Forró infómorzsák az NFS: Hot Pursuitról

  • Írta: zoenn
  • 2010. június 30.
  • Hír
Link másolása
Hála a Criterion Games Twitter-függőségének az elmúlt napokban újabb és újabb apró tudnivalók érkeztek az ősszel érkező új Need for Speedről.
Hála a Criterion Games Twitter-függőségének az elmúlt napokban újabb és újabb apró tudnivalók érkeztek az ősszel érkező új Need for Speedről. A Burnout széria atyjai gáláns gesztusnak tudják be, hogy legalább egy rész erejéig közreműködhetnek a hírhedt frencsájzon, ám az időközben napvilágra került videók nem minden tényt tárnak fel. Ezért összeszedtük a legfontosabb és sziklaszilárd információkat a rendőröket kontra illegális száguldozókat a középpontba helyező Hot Pursuitből.

  • Az NFS: Hot Pursuit egy ízig-vérig nyitott világú játék lesz, amely sokkal kimunkáltabb, mint a Paradise City.
  • Nem lesz kimondott tuning és egyéb fejlesztési lehetőség, Álomautókról beszélünk, minek hozzájuk nyúlni?
  • Hasonlóképpen nem lesz mód matricázásra sem és egyéb vinylek hozzáadására sem, minek elcsúfítani egy új Gallardo-t?
  • A rendőrségi verdák is törnek, hasonlóan minden négykerekűhöz.
  • A Ferrari nem lesz jelen mint márka, de a szinte egzotikus modellek minden igényt ki fognak elégíteni.
  • A játékban két kampány kapott helyett: az egyikben a rendőrség berkein belül kell elcsípnünk az ámokfutókat, míg a másikban mi leszünk az üldözöttek. A két kampány közel azonos hosszúságú.
  • Az NFS: Hot Pursuit támogatja az egyéni soundtrack összeállításának lehetőségét.
  • A hajsza az egész térképen zajlik majd, nincsenek előre meghatározott útvonalak.
  • A korábbi pletykákkal ellentétben a cockpit-nézetet kivették a játékból, sajnos.
  • Nem lesz osztott képernyős mód, csak online multiplayer.
  • A Criterion jelenleg csak a Hot Pursuiton munkálkodik, a csapat kis létszámú, nincs kapacitásuk párhuzamos projectre.
  • Hamarosan új játékmódokat fognak bejelenteni, legyünk résen!
Amint látszik, nem mind arany, ami fénylik, legjobban a tuning és a belső nézet kihagyását sajnáljuk, meg a split-screen is megért volna egy misét. Hallgassunk a készítőkre, még így is ezernyi apró elem teszi teljesé a rég elmúlt érzések felidézését.

Ha naprakész akarsz lenni, kövesd a készítőket a Twitteren:
http://twitter.com/CriterionGames
57.
57.
Kei-chan
ja és még valami ! remélem az az élmény vissza jön mint a régi hot pursuitok-ban volt.
56.
56.
Kei-chan
hát most nem tudom hogy örüljek vagy sírjak ?! igazából hiányozni fog a tuningolás ...de arra ott van az underground...végülis

így ebből azt vettem ki,hogy egész jó lesz...remélem !
55.
55.
CJgabor
belső nézet powa :(( a dirt2-t csak küldőben nyomtam, egy darabig, utánna elkezdtem baromkodni belső nézettel is. überállatkirálysirály élémny volt :D nagyon bejött. kár h nem lesz :(

