DirectX 11-támogatást kap a Shogun 2

  • Írta: InGen
  • 2011. május 8.
  • Hír
Link másolása
Pár hete teszteltük le nektek a Total War: Shogun 2-t, és már akkor is azt mondtuk, hogy a valaha megjelent egyik legteljesebb, legfrankóbb stratégiai játék. S habár egy végletekig finomhangolt játékot kaptunk a kezünkbe, néhány bug sajnos bennmaradt. Ezeket javították most, de jön a DX11-támogatás és új pályák is.

A Creative Assembly, habár szinte tökéletes programot adott ki a kezei közül, nem pihen. Máris érkezik a második nagy javítócsomag, melynek legfontosabb tulajdonsága, hogy teljes DirectX 11-támogatással ruházza fel a játékot. Ez pedig azzal jár, hogy a Shogun 2 most már képes kihasználni a tesszellálással járó előnyöket, megkapja a 2x-es, 4x-es és 8x-os MSAA-t, és további olyan dolgokat, melyek nagyon jól hangzanak, de inkább angolul írom be őket: advanced shadows, enhanced depth of field.

Ez azonban még semmi: a hétfőn érkező patch ezen kívül tartalmaz még vagy három oldalnyi hibajavítást és apró fejlesztést, valamint négy új multitplayer pályát:

Aki

Flood plains

Hida mountain

Sanriku ria

4.
4.
Antracite
Azért vannak a játékban súlyos hibák, sajnos. Ha 2 AI támad egyszerre a 2. támogatásban jön, akkor az inaktív, nem mozog, ostromnál ezért ki kell támadni különben sose lesz vége a csatának. De ez nem csak ostromnál fordul elő. Ezt a bugot már jelentették, de én nem láttam a javítólistán.
3.
3.
Józsi_Doe
Nyilván egy olyan játéknál amit nem lehet kivégezni 4-5 óra alatt, elfogadható hogy 2 hónappal később jön egy ilyen látvány javító csomag. Különösképp hogy az alapjáték régi directx-es(azt hogy 9-es vagy 10-es nem tudom, de előbbire tippelnék) grafikája sem volt köpködnivalóan ronda.
2.
2.
strike19
Ez jó és szép , csak az a baj hogy nincs DX11 VGAm.:(
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...