Pár hete teszteltük le nektek a Total War: Shogun 2-t, és már akkor is azt mondtuk, hogy a valaha megjelent egyik legteljesebb, legfrankóbb stratégiai játék. S habár egy végletekig finomhangolt játékot kaptunk a kezünkbe, néhány bug sajnos bennmaradt. Ezeket javították most, de jön a DX11-támogatás és új pályák is.
A Creative Assembly, habár szinte tökéletes programot adott ki a kezei közül, nem pihen. Máris érkezik a második nagy javítócsomag, melynek legfontosabb tulajdonsága, hogy teljes DirectX 11-támogatással ruházza fel a játékot. Ez pedig azzal jár, hogy a Shogun 2 most már képes kihasználni a tesszellálással járó előnyöket, megkapja a 2x-es, 4x-es és 8x-os MSAA-t, és további olyan dolgokat, melyek nagyon jól hangzanak, de inkább angolul írom be őket: advanced shadows, enhanced depth of field.
Ez azonban még semmi: a hétfőn érkező patch ezen kívül tartalmaz még vagy három oldalnyi hibajavítást és apró fejlesztést, valamint négy új multitplayer pályát:
Aki
Flood plains
Hida mountain
Sanriku ria
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.