a szaksajtó legalábbis megosztott a Kinectet illetően, a vásárlókat mindez látszólag jottányit sem zavarja: az új kontroller hatalmas siker, ezt jelzi többek közt az is, hogy néhány országban már előjegyzésben elfogyott a nyitókészlet.

Érdekel, hogy mit tud kezdeni a reklámipar a Kinecttel?
Olvasd el a teljes cikket a HWSW-n! 

3.
3.
DzsungelCsirke
#2: Várható volt hogy MS miatt élből mindenki leszarozza a Kinectet, és erre rátett egy lapáttal a Sony mocsok módon lejárató kampánya. De igazából mindegy, aki helyén tudja kezelni ezt a gépezetet (értsd: Nem HC gémereknek szánták és nem a világot váltja meg) az érti hogy ez igenis egy elég nagy lépés volt a mozgásérzékelő programok elérhetősége terén.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...