de az, hogy a rnwedőrökat is pártholhatjuk jól hangzik.
54.
54.
Mathia$
Kicsit hiányos lesz, remélem attól még ugyanolyan jó lesz.
53.
53.
sleepy
a belső nézetet nagyon hiányolom belöle.A tuning talán nem is olyan jó cucc ha a kocsi jól néz ki nélküle..:)
52.
52.
lxdc
Hát a tuning tényleg felesleges lenne. Viszont a belsőnézet jó lett volna.
51.
51.
raczviktor
Még jó hogy a régi Hot Pursuit 2-be volt ferrari! Akárki akármit mond a tuning volt az egyik legjobb dolog amit az nfs szeriában kitaláltak. Teljesen egyedire lehetett felépiteni a verdát, nem a sebesség számitott, na jó az is, de a design! órákat el lehetett ülni 1-1 kocsi tervezésével. Most olvastam hogy jövőre tervezik a Shift 2-t. Talán már a büdös életbe nem gyárt senki Undergroundos játékot.
50.
50.
raczviktor
nem értem az nfs-t. évről évre rosszabb játékokkal állnak elő. Nagy csalódás ez. Mmi értelme volt leporolni a régi Hot Pursuitet???? mindegy ha egyszerüen leveszem a polcról és felhuzott grafikával végigtolom, ugyanaz a kettő. Kit érdekel hogy törik az autó, ez nem FlatOut! Valószinüleg más sosem csinálnak egy Undergrond/MostWanted/Carbon keveréket! Azok voltak a szép idők.
49.
49.
tomy88trance
Szerintem nem gond,hogy nincs tuning,bár a matricázás az jó móka el lehetett vele lenni :), a belső nézet meg egy olyan dolog,hogy néha jól jön ,de hát ha nincs akkor se lesz akkora katasztrófa, a splitscreen meg tényleg elég idegesítő tud lenni.. Amúgy is a tuning-ot az undergroundba hozták fel először szóval mivel ez hot pursuit így érthető ,hogy nem lesz benne tuning, aki azt gondolja,hogy a tuning az nfs lelke az nagyot téved,mert ők már az underground előtt is nagyon jó részeket tettek le az asztalra, az csak amolyan újításként került be a képbe. Autók terén meg azért örültem volna a jó kis amerikai izomautóknak mint : Camaro,Challenger,Charger,Shelby ,Mustang hm.. jó is lett volna :(,bár attól még lehet jó lesz ez az nfs mivel a burnout paradise is jó volt :)
48.
48.
Yami
#45: Megnéztem a Conferencia videót, valóban be van vágva egy játék előtti race-setup screen de abból nem derül ki igazán, hogy online lenne. De azt is el tudom képzelni, hogy valóban csak egymás mellé vágták a két konzol képét.

Ezt már nem tudjuk meg de azért sajnálom, hogy a játékban nem lesz split-screen.
47.
47.
abydos
#44: Szerintem is Split Screen volt, mert az E3 mon tuti frankó, hogy az Electronic Arts dollármilliós rendezvényéhez nem tudják úgy bekötni a netet, hogy a két egymás mellett lévő Ps3 lássa egymást. Ergó tényleg osztott képernyő volt, hisz ilyet megoldani 2010 ben egy E3 rendezvényen a világ egyik legnagyobb kiadója sem tud megoldani sajnos :(
46.
46.
XDannyL
Nincs tuning???

ÁÁÁÁÁÁ

Már annyi "szuper autós" játék van hogy megőrülök.

A Need for Speed-eknek a tuning volt a "varázsuk", és erre elhagyják.

Az Underground 2 óta csak egyre rosszabbak :(

Ezt teljesen ugyan az mint a Hot Pursuit 2, csak gondolom itt majd lehet szabadon kószálni.

Régebben izgatottan vártam az új Need for Speed-eket. Fél éven keresztül olvasgattam az új híreket és nézekettem a megjelenő képeket és videókat, de ma már teljesen hidegen hagy az egész :(
45.
45.
#44: Pedig online. Előtte mutatják, hogy csatlakozik az egyik a másikhoz.
44.
44.
Yami
#42: http://www.youtube.com/watch?v=88t8TRdHnNw
Pedig nekem elég split-screenesnek tűnik. :D
43.
43.
sunstreaker
sztem is, már unalmas volt ez a tuning dolog, ezek alapbol nagyon gyors verdák, amiket direkt erre terveztek, minek még hozzájuk nyulni. fölösleges, viszont a ferrarit hiányolom, nem is tom, h melyik volt az uccso nfs amibe volt ferrari is, bízom a criterion - ban, a burnout paradise nagyon jó game lett, hátha az nfs is hasonló képpen..
42.
42.
#40: Az nem split screen volt, se nem LAN hanem a szar autologjuk online.
41.
41.
laca009
a tuning szerintem is fölösleges ... az első nfs-ekben sem kellett tuning mégis élvezhető volt...
40.
40.
Yami
Nem értem miért hagyják ki a split-screent, az E3-on is úgy mutatták be. Szerintem egy jó megoldás volt arra, hogy ha ismerős átjön akkor vele is tudjak nyomni 1-2 kört.



A belső nézetet a Shift-ben is csak mint érdekességet használtam, nem fog túlságosan hiányozni.



A teljesítmény-tuning szerintem is kihagyható dolog, de az optikai az kifejezetten jó lenne, hogy egyedivé lehessen varázsolni a járgányt. Főleg az online részben, ahol megmutathatná az ember a többi játékosnak, hogy mit alkotott.
38.
38.
abydos
Akkor egy kis szót kérek:

Krekk: Render Ware Engine lesz véleményem szerint, hisz a Creterion szinte a kezdetek óta ezzel dolgozik, a Paradise-t is ezzel készítették. Biztos vagyok benne, hogy annak egy újabb verzióját fogják használni!



Én is hiányolom a belső nézetet, de játékmechanikai okok miatt logikus lépés. Kb semmit se látnál a játékból ha belső nézet lenne.



A tuning és a matricázás hiánya szerintem korrekt és érthető lépés. Akinek ez kell, ott az ingyenes World. Ingyenes, továbbá ha fizetsz érte, akkor is kijössz annyiból, mint egy rendes NFS ára lenne.



gogolbordello2: Kizártnak tartom a Ferrari és a Split Screen DLC-t. A Criterion a Paradise óta az onlineban látja a potenciált! Maximum egy parti módot tudok elképzelni, osztott képernyőt nem.



#6 és az #5 önmagát minősítette.



Pár észrevétel. Máris egyhangúságról beszélnek az emberek. Mint az intróban is láthattuk, vannak sivatagos és erdős részek, valószinüleg város is lesz benne. Továbbá úgy gondolom, hogy egyéb hegyes részek is lehetnek, aminek a tetején akár havas táj is előfordulhat (nem idegen az ilyen, elég csak a Burnout 3 Takedown változatos pályáira gondolni, amikor 20 perces versenyeken úgy érezted, hogy öröm autózni, már csak a látvány miatt is).



Biztos vagyok benne, hogy minden a minőség érdekét fogja szolgálni a Hot Pursuitban.
37.
37.
Krekk
ááh, nincs belső nézet :(:( Nem értem miért, hisz a shifthez egyszer már lemodellezték egy csomó autó belsőjét, nem hiszem el, hogy nem lehet átemelni. Az engine tudtommal ugyanaz.
36.
36.
Speper
tuning hiányát nem is sajnálom az ilyen autóknál, a belső nézet viszont kellene :S Azt a Shiftben, meg a DiRT-ben is bírtam :D
35.
35.
temes69
ál isten nem lesz tuning. régiekben is csak a verdák színét lehetett állítgatni elég volt az is bőven. úgy néz ki tényleg haladnak vissza a gyökerek felé. már csak az kéne hogy a táj is elég változatos legyen, ne csak egy bazi nagy városban kelljen rohangálni. majd talán a következő. egyébként szerintem csinálják meg a high stakes-t mostani graffal oszt kész:) szerintem az volt a legjobb, az nfs2-ből meg rakják bele a split screen-t!
34.
34.
K2 The Highest
33: Most visszatérés van a gyökerekhez...
33.
33.
aruha
áh nemtudnak újat alkotni
31.
31.
gogolbordello2
Szerintem a legtöbb dolog amit most kihagytak késöbb DLC formájában megjelenik,pl:

-Ferrari

-split-screen

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...